Rikkertquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Wup het volgende:
Chantal is weer aan het roddelen maar ik weet niet over wie?
ja tanja heeft het natuurlijk niet helemaal alleen van zichzelf......quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die moeder is ook een raar iemand, ze zegt tegeen tanja dat ze dik is en dat ze een dikke kont heeft... Daar ben je klaar mee dan...![]()
fokkers stemmen ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ze zijn allemaal zooo bang om negatief over te komen. Ze zijn er te bang voor om weggestemd te worden.
Terwijl diegene die eens hardop de waarheid vertelt de held van Fok! zal gaan worden, diegene zal een cultheld worden, jaren later zal er nog over gesproken worden...
Toch jammer dat we geen boodschappen aan de bewoners kunnen doorgeven.![]()
jammer voor ons ligt ze wel goed in de groepquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is echt dóóóódsbang dat ze een keer genomineerd wordt óf nog erger: dat ze er snel uit moet.
Deed ik net ook al met Rob met zijn sprookjesquote:
Menno en Rikkert komen ook niet echt in beeld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Streamers zijn dol op Ralph, maar hij wordt op tv niet echt goed neergezet.... Kan dus best nog wel lastig voor 'm worden.
Die was bij mij de hele tijd al uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deed ik net ook al met Rob met zijn sprookjes
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:28 schreef Knurkie het volgende:
Chantal: laat mij dan lekker bescheiden zijn
Dat ze op tv dik leek. Ze zei er volgens Tanja ook bij dat het in het echt meeviel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Bocaj het volgende:
Die moeder is ook een raar iemand, ze zegt tegeen tanja dat ze dik is en dat ze een dikke kont heeft... Daar ben je klaar mee dan...![]()
nouja, lachen, dat wat er voor door gaat...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Damn, wat is dat lachen van Chantal erg
Krijg er de kriebels van...
* mute knop indrukt *
Heb speciale software geinstalleerd om alle nare geluiden uit het huis tegen te houden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Damn, wat is dat lachen van Chantal erg
Krijg er de kriebels van...
* mute knop indrukt *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |