Ik zal het je sterker vertellen; ik vind het altijd pas gezellig als ik de bekende icoontjes voorbij zie komen s'avonds en s'nachts, het vaste avond-nacht-BB-clubjequote:Op donderdag 15 september 2005 22:54 schreef Showtime het volgende:
Wat heerlijk dat FOK! weer snel werkt, de live streams lopen weer als een zonnetje!!
Alleen de hopeloze verslaafde zijn nu nog online, en daar plukken wij de vruchten van want we zijn het zelf.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen; ik vind het altijd pas gezellig als ik de bekende icoontjes voorbij zie komen s'avonds en s'nachts, het vaste avond-nacht-BB-clubje![]()
![]()
Is toch zo joh, smaakloos eerst wekenlang in dat kleine broekje rondhuppelen en nu telkens joggingsbroeken.quote:
ja en wij worden ook niet weggestemd...............quote:Op donderdag 15 september 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen; ik vind het altijd pas gezellig als ik de bekende icoontjes voorbij zie komen s'avonds en s'nachts, het vaste avond-nacht-BB-clubje![]()
![]()
Ik pleit voor een BB-meet in December, als de finale er is.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef Showtime het volgende:
[..]
![]()
gaat niks boven een gezellig avondje streamen met de vaste garde![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
Ik pleit voor een BB-meet in December, als de finale er is.![]()
Met z'n allen in een of ander tentje of kroeg de finale kijken![]()
En dat terwijl ik een week geen stream heb gezienquote:Op donderdag 15 september 2005 22:54 schreef Showtime het volgende:
Wat heerlijk dat FOK! weer snel werkt, de live streams lopen weer als een zonnetje!!
Alleen de hopeloze verslaafde zijn nu nog online, en daar plukken wij de vruchten van want we zijn het zelf.![]()
En dan allemaal laptop met wifi mee zodat we nog kunnen chatten!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sounds funquote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja want irl zijn we allemaal contactgestoordquote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
En dan allemaal laptop met wifi mee zodat we nog kunnen chatten!![]()
Geen uitzonderingen?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:02 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Al bijgekomen van die waanzinnige live-uitzending?
Soms, heel somsquote:
Ze heeft idd een beetje haar maatje verloren. Roel hangt nu de hele tijd bij Dido. Die heeft haar blijkbaar niet meer nodig en laat haar nu ook links liggen. Lieske staat er weer alleen voorquote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
mooie cap van een droevige dame
ach...och....wat zal ik eens zeggen.....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:02 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Al bijgekomen van die waanzinnige live-uitzending?
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja want irl zijn we allemaal contactgestoord![]()
Dan is het goed. Ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:
Wat sneuquote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft idd een beetje haar maatje verloren. Roel hangt nu de hele tijd bij Dido. Die heeft haar blijkbaar niet meer nodig en laat haar nu ook links liggen. Lieske staat er weer alleen voor
Ik vond het ook fantastisch. Ik heb het vervloekt.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Ja het was werkelijk fantastisch![]()
![]()
![]()
Ik neem niet aan dat ze Roel meetellen met de minimaal 3 genomineerden regel, dus dan komen er behalve Roel nog 3 bij. Lieske en Ralph lijkt me duidelijk. De ander wordt een verrassing. Ik gok eigenlijk op Tanja.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef EmjaY het volgende:
Wat schatten jullie in qua genomineerden?
Lijkt me vrij logisch dat Roel, Ralph en Lieske genomineerd worden. Wie nog meer?
Ik denk dat Menno beetje overschat wordt, heb hier en daar wat irritaties onder de bewoners gehoord over Menno. Zal me niks verbazen als hij weer op de bank beland. Lieske heeft zich afgelopen week rustig gehouden en is daardoor ook minder bedreiging voor de andere dames. Ik heb ook al uitspraken gehoord van mensen die op Lieske hadden gestemd dat ze deze week op een ander zouden stemmen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef EmjaY het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat Roel, Ralph en Lieske genomineerd worden. Wie nog meer?
dido krijgt ook een paar stemmen gok op die van tanja en lieskequote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat ze Roel meetellen met de minimaal 3 genomineerden regel, dus dan komen er behalve Roel nog 3 bij. Lieske en Ralph lijkt me duidelijk. De ander wordt een verrassing. Ik gok eigenlijk op Tanja.
Er stond ook eenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:06 schreef Day het volgende:
![]()
Raar, maar ik kan me dat bij jou totaal niet voorstellen!
On topic: hoe vonden jullie die vraag van Natte Lie aan Ralph?
Zo heb ik het niet begrepen hoor. Volgens mij gewoon 1 stem van Rikkert. Dat was bij een vorige BB toch ook zo?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat ze Roel meetellen met de minimaal 3 genomineerden regel, dus dan komen er behalve Roel nog 3 bij. Lieske en Ralph lijkt me duidelijk. De ander wordt een verrassing. Ik gok eigenlijk op Tanja.
Ik vermoed dat Ralph bij Menno blijft, alhoewel stemmen op Linda ook heel verstandig zou zijn. Verder hoop ik dat iemand het lef heeft Tanja te noemen. En Natte Lie graag, mar dat doet niemand volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef EmjaY het volgende:
Joost.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef EmjaY het volgende:
Volgens mij wel, snap er geen reet van iig.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:08 schreef ruby het volgende:
Is er vanavond weer genomineerd??
Ik heb de vorige BB's nooit gevolgd, dus vandaar dat ik het niet snapquote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet begrepen hoor. Volgens mij gewoon 1 stem van Rikkert. Dat was bij een vorige BB toch ook zo?
De enige die genomineerd heeft is Rikkert toen hij buiten bij Bridget en Ruud was.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij wel, snap er geen reet van iig.
En ook Rikkert heeft iets gezegd/gestemd?
en dat is het........quote:
als tanja genomineerd word dan word er gesjoemeld met de stemmen want hummie wil der niet kwijtquote:Op donderdag 15 september 2005 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat Rob ook stemmen krijgt en Tanja ook....
quote:Extra uitzending!
Vrijdag 16 september om 21:30 is er een extra uitzending van Big Brother. Daar wordt de hele Live-uitzending van donderdagavond in zijn geheel uitgezonden. Daarin valt de Exit van Rikkert te zien. Ook krijgt Chantal een interessant pakketje en neemt Rikkert wraak. Kijken dus!
jaquote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef Day het volgende:
Dus Roel weet al dat hij genomineerd is?
Ik denk het ook, maar ik verbaas me er wel de hele week al over.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:10 schreef BlaBlub het volgende:
O en ik denk dat Rob, Joost gaat nomineren, omdat hij zich t meest aan hem ergert
Jup, en die nominatie was bindend aldus Bridgetquote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef Day het volgende:
Dus Roel weet al dat hij genomineerd is?
Er is nog niet genomineerd! Alleen bij de exit van Rikkert moetst hij een iemand noemen die direct genomineerd wordt! Hij noemde Roel met als reden; "Roel is toch de populairste en wordt dus niet weggestemd"quote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij wel, snap er geen reet van iig.
En ook Rikkert heeft iets gezegd/gestemd?
Het is nog nooit zo gegaan. Iemand die het huis uit vliegt heeft nooit eerder mogen ogen nomineren.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet begrepen hoor. Volgens mij gewoon 1 stem van Rikkert. Dat was bij een vorige BB toch ook zo?
Thanksquote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef bemeall het volgende:
[..]
De enige die genomineerd heeft is Rikkert toen hij buiten bij Bridget en Ruud was.
De rest moet nog nomineren in de loop van de week, of begin volgende week
wat deed hij, wat deed hij?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef -Delta- het volgende:
Ik walg na vanavond nog meer van Menno.
Popi-jopi gedoe van hem, nadat hij hoorde dat hij mocht blijven. Mag er van mij uit volgende week
Nee echt>????? Wow dat wisten we nog niet zeg!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef Tourniquet het volgende:
Extra uitzending!Vrijdag 16 september om 21:30 is er een extra uitzending van Big Brother. Daar wordt de hele Live-uitzending van donderdagavond in zijn geheel uitgezonden. Daarin valt de Exit van Rikkert te zien. Ook krijgt Chantal een interessant pakketje en neemt Rikkert wraak. Kijken dus!
Om 21.30quote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen om 21:00 is er een extra uitzending van BB
Ik erger me nu echt aan hoe blij de Talpa site nog steeds is. Alles zou geelgekleurd moeten zijn van schaamte, en ik wil een grote Flashpresentatie "SORRY!!!!!!!!!" zien!quote:Extra uitzending!Vrijdag 16 september om 21:30 is er een extra uitzending van Big Brother. Daar wordt de hele Live-uitzending van donderdagavond in zijn geheel uitgezonden.
Ik heb het vermoeden dat Roel van de week een geheime opdracht gaat krijgen om die laffe nominatie weer weg te spelen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef bemeall het volgende:
Jup, en die nominatie was bindend aldus Bridget
Idd, Tanja gaat dr tot de bevalling niet uit, dus dat wordt idd sjoemelen. En de bewoners mogen officieel niet over t nomineren praten dus die weten van niksquote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef Inca het volgende:
[..]
als tanja genomineerd word dan word er gesjoemeld met de stemmen want hummie wil der niet kwijt
Doe es wat meer van Dido Scan!!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Nog maar een mooie Lieske foto dan
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoop dat Roel eruit moet, dat zal de bewoners leren
Wie weet, ws wel, maar niks is zeker in deze BB.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Thanks![]()
Gaat er dan a.s Donderdag ook wel weer eentje exit, ja toch?
Die KI kit heeft Chantal lachend naast zich neer gelegd.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:08 schreef Wup het volgende:
ik heb netjes de streamverslagen doorgelezen maar het is me niet duidelijk wat er gebeurd is met die KI kit?
en de opdracht van Rob enzo van gisteren?
Lichamelijke uitstraling, nonchalant achterover op de bank hangen met een denkwolk van "ja zie je wel, dat ik populair ben".quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Kolomo het volgende:
Zou mooi zijn als Dido door 1 iemand genomineerd wordt en er dan uitvliegt
Alleen door Rikkert. Zie ook: De tweede nominatie-ronde!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:08 schreef ruby het volgende:
Is er vanavond weer genomineerd??
Maar nu leren ze elkaar pas echt kennen, en komen de echte groepjes dus zo raar ist niet...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar ik verbaas me er wel de hele week al over.
Vanaf dag 1 was het echt een vriendengroepje: Dido, Joost en Rob, met hun gesprekjes, lachmomenten en quizjes (en boerderijvragen)
Hummie: Insemineer Chantal maar met Menno's zaad, dan heb je een nieuwe zwangere.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Idd, Tanja gaat dr tot de bevalling niet uit, dus dat wordt idd sjoemelen. En de bewoners mogen officieel niet over t nomineren praten dus die weten van niks
dat was inderdaad een grote teleurstellingquote:Op donderdag 15 september 2005 23:15 schreef caradoc het volgende:
Het commentaar zei ook dat een leuk etentje op een drama werd. WELK drama? Ik zag niets?!
Was vast weer zo'n warmhoudertje voor het reclameblokquote:Op donderdag 15 september 2005 23:15 schreef caradoc het volgende:
Het commentaar zei ook dat een leuk etentje op een drama werd. WELK drama? Ik zag niets?!
ok niet? Dan haal ik een andere BB door elkaar.... ik heb ook die van andere landjes gevolgtquote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo gegaan. Iemand die het huis uit vliegt heeft nooit eerder mogen ogen nomineren.
ze slaapt nog meer dan Tanjaquote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Ingrid ging slapen
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Kolomo het volgende:
Zou mooi zijn als Dido door 1 iemand genomineerd wordt en er dan uitvliegt
Of op een heel donker plekkie stoppenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef Inca het volgende:
kan die chantal der microfoon niet eens om der middel hangen dan horen we haar misschien ietsje minder
Ik vind dit echt van dat Chantal-geroddel, zij zegt dit ook steeds. Gaat er bij mij niet in, er wordt veel te veel achter gezocht allemaal. Ik geloof wel in z'n reden dat ie maar iemand heeft gekozen omdat 't moest, met daarbij "Roel is toch de populairste en wordt dus niet weggestemd".quote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef BBscanner het volgende:
Werkelijke reden imo hij is jaloers op Roel tav Lieske!
Hmm ja da's een goeie.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
Betekent de nominatie van Rikkert voor Roel dat hij sowieso 'op de bank' zit, of is het slechts nog maar 1 nominatie en is het nog lang nietgezegd dat hij ook op de bank komt te zitten?
Ja he-le-maal, inclusief ruis en *storing BB, even geduld ajb*quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef Bully© het volgende:
En morgen de gehele "live"uitzending opnieuw, maar dan wel zonder storing neem ik aan, of herhalen ze het helemaal zoals vanavond![]()
Hij zit op de bank. Schijnt een nieuwe regel te zijn. Zie ook: De tweede nominatie-ronde!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
Betekent de nominatie van Rikkert voor Roel dat hij sowieso 'op de bank' zit, of is het slechts nog maar 1 nominatie en is het nog lang nietgezegd dat hij ook op de bank komt te zitten?
Nee, dat doet ze niet want dan moet ze stoppen met roken.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hummie: Insemineer Chantal maar met Menno's zaad, dan heb je een nieuwe zwangere.![]()
Dan kan Tanja naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
goede vraag, denk dat we even moeten wachten op de officiele berichtgeving hierover op de officiele big brother site, anders is het slechts speculatie over interpertatiequote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
Goed opgelet Gert.quote:
Ik heb het op de manier opgevat dat Roel sowieso op de bank zit, maar nu begin ik wel te twijfelenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
Ze zijn allemaal van mening dat Roel geweldig is en dat NL dol op hem is dus dat ie niets hoeft te vrezenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
Wat zullen ze leren? Het is toch de keuze van Rlikkert!
Heb wel het idee dat er nog iets van een opdracht missie aan vast zit waarmee nog iets te winnen valt voor alle bewoners als zij hun mond daar over houden!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
. Ik snap ook niet waarom daar gisteren allemaal zo nerveus over werd gedaan door Rob enz. Vage shit allemaal.
K zou zeggen laat maar, want d'r staat ws meer storing op die band dan uitzendingquote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef Day het volgende:
Ik heb de uitzending opgenomen, is het de moeite waard om te bekijken of zeggen jullie, laat maar.
Jij denkt dat je de liveuitzending hebt opgenomen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef Day het volgende:
Ik heb de uitzending opgenomen, is het de moeite waard om te bekijken of zeggen jullie, laat maar.
Hehe, dan heeft Hummie nog niet zo goed begrepen hoe lang de gemiddelde vrouw 'drachtig' isquote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hummie: Insemineer Chantal maar met Menno's zaad, dan heb je een nieuwe zwangere.![]()
Dan kan Tanja naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
Tourniquet dank je welquote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
Die KI kit heeft Chantal lachend naast zich neer gelegd.
De opdracht van Rob is verder niets meer over gezegd. Van wat er te zien was hadden M&I gewoon een dineetje en Ralph en Naat ook, ze hebben het wel gehad over hun relatie enz. maar het zag er allemaal niet zo vreselijk dramatisch uit. Ik snap ook niet waarom daar gisteren allemaal zo nerveus over werd gedaan door Rob enz. Vage shit allemaal.
Ik gun Roel die bankplaats wel, kan ie een beetje z'n bijdehandte praatjes indammen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hmm ja da's een goeie.
Bridget zei wel dat het een bindende nominatie was dus daar zou je uit kunnen halen dat ie sowieso op de bank zit.
Dat ie dus niet gewoon voor 1 stem telt.
Humor!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja he-le-maal, inclusief ruis en *storing BB, even geduld ajb*![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef Day het volgende:
alleen maar storing storing storing enzquote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij denkt dat je de liveuitzending hebt opgenomen..
ik denk dat ze bedoelde met bindend..... dat hij telt als stem ook al is rikkert het huis uit.... Zo zie ik het en zo begreep ik het ook......quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hmm ja da's een goeie.
Bridget zei wel dat het een bindende nominatie was dus daar zou je uit kunnen halen dat ie sowieso op de bank zit.
Dat ie dus niet gewoon voor 1 stem telt.
Ik begreep zelf dat hij meteen op de bank kwam te zitten, maar 100% zeker ben ik niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik heb het op de manier opgevat dat Roel sowieso op de bank zit,
Hij is mooiquote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Mijn favoriete cap van de dag:
Roel kijkt schijnbaar onoverwinnelijk richting de camera, met achter zich de nog steeds wat verslagen Lieske.
[afbeelding]
Prachtige plaatquote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Roel kijkt schijnbaar onoverwinnelijk richting de camera, met achter zich de nog steeds wat verslagen Lieske.
Hahahaa...... zeg eens eerlijk scan, alleen maar omdat Lieske er ook op staat toch??quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
er is gezegd dat de nominatie vast staat...............quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
Dat zal hem nog tegenvallen! Ik heb het idee dat Ralh en Nattie lie als laatste twee overblijven. Ralph gaat met het geld naar huis.. en natte lie kan terug naar der mannetje!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
AJB is bedoelt voor het hippe moderne jeugdige Talpa *kuch*, het moet ons aanspreken, want aUb is te ouwelijk, meer NOS stijlquote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Humor!![]()
AJB vindt ik ook zo
doe dan svp ofzo
Sinds die avond dat Roel aan Lieske vroeg als hij bij haar zou blijven slapen en zei hem afwees heeft hij haar ingeruild voor Dido.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef elskreeft het volgende:
Lieske en Roel hebben elkaar nie veel meer te vertellen he?
De nominatie wel, maar op de bank zitten alleen de 3 meest genomineerden, toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef Zapje het volgende:
[..]
er is gezegd dat de nominatie vast staat...............
Neequote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef elskreeft het volgende:
Lieske en Roel hebben elkaar nie veel meer te vertellen he?
Rikkert was toen het huis al uit! Dit is regel 10 (uit me hoofd) , BB kan de regels altijd veranderen!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelde met bindend..... dat hij telt ook als ik rikkert het huis uit.... Zo zie ik het en zo begreep ik het ook......
of A.U.B. staat ook wat netter richting kijker, maar ja het is duidelijk hoe ze over ons denken. Niet eens exuses of enige uitleg, maar ja, morgen herkansing.....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Humor!![]()
AJB vindt ik ook zo
doe dan svp ofzo
Jahoor, echt niet man.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Dat zal hem nog tegenvallen! Ik heb het idee dat Ralh en Nattie lie als laatste twee overblijven. Ralph gaat met het geld naar huis.. en natte lie kan terug naar der mannetje!
Nee, meer om de onderlinge verhoudingen (Lieske, Rikkert, Roel)quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Hahahaa...... zeg eens eerlijk scan, alleen maar omdat Lieske er ook op staat toch??![]()
Is niets mis mee hoor maar ik val op Dido.![]()
ja zo lees ik het ook...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De nominatie wel, maar op de bank zitten alleen de 3 meest genomineerden, toch?
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef ruby het volgende:
Ik heb Lieske nog nooit zo sip zien kijken.
Dat dacht ik ook ja, dus dat is dan gewoon nog maar 1 stem toch? Ik ben in ieder geval nog niet overtuigd dat hij al zeker is van zijn plaats op de bank.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef Zapje het volgende:
[..]
er is gezegd dat de nominatie vast staat...............
Rikkert kun je schrappen nu. Daar horen we NOOIT meer iets van.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, meer om de onderlinge verhoudingen (Lieske, Rikkert, Roel)
Ik had haar zo sip tijdens het moment van Rikkert's exit verwacht, maar ze sprong en zei vrolijk gedag.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef ruby het volgende:
Ik heb Lieske nog nooit zo sip zien kijken.
Nou je het zegt.... dat klopt inderdaad jaquote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef Showtime het volgende:
[..]
Sinds die avond dat Roel aan Lieske vroeg als hij bij haar zou blijven slapen en zei hem afwees heeft hij haar ingeruild voor Dido.
Denk dat de hippe moderen jeugd niet eens begrijpt wat ze met ajb bedoelen zet dan iets van "FF w88!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
AJB is bedoelt voor het hippe moderne jeugdige Talpa *kuch*, het moet ons aanspreken, want aUb is te ouwelijk, meer NOS stijl![]()
dat mag toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef Day het volgende:
Lieske treurt over het vertrek van haar enige echte vriendje in het huis.
vorige week waren er dus 5 genomineerd....waarvan Lieske de envelope trok, om uit de nomintaie te komen....dus vanavond zaten er 4 op de bank....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De nominatie wel, maar op de bank zitten alleen de 3 meest genomineerden, toch?
Jah dus hij maakt zich druk om niks? Want volgens mij denkt Roel dat hij nu gelijk op "de bank" zitquote:Op donderdag 15 september 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, dus dat is dan gewoon nog maar 1 stem toch? Ik ben in ieder geval nog niet overtuigd dat hij al zeker is van zijn plaats op de bank.
24/7 streams hier, i am 100% surequote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou je het zegt.... dat klopt inderdaad ja
volwassen en Lieske in 1 zinquote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had haar zo sip tijdens het moment van Rikkert's exit verwacht, maar ze sprong en zei vrolijk gedag.
Misschien expres emoties onder bedwang.
Misschien de nieuwe volwassen Lieske![]()
Let op het accent van dequote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef bemeall het volgende:
[..]
volwassen en Lieske in 1 zin![]()
Daar mag ik eigenlijk helemaal niks van zeggen
quote:
Hey, het was slechts een constatering hoor!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
dat mag toch?
ik vind het ook jammer van Rikkert hoor
Hier nog een lotgenoot. Rikkert was dan wel oersaai, hij had zo nu en dan wel sterke opmerkingen, en dat kan je van drankorgel niet zeggen. Daarnaast blijf ik mij verbazen dat Ralph zo populair is, maar dat zal wel door de vrouwtjes komen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
dat mag toch?
ik vind het ook jammer van Rikkert hoor
hij vroeg het zelfs 2 keer, volgens mij geloofde het de eerste keer niet helemaal....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef Showtime het volgende:
24/7 streams hier, i am 100% sure![]()
Dat ligt eraan. Als er 3 of meer bewoners zijn met 2 of meer stemmen, dat zit Roel dus niet op de bank.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef Zapje het volgende:
[..]
vorige week waren er dus 5 genomineerd....waarvan Lieske de envelope trok, om uit de nomintaie te komen....dus vanavond zaten er 4 op de bank....
dus zal Roel zeker volgende week op de bank zitten, met de andere genomineerden...
Tanja is goed bezig de laatste dagen hoorquote:
Vorige week waren er bij uitzondering 5, omdat er 3 mensen op de derde plek waren geindigd met 1 stem. Bridget zei toen ook dat er normaalgesproken 3 mensen op de bank zitten.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef Zapje het volgende:
[..]
vorige week waren er dus 5 genomineerd....waarvan Lieske de envelope trok, om uit de nomintaie te komen....dus vanavond zaten er 4 op de bank....
dus zal Roel zeker volgende week op de bank zitten, met de andere genomineerden...
Dus moet Roel tactisch stemmenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als er 3 of meer bewoners zijn met 2 of meer stemmen, dat zit Roel dus niet op de bank.
ja het gaat goed met Tanja, beter zoquote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef BlaBlub het volgende:
Tanja is goed bezig de laatste dagen hoor
Actief doen in huis, lachen, praten, een wereld van verschil
Ik vind dr bijna leuk![]()
Tanja zit op de methadon??quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
HUH??? Tanja doet spelen met bal?? Tanja nog steeds wakkker? Tanja lacht? Tanja heeft lol?
Ik hoop dat het morgenavond allemaal duidelijk wordt....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als er 3 of meer bewoners zijn met 2 of meer stemmen, dat zit Roel dus niet op de bank.
oeps sorryquote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef Day het volgende:
Hey, het was slechts een constatering hoor!!!
Vind het ook wel zielig voor d'r.
Het verbaasd me ook, dacht dat het alleen op fok zo was, maar gelukkig nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hier nog een lotgenoot. Rikkert was dan wel oersaai, hij had zo nu en dan wel sterke opmerkingen, en dat kan je van drankorgel niet zeggen. Daarnaast blijf ik mij verbazen dat Ralph zo populair is, maar dat zal wel door de vrouwtjes komen.
Heb zo'n idee dat de tweeling broer van Ralph het beter gaat doen!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:27 schreef Showtime het volgende:
Ralph is gezellig bezig, het is net een dieseltje wanneer die eenmaal op gang is
Ruzie is leuk, dus dat is helemaal niet ergquote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ja het gaat goed met Tanja, beter zo
ze gaat heus nog wel ruzie maken
That's the 'slang' in upper Veendam.quote:
door de vrouwtjes in dat huis ja, die hem constant afzeiken, en waar hij zo heerlijk onaangedaan op reageert.....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
Hier nog een lotgenoot. Rikkert was dan wel oersaai, hij had zo nu en dan wel sterke opmerkingen, en dat kan je van drankorgel niet zeggen. Daarnaast blijf ik mij verbazen dat Ralph zo populair is, maar dat zal wel door de vrouwtjes komen.
Menno is al een tijdje de playmate (letterlijk nuquote:Op donderdag 15 september 2005 23:30 schreef Davidboaz het volgende:
Sympathiek van Menno dattie Rikkerts plek meteen 'inneemt' en een spelletje speelt. Leuk voor Joost.
ja dat is waar...........en Roel is daar clever genoeg voor....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dus moet Roel tactisch stemmen
(Op Menno dus)
ik blijf ook maar tot 12 uur vanavond....... ik ben echt moe... tenzij er iets spannends gebeurd......quote:Op donderdag 15 september 2005 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
Streams doen het eindelijk weer een beetje fatsoenlijk, maar dan zul je net zien dat er weer niet veel boeiends gebeurd![]()
Ralph heeft goed medelijden opgewekt, ik heb ook op hem gestemd (nee vind het geen lekker dingquote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
Daarnaast blijf ik mij verbazen dat Ralph zo populair is, maar dat zal wel door de vrouwtjes komen.
Jaquote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef Flakkie01 het volgende:
iemand nog bedroefd dat rikkert weg is?![]()
Er komt ongetwijfeld nog een poging om Rukkert schaamteloos uit te melken. Een singletje of zo. Beetje rappen: ROEL dikke LOEL. Of een duet met stadsgenoot Guus Meeuwis (al zal die onmiddelijk na het succes van Kedeng Kedeng wel naar Amsterdam verhuisd zijn)quote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Rikkert kun je schrappen nu. Daar horen we NOOIT meer iets van.
bedorven verassing klinkt vrij ranzig:)quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef elskreeft het volgende:
Ze is zeker aan de bedorven verrassing gewend nu.....?
Het mes snijdt aan twee kanten.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is gewoon een schatje, heb ik vanaf het begin al gezegd. Maar als iedereen je negeert, dan word je ook zo gemaakt he?
Ik heb ook een hartquote:
ja, en jammer dat Menno er nog isquote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef Flakkie01 het volgende:
Wie weet nomineert ze hem wel niet de volgende keerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef Davidboaz het volgende:
Naat en Ralph hangen vanavond wel weer leuk om elkaar heen. Ze is een wandelende paradox vanwege haar vriendje, maar eigenlijk wil ze niks liever dan Ralph weer vinden en erachter komen dat ze zelf verkeerd zat.
Jij wel dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef Flakkie01 het volgende:
Rob heeft ze het ook verteld.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef BBscanner het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk dat Dido degene is die als enige voor de Exit van Rikkert heeft gezorgd! Roel weet wel dat zij Rikkert heeft genomineerd! maar de anderen?
Mooi!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
we zullen hem missen
[afbeelding]
dag Rikkert
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
(al zal die onmiddelijk na het succes van Kedeng Kedeng wel naar Amsterdam verhuisd zijn)
ja of de rest van de bewoners gaan ook tactisch stemmen en stemmen allemaal op roelquote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja dat is waar...........en Roel is daar clever genoeg voor....
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Rob ook steeds irritanter worden
Tja, het spel hé...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef BBscanner het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk dat Dido degene is die als enige voor de Exit van Rikkert heeft gezorgd! Roel weet wel dat zij Rikkert heeft genomineerd! maar de anderen?
Laat m dan maar snel naar huis gaan, dat zingen is niet te harden natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Rob mist zijn kinderen en begint te zingen:
'Michelle, ik ben stapelgek op jou"
"Kleine jongen... als jij straks thuis bent"
Bij Hans anders kan je goedkoop een brilletje kopen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is gewoon een schatje, heb ik vanaf het begin al gezegd. Maar als iedereen je negeert, dan word je ook zo gemaakt he?
nu pasquote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Rob ook steeds irritanter worden
Volgens mij heeft Dido zelfs aan Rikkert verteld dat ze hem genomineerd had. Ze was het iig wel van plan. Helemaal zeker weet ik het alleen nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef BBscanner het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Rob mist zijn kinderen en begint te zingen:
'Michelle, ik ben stapelgek op jou"
"Kleine jongen... als jij straks thuis bent"
Lijkt me heeeeeeeeeeeel erg sterkquote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of de rest van de bewoners gaan ook tactisch stemmen en stemmen allemaal op roel
Neuuh, kun je gewoon doen hoor, hebben er al meerdere gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Is het heelgenant
om een boos (maar uitermate eloquent) mailtje naar Talpa te hebben gestuurd?
Ralph zei op een gegeven moment tegen Rob....ik heb tijd nodig om me te uiten.....denk dat het bij hem beetje bij beetje komt....zei z'n zus immers uit....Ralph is thuis heel anders....veel drukker ook....afwachten dusquote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als hij zo stil blijft, mag hij van mij weg.
volgens mij ben je een beetje jaloersquote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Dido op de bank. Roel komt eraan lopen, gaat naast Dido zitten en legt haar benen over zijn benen heen. Ik voel voor het eerst wat antipathie voor Roel.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij Hans anders kan je goedkoop een brilletje kopen.
Zet hem op en je ziet iets heel anders
Nee absoluut nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Is het heelgenant
Niet genant, mits je het mailtje hier ff neerzetquote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Is het heelgenant
it's a hard world, of hij wilt Lieske een loer draaien of hij heeft zich volledig gestort op Dido en interesseert zich niet over Lieske haar gevoelens, of hij houdt geen rekening met Lieske omdat hij denkt dat het haar niet deert en is gewoon meer gek op Didoquote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Dido op de bank. Roel komt eraan lopen, gaat naast Dido zitten en legt haar benen over zijn benen heen. Ik voel voor het eerst wat antipathie voor Roel.
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef Day het volgende:
Ben een stuk milder over Lieske gaan denken de afgelopen dagen.
je krijgt terugquote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Neuuh, kun je gewoon doen hoor, hebben er al meerdere gedaan
Jaloers op Roel en Dido?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij ben je een beetje jaloers![]()
![]()
Phieuw!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Neuuh, kun je gewoon doen hoor, hebben er al meerdere gedaan
Die is er net ingegaan. Maar niemand heeft het gezien.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Kolomo het volgende:
Waar blijft Leroy trouwens? Of Walter ofzo?
Of zouden ze een nieuwe pas bij de komende live-uitzending eringooien, omdat ze dan minstens 3 weken blijven zitten?
T begint al steeds een beetje meer te komenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef Zapje het volgende:
[..]
Ralph zei op een gegeven moment tegen Rob....ik heb tijd nodig om me te uiten.....denk dat het bij hem beetje bij beetje komt....zei z'n zus immers uit....Ralph is thuis heel anders....veel drukker ook....afwachten dus
Beetje wel, want ze scannen jou er meteen op na, IP adres opzoeken, fok post geschiedenis erop na bladeren.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Is het heelgenant
Rond die storing?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Is het heelgenant
Daar is wel Het Schnitzelparadijs uit voortgekomen. Als het goed is spelen er kandidaten van die flop in mee.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
Ze bedoelen "Movie Stars" Dat eindigde na 4 weken wegens gebrek aan kijkers. Een vriendin van me deed mee en zat bij de laatste 12, was best wel lullig! Iedereen mocht naar huis toe!
Probeer het nog 2 weken vol te houdenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Davidboaz het volgende:
Alsjeblieft, mag Linda weg?
Ik denk dat dat het is.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef Showtime het volgende:
..............of hij houdt geen rekening met Lieske omdat hij denkt dat het haar niet deert en is gewoon meer gek op Dido
Wat een slim antwoordquote:
Misschien komen die niet eens. Die "foute" namen waren expres omgeroepen om de bewoners te laten denken dat er nog bijkwamenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Kolomo het volgende:
Of zouden ze een nieuwe pas bij de komende live-uitzending eringooien, omdat ze dan minstens 3 weken blijven zitten?
En voor je het weet staat er een busje met kickboksers voor je deurquote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef -Delta- het volgende:
Beetje wel, want ze scannen jou er meteen op na, IP adres opzoeken, fok post geschiedenis erop na bladeren.![]()
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Dat niemand ff een arm om Lieske heen slaat zeg. T was toch haar maatje. Had je moeten zien hoe ze tegen Ingrid gedaan hadden als Menno eruit had gemoeten.
Linda gaat er echt wel uit de komende 2 a 3 wekenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Davidboaz het volgende:
"Dit kost tonnen"
"Miljoenen"
"Ja, tonnen per week"
"Prime time, half negen..."
en nog hangt ze er als een uitgewoonde slons bij in haar rood gebloemde hotpants en hysterisch getoupeerd haar, sjacherijnige bek en woordenloosheid.
Alsjeblieft, mag Linda weg?
Ze zullen misschien wel komen, maar pas als iemand vrijwillig weg gaatquote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef bemeall het volgende:
Misschien komen die niet eens. Die "foute" namen waren expres omgeroepen om de bewoners te laten denken dat er nog bijkwamen
Zou op het moment wel prettig voor haar zijn, ze staat er nu even alleen voor.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Dat niemand ff een arm om Lieske heen slaat zeg. T was toch haar maatje. Had je moeten zien hoe ze tegen Ingrid gedaan hadden als Menno eruit had gemoeten.
Nieuwe mensen kwamen dr vroeger pas bij als er vrijwillige verlaters waren, volgens mijquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Kolomo het volgende:
Nee, maar laat dat dan blijken. Ik vond het zo suf dat er niets over werd gezegd. Hoe moeilijk is het om ipv AVP even een paar lettertjes door het beeld te laten vliegen?!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Rond die storing?
Ken gebeuren. Hebben zij natuurlijk ook niet gewild zo.
Heb je die nog ergens anders gepost? Url pleazequote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
heb me de tering gewerkt aan alle 13 bewoners
Idd.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Showtime het volgende:
Wil er wel even een opmerking bij maken. Lieske en Rikkert begonnen als dikke maatjes. Vervolgens kreeg Lieske aandacht van Roel en liet Rikkert VOLLEDIG vallen, ze zag hem niet meer staan.
haha, hij is leukquote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef Flakkie01 het volgende:
heb me de tering gewerkt aan alle 13 bewoners
Leroy heeft nog geen visum voor nederland gekregenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Kolomo het volgende:
dat valt me ook tegen.....die zit steeds aan die botten van Dido te strelen......quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook nietZelfs Roel trekt zich dr helemaal niks van aan, tsssk eikel
![]()
Nou, dan mogen van mij eens stuk of 2 bewoners nu de biezen pakken... Ik noem geen namen maar bij voorkeur gaat uit naar bijvoorbeeld Nathalie, Tanja, Rob, Dido of Chantal.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze zullen misschien wel komen, maar pas als iemand vrijwillig weg gaatDan moeten ze opvullen, anders komen ze niet uit met de nominaties.
Mannen en hun pik, ach niet nodig om het bekende spreekwoord boven te halenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook nietZelfs Roel trekt zich dr helemaal niks van aan, tsssk eikel
![]()
quote:
Dadelijk is het zo'n huge negerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leroy heeft nog geen visum voor nederland gekregen![]()
Welterusten.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef Bully© het volgende:
Er gebeurd niet echt veel meer en Rob blijft maar "zingen" ,nou halve regels, maar ik lees het morgen wel weer, moet vroeg op, werken. Tot morgen en slaapze![]()
Trustenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef Bully© het volgende:
Er gebeurd niet echt veel meer en Rob blijft maar "zingen" ,nou halve regels, maar ik lees het morgen wel weer, moet vroeg op, werken. Tot morgen en slaapze![]()
Liesje staat er wel alleen voor nu Rikkert weg is, misschien gaan die krengen nu wat minder jaloers doen.....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Rob mag van mij ook echt optiefen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Giggio het volgende:
Ik zal je zeggen en je moet luisteren: Kunnen ze massaal A.J.B. ROB nomineren![]()
Die Ruud-wanna-be is toch devan BB5
Zoals velen zich ergeren aan de stem van Chantal kan ik het geluid van ROB niet aanhoren...
ohhhh... was Rikkert maar ietsie slimmer geweest![]()
Dan heeft Lieske een nieuw maatje om in te klimmenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dadelijk is het zo'n huge neger!
Of uit de rimboe. Een soort stamhoofd ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef bemeall het volgende:
[..]
Omdat-ie Dido leuk vindt?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef Zapje het volgende:
[..]
dat valt me ook tegen.....die zit steeds aan die botten van Dido te strelen......
Ieuwquote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan heeft Lieske een nieuw maatje om in te klimmen![]()
een transsexueelquote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef bemeall het volgende:
[..]
Toch is Rob goed voor het irritatie-factor. Voorlopig moet ie blijven dus.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob mag van mij ook echt optiefen.Zo'n irritante man, maar dat zien ze int huis nog niet in volgens mij
Kan ik me wel voorstellen die baalt van die keuze van die EIKEL van een vriend van Lieske!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
![]()
Ja, en als dat niet volgens de sms-ers zo is, dan sleutelt talpa er vast wel even ietsje aan...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef eborn het volgende:
De volgende ronde wordt trouwens wel lastig voor Ralph. Als ik moet gokken dan worden Tanja en Ralph genomineerd. Samen met Roel, maar die gaat er niet uitEn ik denk toch dat Tanja het van Ralph wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |