Wat moet dat lekker zijn dan, als je weer uit dat huis bent:quote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
Er staat mij ook iets van bij dat hij tijdens zijn verblijf in het Huis nooit heeft kunnen schijten van de spanning.
Ik dus nog steeds nietquote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... windows wilde niet meer starten. Moest alles weer installeren. Maar goed, het is weer klaar. en ik kan weer BB kijken
Ik heb Ralph's piemel wel gezien toen ie een keer ging douchen. Alleen drukte ik te laat op het knopje van de screenshotjes machine. Dat was toen ze er net in zatenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik las ook dat hij ergens halverwege oktober zelf is opgestapt..
En ik kwam ook een aantal foto's tegen van BB4, ze liepen toen dus wél gewoon in hun blote snikkel rond... Heb ik Ralph (helaas) nog niet zien doen...
Feli!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:53 schreef Kokstra het volgende:
Ik heb mijn topicopeningsangst overwonnen![]()
Mag het geluid van stream 3 nou weer aan? En stop dat irritante geschreeuw van Linda en Natte Lie aub!!
Ja idd tijdens het douchen. (heb ik wel ergens een screenshot van gezien)quote:Op woensdag 14 september 2005 18:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb Ralph's piemel wel gezien toen ie een keer ging douchen. Alleen drukte ik te laat op het knopje van de screenshotjes machine. Dat was toen ze er net in zaten.
Ik heb de piemels van Ralph, Joost en Roel gezien.
![]()
![]()
![]()
Wup, soms kan ik je wel zoenen!!!quote:
De microfoontjes krassen steeds langs de 'buiken'... Ik word er ook gestoord van.quote:
als ze deze uitzenden mag hij zéker blijven ...quote:
is van 2 september........quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef FlowKey het volgende:
als ze deze uitzenden mag hij zéker blijven ...
waag eens een gokje....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik mis dus Ingrid en Tanja... Heb ik beiden al úren niet meer gezien, weet iemand waar ze uithangen?
Als ze nu eens zouden leren dat ze 's nachts slapen en overdag wakker zijn....quote:
Menno: "Ik vond je er al slecht uitzien".quote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Jobbeltje het volgende:
Chantal geeft toe al meer dan een half jaar geen sex meer gehad te hebben
dat verbaasd me niksquote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Jobbeltje het volgende:
Chantal geeft toe al meer dan een half jaar geen sex meer gehad te hebben
edit: "en daar heeft ze helemáál geen last van" volgens eigen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |