We hebben een fan, jongens..quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een grote bekken allemaal hier over Tanja. Vanmiddag had iedereen nog een grote bek over dat ze haar wel ff de waarheid zouden vertellen.
Kan je zien wat voor achterbakse mensen jullie in het huis willen houden. Zegt ook vast en zeker iets over jullie zelf.
Als Tanja meedoet is het niet goed en als ze zich afzijdig houdt ook niet. Jullie stelletje kuddedieren.
Tanja is gewoon een spontane meid. Maar de meesten denken met hun pik. En omdat ze zwanger is is het maar een muts??!!
Net zoals jullie geven jullie haar bij voorbaat al geen respect. Omdat ze nu eenmaal de troef van deze BB is. De eerste BB ter wereld waar een baby wordt geboren.
En dan maar meteen die meid af te zeiken, net zoals ze doen in het huis.
Allemaal uit pure jalousie en helemaal niet denken waar BB voor bedoeld is.
Chantal is pas een tyfushoer. Die gaat over lijken. En zo zijn er nog wel een paar achterbakse snollen te bedenken.
Ik heb respect voor Tanja.
ik heb geen pik....quote:Tanja is gewoon een spontane meid. Maar de meesten denken met hun pik. En omdat ze zwanger is is het maar een muts??!!
Uit principe capture ik Dido niet meer blootquote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga jij nou als de donder douchende Dido maar in de gaten houden aub, want ik kan momenteel ff niet streamen.
Er is er één gevonden mensenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Maerycke het volgende:
Deel 200!
[..]
We hebben een fan, jongens..
Wat zij zegt.....quote:
Heb jij fans dan???quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Maerycke het volgende:
Deel 200!
[..]
Ja, en tanja is ook lekker simpelquote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Maerycke het volgende:
Deel 200!
[..]
Nee nee, we hebben ook nog Peter...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Er is er één gevonden mensen![]()
Het kostte even moeite!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Er is er één gevonden mensen![]()
Die moet gekoesterd worden om wat tegengas te geven hier. Neem een lekker kopjequote:
Dat wordt een nominatie!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Let op; die bal ligt dadelijk aan de andere kant van de schutting![]()
Mooi gedaanquote:Op woensdag 14 september 2005 00:10 schreef BBscanner het volgende:
Kan deze in de OP![]()
![]()
200
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zeg dat wel ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef kwakveense het volgende:
*niet dat kwakveense zit te wachten op een naakte dido...ew*
Ik kan de OP niet bewerken omdat ie te groot is. Een of andere typische Fok-bug is het vrees ik...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:10 schreef BBscanner het volgende:
Kan deze in de OP![]()
![]()
200
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
ben nog wel zo aardig om jullie te feliciteren met #200 ...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef coz het volgende:
[welkom]
bedankt, maar ik denk dat ik het hou op, tot ziens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |