welcome backquote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... windows wilde niet meer starten. Moest alles weer installeren. Maar goed, het is weer klaar. en ik kan weer BB kijken
Denk vooral NIET aan al die mooie scans die je nu gemist hebtquote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... windows wilde niet meer starten. Moest alles weer installeren. Maar goed, het is weer klaar. en ik kan weer BB kijken
Weinig.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
alleen heb tanja een baby gehadquote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Vanmiddag zaten Roel en Dido weer beetje bij elkaar te kroelen, verder is Dido ongesteld.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik las ook dat hij ergens halverwege oktober zelf is opgestapt...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
Die Bram van BB4 heeft er volgens mij maar heel even ingezeten. Er staat mij ook iets van bij dat hij tijdens zijn verblijf in het Huis nooit heeft kunnen schijten van de spanning.
Thanks!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten Roel en Dido weer beetje bij elkaar te kroelen, verder is Dido ongesteld.
Chantal en Linda hoorden Nathalie aan die weer over haar situatie met Ralph zat te vertellen. Vervolgens mengde Lieske zich in het gesprek die over Ralph begon te roddelen. Later kwam Rob er ook nog een schepje bovenop doen.
Verder weinig nieuws denk ik zo.
Ik heb gehoord dat Tanja vrolijk is geweest vandaag!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
dat is zeker zoquote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ongehoord dat Joost nu verantwoording af moet leggen over zijn 'geschreeuw' bij die oude lijken Rob en Chantal. Stel zeikers.
Ik snap alleen niet dat ze wél Joost aan durven spreken en Lieske laatst ook... Maar gisteren had niemand ballen genoeg om Tanja op d'r plek te zetten.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ongehoord dat Joost nu verantwoording af moet leggen over zijn 'geschreeuw' bij die oude lijken Rob en Chantal. Stel zeikers.
Ik hoorde dat ook, heb er echter niets van gemerkt.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Tanja vrolijk is geweest vandaag!![]()
Ik heb mijn topicopeningsangst overwonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |