Vind je het niet opwindend?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:08 schreef Zapje het volgende:
die heksigere lach van Chantal hoor je ook overal overheen...... hehehe
Volkomen eensquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:09 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Kzou met plezier het antwoord voorzeggen dan maar een kwartier langer lopen dan die zeug nog meer verrassingen in de kont te steken
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:11 schreef cuall het volgende:
iedereen baalt GEEN muziek
Precies, dit wordt sensatie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:12 schreef APK het volgende:
Hahaha!
Ze wil geen muziek, doodse stilte.
Dit wordt beter en beter.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BB5 bestaat alleen maar uit wanhoopsacties.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Best wel een wanhoopsactie van BB ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop