Die is er net ingegaan. Maar niemand heeft het gezien.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Kolomo het volgende:
Waar blijft Leroy trouwens? Of Walter ofzo?
Of zouden ze een nieuwe pas bij de komende live-uitzending eringooien, omdat ze dan minstens 3 weken blijven zitten?
T begint al steeds een beetje meer te komenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef Zapje het volgende:
[..]
Ralph zei op een gegeven moment tegen Rob....ik heb tijd nodig om me te uiten.....denk dat het bij hem beetje bij beetje komt....zei z'n zus immers uit....Ralph is thuis heel anders....veel drukker ook....afwachten dus
Beetje wel, want ze scannen jou er meteen op na, IP adres opzoeken, fok post geschiedenis erop na bladeren.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Is het heelgenant
om een boos (maar uitermate eloquent) mailtje naar Talpa te hebben gestuurd?
Rond die storing?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Is het heelgenant
om een boos (maar uitermate eloquent) mailtje naar Talpa te hebben gestuurd?
Daar is wel Het Schnitzelparadijs uit voortgekomen. Als het goed is spelen er kandidaten van die flop in mee.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
Ze bedoelen "Movie Stars" Dat eindigde na 4 weken wegens gebrek aan kijkers. Een vriendin van me deed mee en zat bij de laatste 12, was best wel lullig! Iedereen mocht naar huis toe!
Probeer het nog 2 weken vol te houdenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Davidboaz het volgende:
Alsjeblieft, mag Linda weg?
Ik denk dat dat het is.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef Showtime het volgende:
..............of hij houdt geen rekening met Lieske omdat hij denkt dat het haar niet deert en is gewoon meer gek op Dido
Wat een slim antwoordquote:
Misschien komen die niet eens. Die "foute" namen waren expres omgeroepen om de bewoners te laten denken dat er nog bijkwamenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Kolomo het volgende:
Of zouden ze een nieuwe pas bij de komende live-uitzending eringooien, omdat ze dan minstens 3 weken blijven zitten?
En voor je het weet staat er een busje met kickboksers voor je deurquote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef -Delta- het volgende:
Beetje wel, want ze scannen jou er meteen op na, IP adres opzoeken, fok post geschiedenis erop na bladeren.![]()
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Dat niemand ff een arm om Lieske heen slaat zeg. T was toch haar maatje. Had je moeten zien hoe ze tegen Ingrid gedaan hadden als Menno eruit had gemoeten.
Linda gaat er echt wel uit de komende 2 a 3 wekenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Davidboaz het volgende:
"Dit kost tonnen"
"Miljoenen"
"Ja, tonnen per week"
"Prime time, half negen..."
en nog hangt ze er als een uitgewoonde slons bij in haar rood gebloemde hotpants en hysterisch getoupeerd haar, sjacherijnige bek en woordenloosheid.
Alsjeblieft, mag Linda weg?
Ze zullen misschien wel komen, maar pas als iemand vrijwillig weg gaatquote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef bemeall het volgende:
Misschien komen die niet eens. Die "foute" namen waren expres omgeroepen om de bewoners te laten denken dat er nog bijkwamen
Zou op het moment wel prettig voor haar zijn, ze staat er nu even alleen voor.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Dat niemand ff een arm om Lieske heen slaat zeg. T was toch haar maatje. Had je moeten zien hoe ze tegen Ingrid gedaan hadden als Menno eruit had gemoeten.
Nieuwe mensen kwamen dr vroeger pas bij als er vrijwillige verlaters waren, volgens mijquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Kolomo het volgende:
Nee, maar laat dat dan blijken. Ik vond het zo suf dat er niets over werd gezegd. Hoe moeilijk is het om ipv AVP even een paar lettertjes door het beeld te laten vliegen?!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Rond die storing?
Ken gebeuren. Hebben zij natuurlijk ook niet gewild zo.
Heb je die nog ergens anders gepost? Url pleazequote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
heb me de tering gewerkt aan alle 13 bewoners
Idd.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Showtime het volgende:
Wil er wel even een opmerking bij maken. Lieske en Rikkert begonnen als dikke maatjes. Vervolgens kreeg Lieske aandacht van Roel en liet Rikkert VOLLEDIG vallen, ze zag hem niet meer staan.
haha, hij is leukquote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef Flakkie01 het volgende:
heb me de tering gewerkt aan alle 13 bewoners
Leroy heeft nog geen visum voor nederland gekregenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef Kolomo het volgende:
dat valt me ook tegen.....die zit steeds aan die botten van Dido te strelen......quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook nietZelfs Roel trekt zich dr helemaal niks van aan, tsssk eikel
![]()
Nou, dan mogen van mij eens stuk of 2 bewoners nu de biezen pakken... Ik noem geen namen maar bij voorkeur gaat uit naar bijvoorbeeld Nathalie, Tanja, Rob, Dido of Chantal.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze zullen misschien wel komen, maar pas als iemand vrijwillig weg gaatDan moeten ze opvullen, anders komen ze niet uit met de nominaties.
Mannen en hun pik, ach niet nodig om het bekende spreekwoord boven te halenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook nietZelfs Roel trekt zich dr helemaal niks van aan, tsssk eikel
![]()
quote:
Dadelijk is het zo'n huge negerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leroy heeft nog geen visum voor nederland gekregen![]()
Welterusten.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef BullyŠ het volgende:
Er gebeurd niet echt veel meer en Rob blijft maar "zingen" ,nou halve regels, maar ik lees het morgen wel weer, moet vroeg op, werken. Tot morgen en slaapze![]()
Trustenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef BullyŠ het volgende:
Er gebeurd niet echt veel meer en Rob blijft maar "zingen" ,nou halve regels, maar ik lees het morgen wel weer, moet vroeg op, werken. Tot morgen en slaapze![]()
Liesje staat er wel alleen voor nu Rikkert weg is, misschien gaan die krengen nu wat minder jaloers doen.....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Rob mag van mij ook echt optiefen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Giggio het volgende:
Ik zal je zeggen en je moet luisteren: Kunnen ze massaal A.J.B. ROB nomineren![]()
Die Ruud-wanna-be is toch devan BB5
Zoals velen zich ergeren aan de stem van Chantal kan ik het geluid van ROB niet aanhoren...
ohhhh... was Rikkert maar ietsie slimmer geweest![]()
Dan heeft Lieske een nieuw maatje om in te klimmenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dadelijk is het zo'n huge neger!
Of uit de rimboe. Een soort stamhoofd ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef bemeall het volgende:
[..]
Omdat-ie Dido leuk vindt?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Dido op de bank. Roel komt eraan lopen, gaat naast Dido zitten en legt haar benen over zijn benen heen. Ik voel voor het eerst wat antipathie voor Roel.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef Zapje het volgende:
[..]
dat valt me ook tegen.....die zit steeds aan die botten van Dido te strelen......
Ieuwquote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan heeft Lieske een nieuw maatje om in te klimmen![]()
een transsexueelquote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef bemeall het volgende:
[..]
Toch is Rob goed voor het irritatie-factor. Voorlopig moet ie blijven dus.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob mag van mij ook echt optiefen.Zo'n irritante man, maar dat zien ze int huis nog niet in volgens mij
Kan ik me wel voorstellen die baalt van die keuze van die EIKEL van een vriend van Lieske!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |