Ik zal het je sterker vertellen; ik vind het altijd pas gezellig als ik de bekende icoontjes voorbij zie komen s'avonds en s'nachts, het vaste avond-nacht-BB-clubjequote:Op donderdag 15 september 2005 22:54 schreef Showtime het volgende:
Wat heerlijk dat FOK! weer snel werkt, de live streams lopen weer als een zonnetje!!
Alleen de hopeloze verslaafde zijn nu nog online, en daar plukken wij de vruchten van want we zijn het zelf.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen; ik vind het altijd pas gezellig als ik de bekende icoontjes voorbij zie komen s'avonds en s'nachts, het vaste avond-nacht-BB-clubje![]()
![]()
Is toch zo joh, smaakloos eerst wekenlang in dat kleine broekje rondhuppelen en nu telkens joggingsbroeken.quote:
ja en wij worden ook niet weggestemd...............quote:Op donderdag 15 september 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen; ik vind het altijd pas gezellig als ik de bekende icoontjes voorbij zie komen s'avonds en s'nachts, het vaste avond-nacht-BB-clubje![]()
![]()
Ik pleit voor een BB-meet in December, als de finale er is.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef Showtime het volgende:
[..]
![]()
gaat niks boven een gezellig avondje streamen met de vaste garde![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
Ik pleit voor een BB-meet in December, als de finale er is.![]()
Met z'n allen in een of ander tentje of kroeg de finale kijken![]()
En dat terwijl ik een week geen stream heb gezienquote:Op donderdag 15 september 2005 22:54 schreef Showtime het volgende:
Wat heerlijk dat FOK! weer snel werkt, de live streams lopen weer als een zonnetje!!
Alleen de hopeloze verslaafde zijn nu nog online, en daar plukken wij de vruchten van want we zijn het zelf.![]()
En dan allemaal laptop met wifi mee zodat we nog kunnen chatten!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sounds funquote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |