welcome backquote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... windows wilde niet meer starten. Moest alles weer installeren. Maar goed, het is weer klaar. en ik kan weer BB kijken
Denk vooral NIET aan al die mooie scans die je nu gemist hebtquote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... windows wilde niet meer starten. Moest alles weer installeren. Maar goed, het is weer klaar. en ik kan weer BB kijken
Weinig.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
alleen heb tanja een baby gehadquote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Vanmiddag zaten Roel en Dido weer beetje bij elkaar te kroelen, verder is Dido ongesteld.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik las ook dat hij ergens halverwege oktober zelf is opgestapt...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
Die Bram van BB4 heeft er volgens mij maar heel even ingezeten. Er staat mij ook iets van bij dat hij tijdens zijn verblijf in het Huis nooit heeft kunnen schijten van de spanning.
Thanks!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten Roel en Dido weer beetje bij elkaar te kroelen, verder is Dido ongesteld.
Chantal en Linda hoorden Nathalie aan die weer over haar situatie met Ralph zat te vertellen. Vervolgens mengde Lieske zich in het gesprek die over Ralph begon te roddelen. Later kwam Rob er ook nog een schepje bovenop doen.
Verder weinig nieuws denk ik zo.
Ik heb gehoord dat Tanja vrolijk is geweest vandaag!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
dat is zeker zoquote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ongehoord dat Joost nu verantwoording af moet leggen over zijn 'geschreeuw' bij die oude lijken Rob en Chantal. Stel zeikers.
Ik snap alleen niet dat ze wél Joost aan durven spreken en Lieske laatst ook... Maar gisteren had niemand ballen genoeg om Tanja op d'r plek te zetten.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ongehoord dat Joost nu verantwoording af moet leggen over zijn 'geschreeuw' bij die oude lijken Rob en Chantal. Stel zeikers.
Ik hoorde dat ook, heb er echter niets van gemerkt.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Tanja vrolijk is geweest vandaag!![]()
Ik heb mijn topicopeningsangst overwonnenquote:
Wat moet dat lekker zijn dan, als je weer uit dat huis bent:quote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
Er staat mij ook iets van bij dat hij tijdens zijn verblijf in het Huis nooit heeft kunnen schijten van de spanning.
Ik dus nog steeds nietquote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Ralph's piemel wel gezien toen ie een keer ging douchen. Alleen drukte ik te laat op het knopje van de screenshotjes machine. Dat was toen ze er net in zatenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik las ook dat hij ergens halverwege oktober zelf is opgestapt..
En ik kwam ook een aantal foto's tegen van BB4, ze liepen toen dus wél gewoon in hun blote snikkel rond... Heb ik Ralph (helaas) nog niet zien doen...
Feli!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:53 schreef Kokstra het volgende:
Ik heb mijn topicopeningsangst overwonnen![]()
Mag het geluid van stream 3 nou weer aan? En stop dat irritante geschreeuw van Linda en Natte Lie aub!!
Ja idd tijdens het douchen. (heb ik wel ergens een screenshot van gezien)quote:Op woensdag 14 september 2005 18:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb Ralph's piemel wel gezien toen ie een keer ging douchen. Alleen drukte ik te laat op het knopje van de screenshotjes machine. Dat was toen ze er net in zaten.
Ik heb de piemels van Ralph, Joost en Roel gezien.
![]()
![]()
![]()
Wup, soms kan ik je wel zoenen!!!quote:
De microfoontjes krassen steeds langs de 'buiken'... Ik word er ook gestoord van.quote:
als ze deze uitzenden mag hij zéker blijven ...quote:
is van 2 september........quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef FlowKey het volgende:
als ze deze uitzenden mag hij zéker blijven ...
waag eens een gokje....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik mis dus Ingrid en Tanja... Heb ik beiden al úren niet meer gezien, weet iemand waar ze uithangen?
Als ze nu eens zouden leren dat ze 's nachts slapen en overdag wakker zijn....quote:
Menno: "Ik vond je er al slecht uitzien".quote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Jobbeltje het volgende:
Chantal geeft toe al meer dan een half jaar geen sex meer gehad te hebben
dat verbaasd me niksquote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Jobbeltje het volgende:
Chantal geeft toe al meer dan een half jaar geen sex meer gehad te hebben
edit: "en daar heeft ze helemáál geen last van" volgens eigen zeggen
Rikkertquote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Op wie heeft Dido ook weer gestemd?
dat weet ik niet, ik heb geen streams nu, maar Rob heeft Ralph genomineerdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef flugeltje het volgende:
En waarom denken ze nu dat Rob op Rikkert heeft gestemd? (heeft hij dat zelf de wereld in geholpen?)
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
maar ik wil verder geen reclame maken hoor.....................................:P
haha, las net ook in het vorige deel die opmerking van die BB4-er....Heb net even die figuren van toen doorgekeken..... alleen Mustapha stond me nog bij, kan me herrinneren at die erg recalcitrant was.... maar wie heeft er in 2002 gewonnen? [ zou joost als quiz-vraag kunnen stellenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
Die Bram van BB4 heeft er volgens mij maar heel even ingezeten. Er staat mij ook iets van bij dat hij tijdens zijn verblijf in het Huis nooit heeft kunnen schijten van de spanning.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
maar ik wil verder geen reclame maken hoor.....................................:P
Ik weet idd dat Rob hem nomineerde (heb ik nog een puntje mee gewonnen in het nominatiespel)quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Wup het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik heb geen streams nu, maar Rob heeft Ralph genomineerd
Snap niet dat ze blijven doordrammen.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Flakkie01 het volgende:
Dido heeft geen ruggegraat die gaat breken als ze door gaan met vragen![]()
Maar ze mogen er toch niet eens over praten eigenlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Snap niet dat ze blijven doordrammen.
Ze wil niet zeggen dat ze Rikkert gestemd heeft.
Nu moet ze zich er weer onderuit lullen dat ze niet op Rikkert heeft gestemd.
in 2002 won die bi-seksuele vrouw... bianca ofzo??quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Maurisico het volgende:
[..]
haha, las net ook in het vorige deel die opmerking van die BB4-er....Heb net even die figuren van toen doorgekeken..... alleen Mustapha stond me nog bij, kan me herrinneren at die erg recalcitrant was.... maar wie heeft er in 2002 gewonnen? [ zou joost als quiz-vraag kunnen stellen]
waarom ontkent ze het? ze maakt er bepaald geen geheim van dat ze een hekel aan hem heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef BB-King het volgende:
Snap niet dat ze blijven doordrammen.
Ze wil niet zeggen dat ze Rikkert gestemd heeft.
Nu moet ze zich er weer onderuit lullen dat ze niet op Rikkert heeft gestemd.
maakt niks uit joh, niemand houdt zich nog aan de regelsquote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Maar ze mogen er toch niet eens over praten eigenlijk![]()
Nee die lach van de kraai; KAKAKAKAKAAAAAKKAAAAAAKKAAAA.... geef me dan maar het gschreeuw van Joost.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
En Roel dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
zou rob een geheime opdracht hebben?
Ja BB zelf ook nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef cuall het volgende:
[..]
maakt niks uit joh, niemand houdt zich nog aan de regels![]()
Joostquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nee die lach van de kraai; KAKAKAKAKAAAAAKKAAAAAAKKAAAA.... geef me dan maar het gschreeuw van Joost.
Kom op joost meer schreeuwen en meer met je boterhammen in de pindakaaspot roeren, heb je Rob zo op de kast!!![]()
Nou is die later in huis gekomen dan?? Volgens mij heb ik er geen Bianca bij zien staan.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
in 2002 won die bi-seksuele vrouw... bianca ofzo??
Zal wel ongesteld zijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:15 schreef Knurkie het volgende:
waarom mag ralph douchen???
ik weet haar naam niet meer, maar het was iig een lesbo of bi..quote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nou is die later in huis gekomen dan?? Volgens mij heb ik er geen Bianca bij zien staan.
Ja wie weetquote:Op woensdag 14 september 2005 19:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zou er dan eindelijk iets gebeuren?
Natje heeft de buik af
Ralph ook samen in de badkamer![]()
Jeanette won BB 2002 die was vorige week in de live-uitzending.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nou is die later in huis gekomen dan?? Volgens mij heb ik er geen Bianca bij zien staan.
dat is onduidelijk ze zijn om de beurt in de DBK geweestquote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef Rianne84 het volgende:
buik af? dan is de opdracht al mislukt??
Misschien heeft BB er ook genoeg van gekregen dat de microfoontjes steeds langs de buiken schuurden....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:20 schreef Tamaartje het volgende:
Rob moest naar de dagboekkamer komen
En Nathalie en Ralph zijn samen in de douche? En hebben hun buik af..
En dat is op verantwoording van Rob? En Rob zegt dat er iets leuks is/komt?
zoiets....
Ik kijk al de hele tijd, maar ik snap het ook niet...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er aan de hand?????
(verdomme, ik kan ook geen voedsel in de pan gooien zonder iets te missen)
die ligt op dr nest denk ikquote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef AnTjUh het volgende:
joost is de tafel an t dekken
waar is de echte buik dan?
op bed?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef AnTjUh het volgende:
hmm, ik zou rob niet zomaar vertrouwenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:20 schreef Tamaartje het volgende:
Rob moest naar de dagboekkamer komen
En Nathalie en Ralph zijn samen in de douche? En hebben hun buik af..
En dat is op verantwoording van Rob? En Rob zegt dat er iets leuks is/komt?
zoiets....
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef AnTjUh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |