zei ze dat echt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:25 schreef schatje het volgende:
Chantal zei dat het voor Menno een zure appel moet zijn als ie eruit moet. Dit omdat hij zeker van zijn zaak is. En dat het dan een goede les voor hem is.
Daar heeft ze wel gelijk in.
Ik heb voor 1x principes opzij gezet en op Ralph gestemd. Gewoon omdat hij moet blijven.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Heb speciale software geinstalleerd om alle nare geluiden uit het huis tegen te houden.
Rob,fluiten,lachen,suf gelul etc etc
maar nu hoor ik niks meer![]()
Ja, dat heb ik ook gehoord. Maar daarna vertelde ze wat ik aanhaalde. Ingrid zei verder dat er dan wel vrienden zijn om hem om te vangen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ik hoorde haar wel vertellen dat hij zich zo goed had voorbereid en allemaal boeken had gelezen enzo en dat de rest er zomaar onvoorbereid ingedoken was; + toen begreep ik dat het over Menno had.
zou ze doorhebben dat ze zichzelf niet populair maakt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:33 schreef Knurkie het volgende:
Tanja: het kan mij niet schelen of het een jongen of een meisje is
Tanja heeft (in mijn ogen dan) 1 gave en dat is alles recht praten wat krom isquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef Uiruru het volgende:
[..]
zou ze doorhebben dat ze zichzelf niet populair maakt?
Dat is net zo'n uitspraak als dat ze vanmiddag zeiden met Tanja te gaan kletsen. Grote bek, zoals de meesten hier ook trouwens. En dan je woord niet nakomen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef johanvonnie het volgende:
Toch maar naar aalsmeer met z'n alle, roepen aan de poort.
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:35 schreef jessie het volgende:
Ze denkt er elke seconde nog aan. Maar ze kan t wel beter verbergen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |