dat etentje is gewoon voorspel....quote:Op woensdag 14 september 2005 20:21 schreef EmjaY het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap![]()
moord en doodslag ik zien! Roddel en achterklap! Ruzies, vechtpartijen, zware mishandelingen en keiharde sex.
Geen alles verzoenend etentje
Nee joh, die stem was niet doorrookt genoeg....quote:Op woensdag 14 september 2005 20:22 schreef Jojogirl het volgende:
Was dat nou Hummie?
jaquote:Op woensdag 14 september 2005 20:22 schreef Jojogirl het volgende:
Was dat nou Hummie?
dan niet...quote:Nee joh, die stem was niet doorrookt genoeg....
die klonk jonger en minder doorrooktquote:Op woensdag 14 september 2005 20:22 schreef Jojogirl het volgende:
Was dat nou Hummie?
het is duidelijk tegen zn zin inquote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef Bep het volgende:
Op een of andere manier vind ik zelfs de manier waarop Rob aan het spelletje meespeelt niet leuk, hij weet zo goed dat dit op tv komt , maar Rob laat dat aub niet zo blijken![]()
Ralph en Nathalie hebben waarschijnlijk apart een etentje. Later op de avond zit het er voor Menno en Ingrid misschien ook wel in.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:24 schreef cuall het volgende:
zitten ze nou te eten en waarom zitten ze niet allemaal aan tafel?
Als je de internet uitzending hebt gezien weet je dat joost (vriend van naat)op dit moment een shovel aan het kraken is, om het etentje te onderbrekenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:21 schreef EmjaY het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap![]()
moord en doodslag ik zien! Roddel en achterklap! Ruzies, vechtpartijen, zware mishandelingen en keiharde sex.
Geen alles verzoenend etentje
Ja Rob denkt echt dat hij een hele toffe gast is en dat iedereen dat ook vindt.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef Bep het volgende:
Op een of andere manier vind ik zelfs de manier waarop Rob aan het spelletje meespeelt niet leuk, hij weet zo goed dat dit op tv komt , maar Rob laat dat aub niet zo blijken![]()
als dat zo is denk ik dat ik in mn broek pies van het lachenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:25 schreef jessie het volgende:
Ahhhhhhh wat lullig dat dit niet op de streams te zien is. Ik word er helemaal aagje van. Zijn Ingrid en Menno nu ook mee aan t eten daar? Vaag gedoe allemaal. Ik denk dat Ralph en Nathalie gewoon 5 jaar getrouwd zijn ofzo
Misschien wel, maar misschien is dit ook wel een opdracht.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef koen... het volgende:
ik snap het ff niet meer hoor :
natalie ralph en rob hebben hun nepbuik afgedaan en er word niks gedaan ??? is dan niet de weekopdracht mislukt ??
Ze wilde het eten niet dus ze zal wel op de bank zitten ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef Jojogirl het volgende:
Waar is tanja eik? das de enige die ik nu nog mis...
eh.. gokje: jankend op bed?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef Jojogirl het volgende:
Waar is tanja eik? das de enige die ik nu nog mis...
Aha, dat had ik dus ff gemist.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze wilde het eten niet dus ze zal wel op de bank zitten ofzo?
Ze hebben er beide niet om gevraagd dus kunnen elkaar er ook niet kwalijk om nemen. Denk dat het niet averechts zal werken, zeg niet dat het bijdraagt aan een verzoening, maar averechts ieder geval niet mits ze knallende ruzie krijgen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:27 schreef jupiters het volgende:
Heel jammer dat BB denkt dat Naat en Ralf naar elkaar toe gedreven moeten worden, werkt vast juist averechts
Ik hoor dus net dat hij van Rob opdracht heeft gekregen om stil te zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:28 schreef Jojogirl het volgende:
Lol @ Joost Hij probeert muisstil te zijn en het hele eten niks te zeggen ofzo?
Inderdaad, valt me nu pas op. Hij mag niet praten en zit alleen te gebaren!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:28 schreef Jojogirl het volgende:
Lol @ Joost Hij probeert muisstil te zijn en het hele eten niks te zeggen ofzo?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:29 schreef Kimske het volgende:
ik denk een geheime missie..
Ook wel bekend als devadervanhetkindje en tegenwoordig zelfs als deverwekkervanhetkindjequote:Op woensdag 14 september 2005 20:29 schreef jessie het volgende:
Ze hadden beter Tanja met die Sur nog wat samen kunnen laten eten. Dat had vast leuke tv opgeleverd
Duh, ik heb nog nooit zo'n onzettende ouwehoer gezien als Joost.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Haha, Joost heeft er echt een hoop moeite mee dat ie z'n mond moet houden.
In ieder geval slavink, maar verder?? Het is iig iets wat Chantal nog nooit eerder had gegeten.quote:
Aardappels en slasaus ofzo en dan nogiets ?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In ieder geval slavink, maar verder?? Het is iig iets wat Chantal nog nooit eerder had gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |