Of op een heel donker plekkie stoppenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef Inca het volgende:
kan die chantal der microfoon niet eens om der middel hangen dan horen we haar misschien ietsje minder
Ik vind dit echt van dat Chantal-geroddel, zij zegt dit ook steeds. Gaat er bij mij niet in, er wordt veel te veel achter gezocht allemaal. Ik geloof wel in z'n reden dat ie maar iemand heeft gekozen omdat 't moest, met daarbij "Roel is toch de populairste en wordt dus niet weggestemd".quote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef BBscanner het volgende:
Werkelijke reden imo hij is jaloers op Roel tav Lieske!
Hmm ja da's een goeie.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
Betekent de nominatie van Rikkert voor Roel dat hij sowieso 'op de bank' zit, of is het slechts nog maar 1 nominatie en is het nog lang nietgezegd dat hij ook op de bank komt te zitten?
Ja he-le-maal, inclusief ruis en *storing BB, even geduld ajb*quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef BullyŠ het volgende:
En morgen de gehele "live"uitzending opnieuw, maar dan wel zonder storing neem ik aan, of herhalen ze het helemaal zoals vanavond![]()
Hij zit op de bank. Schijnt een nieuwe regel te zijn. Zie ook: De tweede nominatie-ronde!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
Betekent de nominatie van Rikkert voor Roel dat hij sowieso 'op de bank' zit, of is het slechts nog maar 1 nominatie en is het nog lang nietgezegd dat hij ook op de bank komt te zitten?
Nee, dat doet ze niet want dan moet ze stoppen met roken.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hummie: Insemineer Chantal maar met Menno's zaad, dan heb je een nieuwe zwangere.![]()
Dan kan Tanja naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
goede vraag, denk dat we even moeten wachten op de officiele berichtgeving hierover op de officiele big brother site, anders is het slechts speculatie over interpertatiequote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
Goed opgelet Gert.quote:
Ik heb het op de manier opgevat dat Roel sowieso op de bank zit, maar nu begin ik wel te twijfelenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
Ze zijn allemaal van mening dat Roel geweldig is en dat NL dol op hem is dus dat ie niets hoeft te vrezenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
Wat zullen ze leren? Het is toch de keuze van Rlikkert!
Heb wel het idee dat er nog iets van een opdracht missie aan vast zit waarmee nog iets te winnen valt voor alle bewoners als zij hun mond daar over houden!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
. Ik snap ook niet waarom daar gisteren allemaal zo nerveus over werd gedaan door Rob enz. Vage shit allemaal.
K zou zeggen laat maar, want d'r staat ws meer storing op die band dan uitzendingquote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef Day het volgende:
Ik heb de uitzending opgenomen, is het de moeite waard om te bekijken of zeggen jullie, laat maar.
Jij denkt dat je de liveuitzending hebt opgenomen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef Day het volgende:
Ik heb de uitzending opgenomen, is het de moeite waard om te bekijken of zeggen jullie, laat maar.
Hehe, dan heeft Hummie nog niet zo goed begrepen hoe lang de gemiddelde vrouw 'drachtig' isquote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hummie: Insemineer Chantal maar met Menno's zaad, dan heb je een nieuwe zwangere.![]()
Dan kan Tanja naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
Tourniquet dank je welquote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
Die KI kit heeft Chantal lachend naast zich neer gelegd.
De opdracht van Rob is verder niets meer over gezegd. Van wat er te zien was hadden M&I gewoon een dineetje en Ralph en Naat ook, ze hebben het wel gehad over hun relatie enz. maar het zag er allemaal niet zo vreselijk dramatisch uit. Ik snap ook niet waarom daar gisteren allemaal zo nerveus over werd gedaan door Rob enz. Vage shit allemaal.
Ik gun Roel die bankplaats wel, kan ie een beetje z'n bijdehandte praatjes indammen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hmm ja da's een goeie.
Bridget zei wel dat het een bindende nominatie was dus daar zou je uit kunnen halen dat ie sowieso op de bank zit.
Dat ie dus niet gewoon voor 1 stem telt.
Humor!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja he-le-maal, inclusief ruis en *storing BB, even geduld ajb*![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef Day het volgende:
alleen maar storing storing storing enzquote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij denkt dat je de liveuitzending hebt opgenomen..
ik denk dat ze bedoelde met bindend..... dat hij telt als stem ook al is rikkert het huis uit.... Zo zie ik het en zo begreep ik het ook......quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hmm ja da's een goeie.
Bridget zei wel dat het een bindende nominatie was dus daar zou je uit kunnen halen dat ie sowieso op de bank zit.
Dat ie dus niet gewoon voor 1 stem telt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |