Zeg dan niet 'Vertelde ze net'quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
na dat ellendig lange verhaal van Joost over zijn ouders
?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:35 schreef BBscanner het volgende:
Ambities van Lieske;
Geen kinderen, alleen in een grote stad met een top baan in het top circuit iets waar een beetje drive in zit
Joost; Wat wil je daar mee bereiken
Lieske; ja.... carriere
OMG wat een leeg naief/"dom" wicht!
Ik vind wel dat waar ze het nu over heeft enorm gelijk in heeft en absoluut niet naief en dom overkomt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:35 schreef BBscanner het volgende:
Ambities van Lieske;
Geen kinderen, alleen in een grote stad met een top baan in het top circuit iets waar een beetje drive in zit
Lieske; ja.... carriere
Dit pik ik nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:35 schreef BBscanner het volgende:
Ambities van Lieske;
Lieske; ja.... carriere
En als je een jaar of 16 bent weet je dat ook al relextemundo fucking helemaal wel, weet je wel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind wel dat waar ze het nu over heeft enorm gelijk in heeft en absoluut niet naief en dom overkomt.
Niet iedereen wil kinderen en dan is het ook het slimste om er niet aan te beginnen.
Ze is 18 maar dan nog.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
En als je een jaar of 16 bent weet je dat ook al relextemundo fucking helemaal wel, weet je wel.
Vind haar keuze om geen kinderen te nemen niet dom maar dat top baan in een top circuit maar totaal geen idee in welke richting in welk vakgebied etc. Komt op mij een beetje naief over.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind wel dat waar ze het nu over heeft enorm gelijk in heeft en absoluut niet naief en dom overkomt.
Niet iedereen wil kinderen en dan is het ook het slimste om er niet aan te beginnen.
A;s ze er maar een vinger in kon stoppen zei ziij netquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vind haar keuze om geen kinderen te nemen niet dom maar dat top baan in een top circuit maar totaal geen idee in welke richting in welk vakgebied etc. Komt op mij een beetje naief over.
Volgens mij is ze 19, ik probeerde een 'understatement.'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |