Rikkertquote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Op wie heeft Dido ook weer gestemd?
dat weet ik niet, ik heb geen streams nu, maar Rob heeft Ralph genomineerdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef flugeltje het volgende:
En waarom denken ze nu dat Rob op Rikkert heeft gestemd? (heeft hij dat zelf de wereld in geholpen?)
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
maar ik wil verder geen reclame maken hoor.....................................:P
haha, las net ook in het vorige deel die opmerking van die BB4-er....Heb net even die figuren van toen doorgekeken..... alleen Mustapha stond me nog bij, kan me herrinneren at die erg recalcitrant was.... maar wie heeft er in 2002 gewonnen? [ zou joost als quiz-vraag kunnen stellenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
Die Bram van BB4 heeft er volgens mij maar heel even ingezeten. Er staat mij ook iets van bij dat hij tijdens zijn verblijf in het Huis nooit heeft kunnen schijten van de spanning.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
maar ik wil verder geen reclame maken hoor.....................................:P
Ik weet idd dat Rob hem nomineerde (heb ik nog een puntje mee gewonnen in het nominatiespel)quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Wup het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik heb geen streams nu, maar Rob heeft Ralph genomineerd
Snap niet dat ze blijven doordrammen.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Flakkie01 het volgende:
Dido heeft geen ruggegraat die gaat breken als ze door gaan met vragen![]()
Maar ze mogen er toch niet eens over praten eigenlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Snap niet dat ze blijven doordrammen.
Ze wil niet zeggen dat ze Rikkert gestemd heeft.
Nu moet ze zich er weer onderuit lullen dat ze niet op Rikkert heeft gestemd.
in 2002 won die bi-seksuele vrouw... bianca ofzo??quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Maurisico het volgende:
[..]
haha, las net ook in het vorige deel die opmerking van die BB4-er....Heb net even die figuren van toen doorgekeken..... alleen Mustapha stond me nog bij, kan me herrinneren at die erg recalcitrant was.... maar wie heeft er in 2002 gewonnen? [ zou joost als quiz-vraag kunnen stellen]
waarom ontkent ze het? ze maakt er bepaald geen geheim van dat ze een hekel aan hem heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef BB-King het volgende:
Snap niet dat ze blijven doordrammen.
Ze wil niet zeggen dat ze Rikkert gestemd heeft.
Nu moet ze zich er weer onderuit lullen dat ze niet op Rikkert heeft gestemd.
maakt niks uit joh, niemand houdt zich nog aan de regelsquote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Maar ze mogen er toch niet eens over praten eigenlijk![]()
Nee die lach van de kraai; KAKAKAKAKAAAAAKKAAAAAAKKAAAA.... geef me dan maar het gschreeuw van Joost.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ongehoord dat Joost nu verantwoording af moet leggen over zijn 'geschreeuw' bij die oude lijken Rob en Chantal. Stel zeikers.
En Roel dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
zou rob een geheime opdracht hebben?
Ja BB zelf ook nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef cuall het volgende:
[..]
maakt niks uit joh, niemand houdt zich nog aan de regels![]()
Joostquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nee die lach van de kraai; KAKAKAKAKAAAAAKKAAAAAAKKAAAA.... geef me dan maar het gschreeuw van Joost.
Kom op joost meer schreeuwen en meer met je boterhammen in de pindakaaspot roeren, heb je Rob zo op de kast!!![]()
Nou is die later in huis gekomen dan?? Volgens mij heb ik er geen Bianca bij zien staan.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
in 2002 won die bi-seksuele vrouw... bianca ofzo??
Zal wel ongesteld zijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:15 schreef Knurkie het volgende:
waarom mag ralph douchen???
ik weet haar naam niet meer, maar het was iig een lesbo of bi..quote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nou is die later in huis gekomen dan?? Volgens mij heb ik er geen Bianca bij zien staan.
Ja wie weetquote:Op woensdag 14 september 2005 19:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zou er dan eindelijk iets gebeuren?
Natje heeft de buik af
Ralph ook samen in de badkamer![]()
Jeanette won BB 2002 die was vorige week in de live-uitzending.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nou is die later in huis gekomen dan?? Volgens mij heb ik er geen Bianca bij zien staan.
dat is onduidelijk ze zijn om de beurt in de DBK geweestquote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef Rianne84 het volgende:
buik af? dan is de opdracht al mislukt??
Misschien heeft BB er ook genoeg van gekregen dat de microfoontjes steeds langs de buiken schuurden....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:20 schreef Tamaartje het volgende:
Rob moest naar de dagboekkamer komen
En Nathalie en Ralph zijn samen in de douche? En hebben hun buik af..
En dat is op verantwoording van Rob? En Rob zegt dat er iets leuks is/komt?
zoiets....
Ik kijk al de hele tijd, maar ik snap het ook niet...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er aan de hand?????
(verdomme, ik kan ook geen voedsel in de pan gooien zonder iets te missen)
die ligt op dr nest denk ikquote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef AnTjUh het volgende:
joost is de tafel an t dekken
waar is de echte buik dan?
op bed?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef AnTjUh het volgende:
hmm, ik zou rob niet zomaar vertrouwenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:20 schreef Tamaartje het volgende:
Rob moest naar de dagboekkamer komen
En Nathalie en Ralph zijn samen in de douche? En hebben hun buik af..
En dat is op verantwoording van Rob? En Rob zegt dat er iets leuks is/komt?
zoiets....
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef AnTjUh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |