Ik snap er ook helemaal niks van...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef Tamaartje het volgende:
Vaagheid dit...........
Haha ik hoop wel dat we straks meer horenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:09 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks van...
Oh spannend, wat zei diequote:Op woensdag 14 september 2005 20:08 schreef schatje het volgende:
Ik zag een vlieg op stream2.
Zucht.. Kan Menno eindelijk eens een keuze maken?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef teamlead het volgende:
menno geeft ingrid kleine kusjes?eruit met die vent ajb.,..
Ja ??? tjonge eindelijk weer eens wat spannendsquote:Op woensdag 14 september 2005 20:08 schreef schatje het volgende:
Ik zag een vlieg op stream2.
.. .maar Natte Lie is niet genomineerd..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef teckeltje het volgende:
Het is andere jaren toch ook wel eens geweest dat diegene die genomineerd stonden iets leuks gingen doen,een etentje ofzo
die keuze wil ik anders wel voor hem maken hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Zucht.. Kan Menno eindelijk eens een keuze maken?
iets volkomen on-spannends: ik zal de fles eerst even openmaken..quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
iets volkomen on-spannends: ik zal de fles eerst even openmaken..
dan ga je er vanuit dat dat verknippen nodig is....quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Ze laten dus Ralph en Natte Lie een avondje samen doorbrengen.... En dan gaan ze dat lekker verknippen en morgen aan Joost laten zien... ai ai ai... Alles voor de kijkcijfers.
Zou idd wel koel zijn als dat helemaal niet nodig blijkt te zijn en ze straks heftig sexend op de vloer worden aangetroffen?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan ga je er vanuit dat dat verknippen nodig is....
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou idd wel koel zijn als dat helemaal niet nodig blijkt te zijn en ze straks heftig sexend op de vloer worden aangetroffen?
Preciesquote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Ze laten dus Ralph en Natte Lie een avondje samen doorbrengen.... En dan gaan ze dat lekker verknippen en morgen aan Joost laten zien... ai ai ai... Alles voor de kijkcijfers.
Waar komt het gerucht vandaan dat er 2 bewoners uit moeten morgen??quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Aan de andere kant kan het ook zijn dat BB inmiddels duidelijk heeft wie er morgen moet vertrekken en ze Ralph (en wie weet ook Menno als er toch 2 uitmoeten) nog een leuke laatste avond willen bezorgen. Ralph om e.e.a. uit te praten met Naat en Menno om eindelijk Ingrid eens flink te nemen.
* flugeltje speculeert vrolijk verder.
hahaha bij voorgaande BB's was het toch dat ALLE genomineerde iets leuks kregen?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Aan de andere kant kan het ook zijn dat BB inmiddels duidelijk heeft wie er morgen moet vertrekken en ze Ralph (en wie weet ook Menno als er toch 2 uitmoeten) nog een leuke laatste avond willen bezorgen. Ralph om e.e.a. uit te praten met Naat en Menno om eindelijk Ingrid eens flink te nemen.
* flugeltje speculeert vrolijk verder.
Geen flauw idee, maar het gerucht is er....quote:Op woensdag 14 september 2005 20:18 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Waar komt het gerucht vandaan dat er 2 bewoners uit moeten morgen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |