Jij moet helemaal niet zeiken. Alleen maar negatief posten kan je......quote:Op woensdag 14 september 2005 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Met hulp van BB en een maand later de Sociale dienst.
IJzersterkquote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef Wup het volgende:
Tanja: ik ben s'ochtends alleen fucking chagrijnig
Rikkert: dat weten we
mja, ik kan eerlijk gezegd ook niet veel positieve dingen van Traanja opnoemen..quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij moet helemaal niet zeiken. Alleen maar negatief posten kan je......
En jij bent net zo'n jankzak met elke keer dezelfde posts. We weten het, we weten hetquote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat Tanja zei... "Ik ben al een zeikwijf, en anders wordt ik het meer ...."
Misschien een wijze uitspraak van Tanja.... Die voor heel veel mensen geldt hier en in het huis.
Zij heeft zelfkennis en zegt dat eerlijk...
waar zie jij dat?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:22 schreef kwakveense het volgende:
pssst...zoals tanja nu half over haar deken ligt slaap ik ook altijd...en ik ben niet eens zwanger...
Jouw Tanja is een vervelend, egoïstisch, achterbaks en chagerijnig rotmokkel dat de meest vreselijke uitspraken over haar kind doet. Ik hoop van harte dat er wordt meegekeken door de nodige instanties die het kind diréct bij haar weghalen zodra het geboren is.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien een wijze uitspraak van Tanja.... Die voor heel veel mensen geldt hier en in het huis.
Wordt leuk als het kindje er is!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:23 schreef milagro het volgende:
Ik mag hopen dat Tanja nooit in het ziekenhuis belandt, al was het maar voor de nachtrust.
Als je ergens om de haverklap wakker wordt door vanallesennogwat is het daar wel.
Ze heeft nu ook alweer last van het geroezemoes.
Vreemd, ze valt zeker ook nooit in slaap op de bank dan, voor de tv of zo
ik heb een infrarood schermpje...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:24 schreef Wup het volgende:
[..]
waar zie jij dat?
die slaapkamerstreams zijn pikzwart hier
Zo is de sfeer hier helaas.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja is gewoon wel een lieffie!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
de meerderheid hier heeft voornamelijk commentaar op haar voorkeurspositie en negatieve gedrag....quote:Bijna beangstigend, hoe er zonder enig invoelingsvermogen wordt ingebeukt op iemand, die duidelijk begeleiding op sociaal gebied nodig heeft.
En de anti-Tanja komen ook altijd met dezelfde posts... dat weten we.. dat weten we... dat weten ... we nu ook wel een keer....kuthoer en breezerslet die je bent....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En jij bent net zo'n jankzak met elke keer dezelfde posts. We weten het, we weten het.
op de man spelen is vals....voor bb personages is dat anders, die kiezen voor een media-positie en dan vraag je om op de man gespeelde opmerkingen...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En de anti-Tanja komen ook altijd met dezelfde posts... dat weten we.. dat weten we... dat weten ... we nu ook wel een keer....kuthoer en breezerslet die je bent....
(Je mag mensen toch uitschelden? want heb al meerdere scheldwoorden voorbij zien komen)
Gelul!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |