Menno vraagt nu net aan Ingrid: Vind je slapen leuk?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Misschien krijgt Nathalie wel nieuwe tieten van BB
ze is echt nog erger dan Tanja... tijd voor een battle:)quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Menno vraagt nu net aan Ingrid: Vind je slapen leuk?
Ingrid: Ja
dit jaar blijkbaar wel, het gebeurt zoveel....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:24 schreef Djoj het volgende:
Zitten ze nou te fluisteren...mag toch niet
Menno mag er snel uit, hij maakt Ingrid onleuk....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vraagt aan Menno wat hij met die boekies doet (die playboy blaadjes dus)
Menno: daarom zijn de bedden ook verschoond
Ingrid lacht
Menno: aan die boekjes heb ik niets
Ingrid: naaah!
Menno: ik heb meer aan bewegende beelden
Ingrid: gatver, en dat ligt nou naast me!
Menno: mag ik tegen je aan liggen?
Ingrid: maar handjes thuis
Menno: nah! Ik gedraag me al jaa...weken als een heer. Of vind je dat ik me teveel inhou?
zowel Menno als Ingrid denkt er zo overquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef babette21 het volgende:
zei Menno niet in week 1 "echt niet te gaan seksen in het huis" omdat z'n ouders ook nog naar 't werk moesten enzo?! of was dat een ander? [sorry, ik gooi die lui nog wel 's door elkaar]
jaaaa, weet ik, maar de manierwaarop ze met de boodschappenlijst bezig waren... hoofd gebogen...peinzend ...handen in de nek... doodse stilte...tegenover elkaar...moet ik nou die toren verplaatsen, of toch die loper....of kies ik toch maar pindakaas ipv frambozenjam...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:22 schreef Isabeau het volgende:
schaaktoernooi?? Dat zijn gewoon de boodschappenlijsten met gekleurde hagelslag.
wat heeft ze voor geweldigs gezegd?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef bemeall het volgende:
Bij deze nog even voor en achter aanzicht van het afzichtige knotje van Lieske
oh.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:30 schreef Wup het volgende:
zowel Menno als Ingrid denkt er zo over
Tja, dat weet ik dan weer net niet, k was zo aandachtig screenshots aan het maken, dat ik het geluid uit heb staanquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Wup het volgende:
[..]
wat heeft ze voor geweldigs gezegd?
iedereen luistert.....
haha dank je wel!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef bemeall het volgende:
Bij deze nog even voor en achter aanzicht van het afzichtige knotje van Lieske
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet eigenlijk Lieske bedanken voor het poserenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dank je wel!
nou eh, alleen 't paard ontbreekt nog he...
loper e4-f6.... je ziet ze denken... geniale zet Lies!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:33 schreef bemeall het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik dan weer net niet, k was zo aandachtig screenshots aan het maken, dat ik het geluid uit heb staan
Zal ik mijn tietjes laten zien?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Wup het volgende:
[..]
wat heeft ze voor geweldigs gezegd?
iedereen luistert.....
Er is een verschil tussen het zeggen en doen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vraagt aan Menno wat hij met die boekies doet (die playboy blaadjes dus)
Menno: daarom zijn de bedden ook verschoond
Ingrid lacht
Menno: aan die boekjes heb ik niets
Ingrid: naaah!
Menno: ik heb meer aan bewegende beelden
Ingrid: gatver, en dat ligt nou naast me!
Menno: mag ik tegen je aan liggen?
Ingrid: maar handjes thuis
Menno: nah! Ik gedraag me al jaa...weken als een heer. Of vind je dat ik me teveel inhou?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Maurisico het volgende:
jaaaa, weet ik, maar de manierwaarop ze met de boodschappenlijst bezig waren... hoofd gebogen...peinzend ...handen in de nek... doodse stilte...tegenover elkaar...moet ik nou die toren verplaatsen, of toch die loper....of kies ik toch maar pindakaas ipv frambozenjam...
ik heb me vorige week rotgelachen om dat anti-klit gedoe...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:49 schreef Falco het volgende:
Vrijdagmiddagen zijn altijd zo oninteressant vanwege dat gedoe van boodschappen doen...
Vandaag niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:49 schreef Falco het volgende:
Vrijdagmiddagen zijn altijd zo oninteressant vanwege dat gedoe van boodschappen doen...
nee er was echt een urenlange rodedelsessie over het verschil tussen anti-klit en haarspoeling ofzo... van Dido en gevolg.......quote:
maakt niet uit ze verdiend het nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef Maurisico het volgende:
Nou bestellen ze 10 pakken pennywafels ipv chocolade voor Tanja.... dat zal Tannie niet leuk vinden...
Alsof transsexuelen zwanger kunnen rakenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef regenworm het volgende:
Condooms staan nog niet op de lijst.
Dido speelt een spelletje met de heren (roel en joost de rattel)
jeetje daar heb ik zo te horen wel wat aan gemist.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef Wup het volgende:
nee er was echt een urenlange rodedelsessie over het verschil tussen anti-klit en haarspoeling ofzo... van Dido en gevolg.......
Wie is er dan transsexueel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alsof transsexuelen zwanger kunnen raken
Het was een grapje, aangezien er gespeculeerd wordt over wie er transsexueel is.quote:
Heb haar ook niet gezien, zal wel liggen slapen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
jeetje daar heb ik zo te horen wel wat aan gemist.....
zeg ik heb jullie vanmiddag nog niet over Tanja gehoord: is ze weg?? [ / ijdele hoop]
Volgens diverse bronnen zit er een transseksueel in het huis. Sommigen roepen dat dat dus Ingrid is. Ik denk dat er géén transseksueel in het huis zit.quote:
vergeet het shagjes roken niet....quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:01 schreef regenworm het volgende:
Heb haar ook niet gezien, zal wel liggen slapen.
slapen en op de bank hangen dat is het enige wat ze kan.
Tanja zal ook wel slapen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:59 schreef babette21 het volgende:
jeetje daar heb ik zo te horen wel wat aan gemist.....
zeg ik heb jullie vanmiddag nog niet over Tanja gehoord: is ze weg?? [ / ijdele hoop]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |