Oud nieuws. We waren het er al over eens dat het Joost moet zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens diverse bronnen zit er een transseksueel in het huis. Sommigen roepen dat dat dus Ingrid is. Ik denk dat er géén transseksueel in het huis zit.
hm zou ze daar dan misschien een beetje mee op willen schieten?!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:03 schreef Wup het volgende:
Tanja wordt nog leuk hoor, ze gaat volgens mij nog wel flink ruzie maken....
als ze haar te weinig sigaretten geven ofzo...
hahaha, we zijn te verwend wat dat betreft:)quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:05 schreef babette21 het volgende:
hm zou ze daar dan misschien een beetje mee op willen schieten?!
want zij verstaat de kunst van het chagrijnig zijn niet bepaald.......
krijgen we weer een leuke avondquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:12 schreef Maurisico het volgende:
112 euro voor drank??
Daar kun je wel wat kratjes voor bestellen...
I guess so.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:07 schreef Wup het volgende:
hahaha, we zijn te verwend wat dat betreft:)
Heb ik eerder in het forum iets over gelezen, dan schijnen er allerlei fokkers aangifte te gaan doen geloof ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:18 schreef regenworm het volgende:
Menno wil wel maar mag niet hoe lang zal hij het volhouden.
Niet zo lang we gaan de eerste BB verkrachting meemaken![]()
![]()
![]()
Ingrid is vals loopt menno op te geilen en als paaltje in gaatje wil zegt ze NEE.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heb ik eerder in het forum iets over gelezen, dan schijnen er allerlei fokkers aangifte te gaan doen geloof ik![]()
Ja die bemoeid zicht ECHT overal mee! Dat begint vreselijk irritant te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef Bocaj het volgende:
Die Rob denkt dat hij een gezin moet runnen!
leuk toch, leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ja die bemoeid zicht ECHT overal mee! Dat begint vreselijk irritant te worden.
is er al iemand boos?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:24 schreef regenworm het volgende:
leuk toch, leven in de brouwerij.
ja vorige week ging het steeds fout & Hummie was al vreselijk uit haar humeur vanwege Tanja-ik-wil-naar-huis....quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Moeten ze steeds een bandje inspreken?
dat heet hypercorrectie...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:25 schreef Djoj het volgende:
Lieske:3 keer ZZZZZZZZuiker
ja zo moeilijk is het niet om ze op te naaien......[en heel fok erbij:)]quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:26 schreef schatje het volgende:
Het is wel een beetje saai hoor. Geef ze weer een opdracht waar ze elkaar gek maken met complot theorieën.
Helaas nog niet! Er moet meer tegengesputtert worden!quote:
Leuk toch als iedereen overal meeens is dan wordt het alleen maar saaier.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:29 schreef schatje het volgende:
Rob is een grote stoorzender. Als er wat spannends staat te gebeuren moet hij er zo nodig met z'n neus tussen zitten.
![]()
![]()
![]()
dat gaat heus nog wel een keertje mis... dat moet toch wel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:31 schreef Kokstra het volgende:
Het vervelende is ook dat de bewoners Rob ook juist opzoeken als leider. Ik begrijp niet wat die mensen bezielt.
Je weet maar nooit met deze mensen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:32 schreef Wup het volgende:
[..]
dat gaat heus nog wel een keertje mis... dat moet toch wel?
ow, is ze nu voor Menno gevlucht?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef Maurisico het volgende:
Ingrid bek houwe... jij lag in je nest!
Nog niet kan leuk worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, is ze nu voor Menno gevlucht?
en is Tanja al gesignaleerd?
Ik snap niet dat er nog niemand vreselijk tegen hem is uitgevallen,ik zou gek worden van die ventquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:29 schreef schatje het volgende:
Rob is een grote stoorzender. Als er wat spannends staat te gebeuren moet hij er zo nodig met z'n neus tussen zitten.
![]()
![]()
![]()
Die eer heeft Sjankwal al. Die verstoord iedere nacht weer iets als er misschien iets kan gebeuren door er met haar kikkerbek en GNA GNA GNA GNA tussen te springen. Dat wijf wil echt alles weten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:29 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
![]()
da's volgens mij de verveling.... daar ga je meer van rokenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:38 schreef schatje het volgende:
Je zou zeggen dat dit een goede gelegenheid is om te stoppen met roken. Of proberen te minderen.
Nee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |