Jaloers op Tanja??quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat de meesten al jalours zijn op haar en daarom zo negatief over haar doen. Kinderloze meiden en gozers met grote bekken die nog geen varken kunnen bezwangeren.
je hebt het gelukkig niet over mij ik heb een dochter en ben zwanger van de 2e en kan me dus erg goed in een mede a.s. moeder verplaatstenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kinderloze meiden met grote bekken
Menno doet eigenlijk hetzelfde als Rob, van die een op een gesprekjes, met veel 'belangstelling', puur uit strategie.quote:
Ja bij het stoeien met Roelquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef jessie het volgende:
Heeft ze iets van Kung Fu laten zien?
ja wil je screens?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef jessie het volgende:
Heeft ze iets van Kung Fu laten zien?
Of het zijn voorspelbare bijverschijnselen van een zwangerschapquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
Alles wat de verloskundige aangeeft wat ze kan krijgen, heeft ze de volgende dag : IMHO de definitie van een hypochonder....
Die gozers hier zijn niet zo stom om een achterlijk wijf te neuken zonder voorbehoedsmiddelen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is net zo'n uitspraak als dat ze vanmiddag zeiden met Tanja te gaan kletsen. Grote bek, zoals de meesten hier ook trouwens. En dan je woord niet nakomen.
Denk dat de meesten al jalours zijn op haar en daarom zo negatief over haar doen. Kinderloze meiden en gozers met grote bekken die nog geen varken kunnen bezwangeren.
Haar woorden he, niet de mijnequote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Menno doet eigenlijk hetzelfde als Rob, van die een op een gesprekjes, met veel 'belangstelling', puur uit strategie.
nou er is wel een groot verschil, Menno zit of te slijmen, of uit te horen en Rob zit een mening op te dringenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
Menno doet eigenlijk hetzelfde als Rob, van die een op een gesprekjes, met veel 'belangstelling', puur uit strategie.
Ehhhh is dat verantwoordquote:
Alleen bij Rob ligt het er net iets minder bovenop , toch nogquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
[..]
I second you; Hij gaat het later naar de dames toe aangeven, geeft hem weer wat "macht"quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Zal hij wel in zijn boek gelezen hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |