Ja want irl zijn we allemaal contactgestoordquote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
En dan allemaal laptop met wifi mee zodat we nog kunnen chatten!![]()
Geen uitzonderingen?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen; ik vind het altijd pas gezellig als ik de bekende icoontjes voorbij zie komen s'avonds en s'nachts, het vaste avond-nacht-BB-clubje![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:02 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Al bijgekomen van die waanzinnige live-uitzending?
Soms, heel somsquote:
Ze heeft idd een beetje haar maatje verloren. Roel hangt nu de hele tijd bij Dido. Die heeft haar blijkbaar niet meer nodig en laat haar nu ook links liggen. Lieske staat er weer alleen voorquote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
mooie cap van een droevige dame
ach...och....wat zal ik eens zeggen.....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:02 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Al bijgekomen van die waanzinnige live-uitzending?
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja want irl zijn we allemaal contactgestoord![]()
Dan is het goed. Ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:
Wat sneuquote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft idd een beetje haar maatje verloren. Roel hangt nu de hele tijd bij Dido. Die heeft haar blijkbaar niet meer nodig en laat haar nu ook links liggen. Lieske staat er weer alleen voor
Ik vond het ook fantastisch. Ik heb het vervloekt.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Ja het was werkelijk fantastisch![]()
![]()
![]()
Ik neem niet aan dat ze Roel meetellen met de minimaal 3 genomineerden regel, dus dan komen er behalve Roel nog 3 bij. Lieske en Ralph lijkt me duidelijk. De ander wordt een verrassing. Ik gok eigenlijk op Tanja.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef EmjaY het volgende:
Wat schatten jullie in qua genomineerden?
Lijkt me vrij logisch dat Roel, Ralph en Lieske genomineerd worden. Wie nog meer?
Ik denk dat Menno beetje overschat wordt, heb hier en daar wat irritaties onder de bewoners gehoord over Menno. Zal me niks verbazen als hij weer op de bank beland. Lieske heeft zich afgelopen week rustig gehouden en is daardoor ook minder bedreiging voor de andere dames. Ik heb ook al uitspraken gehoord van mensen die op Lieske hadden gestemd dat ze deze week op een ander zouden stemmen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef EmjaY het volgende:
Wat schatten jullie in qua genomineerden?
Lijkt me vrij logisch dat Roel, Ralph en Lieske genomineerd worden. Wie nog meer?
dido krijgt ook een paar stemmen gok op die van tanja en lieskequote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat ze Roel meetellen met de minimaal 3 genomineerden regel, dus dan komen er behalve Roel nog 3 bij. Lieske en Ralph lijkt me duidelijk. De ander wordt een verrassing. Ik gok eigenlijk op Tanja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |