quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de chirurg ook ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef Bocaj het volgende:
Zijn toch wel mooie borsten! Kan ze trots op zijn!
denk het niet.. dan hadden ze wel wat meer gelijk geweestquote:
"even knuffelen"quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef FlowKey het volgende:
okee aan de late kant ...
[afbeelding]
Dat gaat de goede kant op!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef FlowKey het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze lelijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef Bocaj het volgende:
Zijn toch wel mooie borsten! Kan ze trots op zijn!
LOL... Ze heeft het zelf al gezegd hoor, dat ze nep zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef avotar het volgende:
[..]
denk het niet.. dan hadden ze wel wat meer gelijk geweest
Mannen hebben over het algemeen weinig aan tieten op de plank..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef Kolomo het volgende:
Ze heeft gelukkig wel een mooie maat gekozen, ik vermoed dat ze echt weinig op de plank zal hebben gehad voor de operatie (weet iemand dit, zal ze vast een keer verteld hebben ofzo). Niks mis mee op deze manier.
Neuke, neuke, neukequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef FlowKey het volgende:
[afbeelding]
hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:52 schreef Kolomo het volgende:
Joost heeft weer briljante ideeen:
GP = genotspot en daar mag geleidelijk voer uit komen, dus niet alleen de eerste twee avonden.
Zeker! Lachen dat hele verhaal eromheen, niet gewoon vertellen wat zijn idee is, maar een term + afkorting introducerenquote:
Ik vind die enorme gapende krater tussen die borsten niet mooiquote:
Volgens mij is regie aan het lunchen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:57 schreef Kolomo het volgende:
Wel eenzijdige streams zeg... Twee op mensloze oppervlakten en de andere twee constant op Ralph & Lieske dan wel Linda. Ook al zeggen die niks![]()
Pappa/Leider/God/Heerser ROBquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:03 schreef MissX het volgende:
Rob gaat wel in de gaten houden of iedereen niet teveel chips/snoep enz neemt. En dan moeten ze niet boos worden als hij er wat van zegt
oh my god
rob wil inderdaad teveel controle houden, als een soort big brother in Big Brotherquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:03 schreef MissX het volgende:
Rob gaat wel in de gaten houden of iedereen niet teveel chips/snoep enz neemt. En dan moeten ze niet boos worden als hij er wat van zegt
oh my god
wel eens precies gelijke borsten gezien, dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef avotar het volgende:
[..]
denk het niet.. dan hadden ze wel wat meer gelijk geweest
lolquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
rob wil inderdaad teveel controle houden, als een soort big brother in Big Brother![]()
Nee niet echt, de 2 stelletjes hadden een eentje en dat is eigenlijk het enige wat we weten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:04 schreef phileine het volgende:
Is nou nog duidelijk geworden waar die geheimzinnigheid van eergisteravond over ging?
Precies.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:06 schreef milagro het volgende:
[..]
wel eens precies gelijke borsten gezien, dan?
dit is juist zo natuurlijk mogelijk gedaan
Dat is niet zo erg, maar die 10 cm ruimte tussen de borsten inquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:27 schreef Jojogirl het volgende:
Haar ene tepel lijkt vele hoger te zitten dan de andere.
En ondertussen wel de hele dag zeuren dat ze wil dat er vandaag gezond gegeten gaat worden want gisteren aten we ook al ....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:10 schreef -Delta- het volgende:
Tanja's gejammer begint al weer![]()
Oh ja want ze heeft een snicker nodig, omdat ze zwanger is.
Rare noodzakelijke behoeftes heeft die muts, sigaretten en snoepgoed.
En als er gezond gekookt wordt, zit je met lange tanden te eten![]()
Precies.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
En ondertussen wel de hele dag zeuren dat ze wil dat er vandaag gezond gegeten gaat worden want gisteren aten we ook al ....
geslacht: Manquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:17 schreef Maurisico het volgende:
Nou gaan ze ook schoonmaakcorvees maken? Team 1 en 2 ?? Die doet avondeten, die de afwas?? Kom op mensen, tis geen commune! Lang leve de wanorde! Stofzuigen kun je je hele leven nog!
inderdaad... beste mutsen barst allemaal met je gezever... Nu gaat Lieske ook een bidrage doen; de eiereschillen moeten in de vuilnisbak niet bij de afwas....sjonge jonge...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:17 schreef PID61 het volgende:
Ben benieuwd wie er als eerste opstaat en de rest laat barsten met dat oeverloze ge-OH.![]()
Ja. Het blijkt hier om te gaan. Rob moest Nathalie en Ralph tijdens een diner bedienen en via via en wat gelul enzo kwam er toen uit dat hij samen met Ralph vroeger een dameskapsalon heeft gehad en dan Rob, na dat been, vier jaar in een Indonesisch restaurant heeft gewerkt, waar hij de hele avond bij mensen naast de tafel stond om te kijken of ze niet te veel Emping Randan aten en dat is Ralph toen aangerekend en die heeft toen die kapperszaak verkocht en die is een strandtent begonnen in Leeuwarden want hij wilde wel eens iets nieuws doen en dat hoorde Nathalie allemaal en die bleek dat te kennen, het fenomeen strandtent want zijn heeft nog zes jaar naakt in een kooi staan dansen in Bloemendaal maar dat mocht verder geen naam hebben en de geheime opdracht van die drie is nu om aan de andere bewoners niet te laten merken dat Nathalie eigenlijk acht keer dommer dan Ralph is, maar volgens mij is die opdracht aan het mislukken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:04 schreef phileine het volgende:
Is nou nog duidelijk geworden waar die geheimzinnigheid van eergisteravond over ging?
quote:
Die zijn er al de hele tijd...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:17 schreef Maurisico het volgende:
Nou gaan ze ook schoonmaakcorvees maken? Team 1 en 2 ?? Die doet avondeten, die de afwas?? Kom op mensen, tis geen commune! Lang leve de wanorde! Stofzuigen kun je je hele leven nog!
Jawel hoor, Dido zei al dat ze het onzin vindt, dat Rob niks heeft, omdat ie niet rookt en drinkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:22 schreef Darklight het volgende:
niemand heeft wat gezegd over Tanja zeker?
meen je, heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken....quote:
Ik zou geen zin hebben in een afwas van 2 dagen, van 11 man.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
jaja, deze discussies ken ik nog uit studentenhuis tijd... als mijn medebewoners [ =de vrouwen..]me toen hadden kunnen nomineren vanwege gebrek aan huisvlijt hadden ze het allicht gedaan
![]()
klopt, maar denk dat juist door benadrukken afspraken de zaken op scherp komen te staan....Rob en wellicht wat anderen [ Linda bv.] gaan iedereen nu aan de opdrachten houden...wat dan juist weer goed is.. want hierdoor komen er juist meer conflicten... dussss op zich prima die afsprakenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou geen zin hebben in een afwas van 2 dagen, van 11 man.
Dus vind het niet zo gek wat ze afspreken, zijn kleine dingetjes die veel verschil maken.
dank, leuk linkjequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:07 schreef teckeltje het volgende:
http://cobusnet.web-log.nl/log/3549061
Bepaalde dingen moeten gewoon goed geregeld worden, Rob doet dat in dit geval.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
klopt, maar denk dat juist door benadrukken afspraken de zaken op scherp komen te staan....Rob en wellicht wat anderen [ Linda bv.] gaan iedereen nu aan de opdrachten houden...wat dan juist weer goed is.. want hierdoor komen er juist meer conflicten... dussss op zich prima die afspraken![]()
wordt nu al een geintje gemaakt over fruit .. roel : Hoeveel peren heb je al op?
In BB4 zat zo'n dwarse Marokkaan.... was altijd wel goed op de sfeer op scherp te zetten.. die missen we nu een beetje...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:28 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
W A A R O M is iedereen het met elkaar eens?
W A A R O M zegt niemand tegen rob dat hij een stijve kan krijgen en zn bek moet houden?
Waaaaaaaaaarrrrooooooooooommmmmmmmmmmmmm??????????????
Volgens mij wel, ik was net al verbaasd, dat meerdere wat over Tanja's boodschappen eisen zeiden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:32 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand Tanja zal nomineren. Het moet er toch een keer van komen.
waarom mag Tanja niks eisen... of was het shag?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:33 schreef -Delta- het volgende:
Volgens mij wel, ik was net al verbaasd, dat meerdere wat over Tanja's boodschappen eisen zeiden.
Ze zeikt over chocola, lollies, vla en dat soort onzin.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom mag Tanja niks eisen... of was het shag?
Dat eisen vind ik niet zo gek, maar dat ze zich elke keer beroept op het feit dat ze zwanger is vind ik wel irritant. Alsof dat een betere reden is dan dat je het gewoon lekker vindt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom mag Tanja niks eisen... of was het shag?
aha, ja ze heeft het idd. steeds over gebrek aan suiker....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:36 schreef -Delta- het volgende:
Ze zeikt over chocola, lollies, vla en dat soort onzin.
Ik geloof dat Linda net zo iets zei, van dat er dan net zo goed ook chocola moet komen voor de vrouwen die ongesteld zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat eisen vind ik niet zo gek, maar dat ze zich elke keer beroept op het feit dat ze zwanger is vind ik wel irritant. Alsof dat een betere reden is dan dat je het gewoon lekker vindt.
waar haal je dit vandaan? Uit de streamverslagen? Vreemde uitspraak...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:39 schreef Peter6000 het volgende:
Roel is behoorlijk pissed off over de nominatie van Rikkert, waardoor hij per direct op het nominatiebankje van aanstaande donderdag kwam te zitten. Ingrid steekt Roel even een hart onder de riem.
Ingrid: "Wie is Rikkert nou? Is toch gewoon een stuk stront?"
weet iemand of dit echt is gezegd
want dan zakt Ingrid behoorlijk in mijn favolijstje
Ja maar, waarom zou zij niet aan mogen geven waar ze behoefte aan heeft? Drank is ook geen behoefte, maar daar wordt ook plenty van besteld. En het is toch eenmaal zo dat zwangere vrouwen af en toe enorm behoefte aan iets hebben (ik ben wel eens naar de afhaal gereden midden in de nacht omdat mijn zus bami MOEST en WEL NU). Ze vraagt toch niet om honderden euro's? Ze vraagt of ze wat geld mag hebben om snoept te kopen zodat ze die kan pakken als ze daar behoefte aan heeft. Ik zie daar geen kwaad in hoor, sorry.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef -Delta- het volgende:
Ingrid: Snoep is een behoorlijke behoefte
Jezus zeg begin jij nou ook al, dom wijf.![]()
Wat voor noodzakelijk(!) iets is snoep voor een zwangere, praat toch niet zo dom man.![]()
Ga dan niet BB in als je de hele dag wilt snoepen, je weet dat daar beperkingen zijn.
Het staat op bigbrother.fok.nlquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
waar haal je dit vandaan? Uit de streamverslagen? Vreemde uitspraak...
http://bigbrother.fok.nl/blog/quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
waar haal je dit vandaan? Uit de streamverslagen? Vreemde uitspraak...
Het gaat erom dat ze ook al de hele week zeikt "oh ik kan niet gezond eten, ik moet gezond eten ik ben zwanger, groeten en fruit kom ik te kort".quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar, waarom zou zij niet aan mogen geven waar ze behoefte aan heeft? Drank is ook geen behoefte, maar daar wordt ook plenty van besteld. En het is toch eenmaal zo dat zwangere vrouwen af en toe enorm behoefte aan iets hebben (ik ben wel eens naar de afhaal gereden midden in de nacht omdat mijn zus bami MOEST en WEL NU). Ze vraagt toch niet om honderden euro's? Ze vraagt of ze wat geld mag hebben om snoept te kopen zodat ze die kan pakken als ze daar behoefte aan heeft. Ik zie daar geen kwaad in hoor, sorry.
wow... nou Rikkert die kun je in je zak steken....geeft ook meteen niveau [ gebrek daaraan...] van Ingrid aan...blijft toch een vervelende kerel die Ingrid..quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dit is echt gezegd Peter
ik geef er niet om en ik snap het verband met ongesteld zijn ook niet ....?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:48 schreef Knurkie het volgende:
chocolade is een levensbehoefte voor (bijna) elke vrouw![]()
da's geestelijk, dus niet relevantquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:48 schreef Knurkie het volgende:
Waarom heb ik er dan ook om de tijd behoefte aanquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:48 schreef Knurkie het volgende:
ik ben verslaafdquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:49 schreef Wup het volgende:
[..]
ik geef er niet om en ik snap het verband met ongesteld zijn ook niet ....?
Ze hebben maar 1 budget. Plannen voor een deel persoonlijk buget zijn tot nu toe gesneuveld.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:46 schreef D.Rose het volgende:
hoor ik nou dat sigaretten van het gezamelijke geld wordt gekocht?
vrouwelijke hormonenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:50 schreef bemeall het volgende:
[..]
Waarom heb ik er dan ook om de tijd behoefte aan![]()
dan vind ik dat daar wel wat tegenoven moet staanquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:51 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 budget. Plannen voor een deel persoonlijk buget zijn tot nu toe gesneuveld.
hmm..wat is het verschil met alle voorgaande weken dan? ze doet niet anders!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:52 schreef Maurisico het volgende:
wahahaha... Tanja heeft honger en gaat daarom maar twee dagen in bed liggen totdat de boodchappen er zijn...
Geloof me dat voor mijn zus die bami noodzakelijk was!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze ook al de hele week zeikt "oh ik kan niet gezond eten, ik moet gezond eten ik ben zwanger, groeten en fruit kom ik te kort".
Elke dag wordt er gekookt, maar kennelijk is ze gewoon een moeilijke eter, aan wie ligt het dan?
Of denkt ze dat er voor iedereen dagelijks zijn/haar favo maaltijd gekookt wordt.
Gaat erom hoe ze het zegt over dat snoep, zeg dan gewoon ik heb er zo'n trek in.
Ze komt nu aan met "oh ik ben zwanger, noodzakelijk bla bla bla".
Als dat noodzakelijk is, dan vind ik dat er ook 20 repen chocola moeten komen voor alle vrouwen die ongesteld zijn.
Noodzakelijk voor een zwangere is melk, groenten, fruit, niet salmiaklollies.
Maar goed noodzakelijk zijn ook sigaretten voor haar, die weet toch niet wat gezond is en wat niet.
het schijnt zo......wel triest dat Tanja geen eten meer heeft natuurlijk.......denk dat pas morgen het eten aankomt, wat ze straks gaan bestellen....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:56 schreef Wup het volgende:
is het eten op dan?
Hoe kan dat nou? Ze hebben toch voor een week aan eten besteld?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:58 schreef Zapje het volgende:
[..]
het schijnt zo......wel triest dat Tanja geen eten meer heeft natuurlijk.......denk dat pas morgen het eten aankomt, wat ze straks gaan bestellen....
Bij mij stijgt ze dan in het lijstje. Want het is natuurlijk niet gemeend, en ik houd wel van zulke humor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:39 schreef Peter6000 het volgende:
Roel is behoorlijk pissed off over de nominatie van Rikkert, waardoor hij per direct op het nominatiebankje van aanstaande donderdag kwam te zitten. Ingrid steekt Roel even een hart onder de riem.
Ingrid: "Wie is Rikkert nou? Is toch gewoon een stuk stront?"
weet iemand of dit echt is gezegd
want dan zakt Ingrid behoorlijk in mijn favolijstje
Het eten is echt niet op, onzin.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:58 schreef Zapje het volgende:
[..]
het schijnt zo......wel triest dat Tanja geen eten meer heeft natuurlijk.......denk dat pas morgen het eten aankomt, wat ze straks gaan bestellen....
Tuurlijk kan die gast dat weer niet latenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:08 schreef Day het volgende:
Papa Rob gaat zich toch met het boodschappen bestellen bemoeien.
Nope volgens mij niet...quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:12 schreef babette21 het volgende:
* lurker meldt zich
hebben ze alweer genomineerd?!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:12 schreef babette21 het volgende:
* lurker meldt zich
hebben ze alweer genomineerd?!
Met een beetje muziek krijg je dan wel leuke avondenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:14 schreef Darklight het volgende:
krijgen ze vandaag die bodschappen? mogen ze wel opschieten
en bestel veel drank ajb:Y
hangt er uberhaupt zo'n streamcamerageval in de dagboekkamer??quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:15 schreef Wup het volgende:
hai lurkertje
geen idee, ik geloof van niet...
D'r hangen gewoon camera's in de DagBoekKamer ja, maar meestal flitsen ze het beeld weg op de streams omdat ze dat voor de televisieuitzendingen willen houdenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
hangt er uberhaupt zo'n streamcamerageval in de dagboekkamer??
[ik kan zowel thuis als op werk niet online kijken, vandaar mijn onwetendheid]
[..]
ik kan nu ook niet streams kijken, maar er hangt daar wel een camera, alleen ze draaien altijd weg zodra er wat in de dagboekkamer gebeurt.... in de hoop dat streamers ook nog TV gaan kijken denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:19 schreef babette21 het volgende:
hangt er uberhaupt zo'n streamcamerageval in de dagboekkamer??
[ik kan zowel thuis als op werk niet online kijken, vandaar mijn onwetendheid]
yep, sinds ik geen weltrusten meer mag roepen hier heb ikquote:enterug uiteraard
en eh: ben je het echt?! of ben gesmileyspoeld?!
aha dus er blijft nog wel reden voor jullie om naar de tv te kijken....quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef bemeall het volgende:
D'r hangen gewoon camera's in de DagBoekKamer ja, maar meestal flitsen ze het beeld weg op de streams omdat ze dat voor de televisieuitzendingen willen houden
Dat ging vorige keren veel ruiger. Dat zijn, half bezopen, eigenlijk de enige momenten dat ze ongeremd zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:14 schreef Darklight het volgende:
krijgen ze vandaag die bodschappen? mogen ze wel opschieten
en bestel veel drank ajb:Y
TV is meestal ook wat we al op de streams gezien hebben op de DBK enzo na. En ze zenden het met het commentaar een beetje gekleurd uit op TVquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha dus er blijft nog wel reden voor jullie om naar de tv te kijken....
ik heb met name op maandag altijd het gevoel dat tv kijken al niet leuk meer is omdat "jullie" alles al weten
stiekem zie ik natuurlijk gewoon groen van jaloezie
haha probeer het eens op donderdag:)quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef babette21 het volgende:
aha dus er blijft nog wel reden voor jullie om naar de tv te kijken....
ik heb met name op maandag altijd het gevoel dat tv kijken al niet leuk meer is omdat "jullie" alles al weten
stiekem zie ik natuurlijk gewoon groen van jaloezie
moeten ze vooral tijdens de livemomenten op zwart gaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:24 schreef Wup het volgende:
in de hoop dat streamers ook nog TV gaan kijken denk ik
zorgelijk....... vooral omdat jij je nog nooit hebt laten vertellen wat wel en niet magquote:yep, sinds ik geen weltrusten meer mag roepen hier heb ikgeadopteerd...
voordeel van de streams lijkt me dat je bij onzinnig geklets voor 'n andere camera kan gaan...quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef bemeall het volgende:
TV is meestal ook wat we al op de streams gezien hebben op de DBK enzo na. En ze zenden het met het commentaar een beetje gekleurd uit op TV
Mja verslaving, daar zeg je me watquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
voordeel van de streams lijkt me dat je bij onzinnig geklets voor 'n andere camera kan gaan...
maar voor mij is het beter dat ik niet kan streamen, ben veel te verslavingsgevoelig voor dat soort ongein
ow dat wisselt nogal...quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef babette21 het volgende:
moeten ze vooral tijdens de livemomenten op zwart gaan
en? wie zijn uw favorieten?
ik kan zo lief zijn....quote:zorgelijk....... vooral omdat jij je nog nooit hebt laten vertellen wat wel en niet mag
OMG ik dacht dat ik de enige was die Rikkert wel kon waarderenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:33 schreef Wup het volgende:
ow dat wisselt nogal...
Rikkert was er wel een eigenlijk:(
enne Liesje, Ingrid, Ralph, Roel [ zijn ster is dalende]....
en anti Menno & Joost
weet ik tochquote:ik kan zo lief zijn....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
Live verslag bevalling BB huis
Geweldig
ff spammen
Idd killing voor de nachtrust, maar ja dat doe je jezelf op een gegeven moment aanquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef babette21 het volgende:
streams lijken me trouwens ook killing voor de nachtrust:
zoals elk jaar komen de bewoners ook nu weer na enen tot leven
volgens mij liggen ze tot 12.00 uur in hun nest, en tot etenstijd in de zon
* Babetje wil regen!![alleen op werkdagen uiteraard]
streamen hoeft niet gezond te zijn.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef babette21 het volgende:
streams lijken me trouwens ook killing voor de nachtrust:
zoals elk jaar komen de bewoners ook nu weer na enen tot leven
volgens mij liggen ze tot 12.00 uur in hun nest, en tot etenstijd in de zon
* Babetje wil regen!![alleen op werkdagen uiteraard]
screenshot?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:42 schreef milagro het volgende:
dat strak gekamde haar in een knot moet Lieske maar niet doen
Nee he, k vind het ook niet zo mooiquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:42 schreef milagro het volgende:
dat strak gekamde haar in een knot moet Lieske maar niet doen
Haar haar los , of in een staartje met losse lok staat haar heel leuk, dit heel erg niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:43 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nee he, k vind het ook niet zo mooi
Staartje is trouwens wel wat leuker
niet ongezond bedoel je?!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:41 schreef Wup het volgende:
streamen hoeft niet gezond te zijn.....
en laat ze maar lekker slapen overdag......er gaat niks boven nachtfokken [zucht... remember..]....
Mustafaquote:In BB4 zat zo'n dwarse Marokkaan.... was altijd wel goed op de sfeer op scherp te zetten.. die missen we nu een beetje...
moest zo lachen toen Margriet hem "door de tralies wilde trekken" of iets in die geestquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:49 schreef kwakveense het volgende:
Mustafahehe...die kwam bij mij uit dorp....heb half BB4 gespendeerd aan bekvechten met Mustafa haters
ik word ook nog niet warm of koud van de huidige deelnemers,quote:wel makkelijk dat ik deze BB níet voor iemand ben aan wie vrijwel iedereen een hekel heeft...
ik vind het nu al leuker dan BB4.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:52 schreef babette21 het volgende:
ik word ook nog niet warm of koud van de huidige deelnemers,
maar de praktijk leert dat dat nog wel komt...
nee hoor, ik heb nog geen stream gezien, maar ben het volkomen met je eensquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:53 schreef Wup het volgende:
ik vind het nu al leuker dan BB4.....
maar dat komt misschien door gratis streams
Geloof dat Joost wat kleren van Rikkert mocht dragen en dat ie ze dan aan het einde wel terug zou krijgenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:58 schreef Rica het volgende:
Kleren van Rikkert moeten terug. Joost er gelijk bij om nog wat te snaaien.
Jammer dat ik niet in het huis zit... Ik had hem toch een paar daajakkers op ze bek gegeven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:00 schreef Darklight het volgende:
Ralph gaat toch nasi maken, waarom bemoeit Rob zicg ermee? Hij wil alleen dingen die hij lekker vind
Joost heeft Rikkert gevraagd of hij zijn ouders wilde bellenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
waar had Joost het gisteren over [mbt zijn ouders] toen hij Rikkert ging stalken bij diens exit???
Zak stront,waar heb ik dat vandaag eerder gehoordquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef PID61 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in het huis zit... Ik had hem toch een paar daajakkers op ze bek gegeven.
Wat een zak stront die vent![]()
Hoor es an
Nee geen pizza![]()
haha, waarschijnlijk heeft niemand meer zin zich ermee te bemoeien?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:03 schreef Sealord het volgende:
''nee we gaan geen pizza's eten, dus we nemen bloemkool''
niemand DURFT zich ermee te bemoeien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:08 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, waarschijnlijk heeft niemand meer zin zich ermee te bemoeien?
heeft niemand een screenshot van het Liesje kapsel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, wat ziet Lieske er streng uit met dat haar zoZe zou wel eens een borstlift kunnen overwegen, maar zou geen borstvergroting willen doen
Dan was je een kort leven beschoren in het huis... geweld is immers verbodenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef PID61 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in het huis zit... Ik had hem toch een paar daajakkers op ze bek gegeven.
Wat een zak stront die vent![]()
Hoor es an
Nee geen pizza![]()
ik kan me heel goed voorstellen dat ze geen zin hebben in dat gezeurquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:08 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
niemand DURFT zich ermee te bemoeien.
ze zijn bang voor Rob.
anders kan ik het niet verklaren.
Geen idee, maar ik krijg nu associaties met een keukenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid's borsten zijn 2 jaar geleden "geplaatst". (hoe noem je dat in hemelsnaam?)
nou nou heeft hij even guts....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:06 schreef Wup het volgende:
Joost heeft Rikkert gevraagd of hij zijn ouders wilde bellen
Joost schijnt het niet zo goed met zijn ouders te kunnen vinden, hij heeft het er gisternacht uitgebreid over gehad....
hij wilde bewijzen dat hij alles zelf kan en is sinds hij op zich zelf is gaan wonen [ op zijn 18e] niet meer zo close met zijn ouders. Dat wil hij graag herstellen.
Boobjobquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid's borsten zijn 2 jaar geleden "geplaatst". (hoe noem je dat in hemelsnaam?)
cap?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, wat ziet Lieske er streng uit met dat haar zoZe zou wel eens een borstlift kunnen overwegen, maar zou geen borstvergroting willen doen
dat zijn toch ook de eerste levensbehoeften.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:13 schreef Wup het volgende:
als er maar bier, wijn & sigaretten zijn, de rest is bijzaak...
Je hebt zeker net een nieuwe keukenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:15 schreef Jojogirl het volgende:
Geen idee, maar ik krijg nu associaties met een keuken
LOL heb je ook nog een voor- en achteraanzicht?!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:19 schreef bemeall het volgende:
Bij deze voor de geinterreseerden, Lieskes knotje
[afbeelding]
dank voor screenshot ......ik stem ook tegenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:19 schreef bemeall het volgende:
Bij deze voor de geinterreseerden, Lieskes knotje
[afbeelding]
die meid verdient een slaapverbod.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Menno en Ingrid gaan samen in bed liggen om een siësta te houden...
We gaan kijken of ze zo wil gaan staanquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL heb je ook nog een voor- en achteraanzicht?!
Menno vraagt nu net aan Ingrid: Vind je slapen leuk?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Misschien krijgt Nathalie wel nieuwe tieten van BB
ze is echt nog erger dan Tanja... tijd voor een battle:)quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Menno vraagt nu net aan Ingrid: Vind je slapen leuk?
Ingrid: Ja
dit jaar blijkbaar wel, het gebeurt zoveel....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:24 schreef Djoj het volgende:
Zitten ze nou te fluisteren...mag toch niet
Menno mag er snel uit, hij maakt Ingrid onleuk....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vraagt aan Menno wat hij met die boekies doet (die playboy blaadjes dus)
Menno: daarom zijn de bedden ook verschoond
Ingrid lacht
Menno: aan die boekjes heb ik niets
Ingrid: naaah!
Menno: ik heb meer aan bewegende beelden
Ingrid: gatver, en dat ligt nou naast me!
Menno: mag ik tegen je aan liggen?
Ingrid: maar handjes thuis
Menno: nah! Ik gedraag me al jaa...weken als een heer. Of vind je dat ik me teveel inhou?
zowel Menno als Ingrid denkt er zo overquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef babette21 het volgende:
zei Menno niet in week 1 "echt niet te gaan seksen in het huis" omdat z'n ouders ook nog naar 't werk moesten enzo?! of was dat een ander? [sorry, ik gooi die lui nog wel 's door elkaar]
jaaaa, weet ik, maar de manierwaarop ze met de boodschappenlijst bezig waren... hoofd gebogen...peinzend ...handen in de nek... doodse stilte...tegenover elkaar...moet ik nou die toren verplaatsen, of toch die loper....of kies ik toch maar pindakaas ipv frambozenjam...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:22 schreef Isabeau het volgende:
schaaktoernooi?? Dat zijn gewoon de boodschappenlijsten met gekleurde hagelslag.
wat heeft ze voor geweldigs gezegd?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef bemeall het volgende:
Bij deze nog even voor en achter aanzicht van het afzichtige knotje van Lieske
oh.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:30 schreef Wup het volgende:
zowel Menno als Ingrid denkt er zo over
Tja, dat weet ik dan weer net niet, k was zo aandachtig screenshots aan het maken, dat ik het geluid uit heb staanquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Wup het volgende:
[..]
wat heeft ze voor geweldigs gezegd?
iedereen luistert.....
haha dank je wel!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef bemeall het volgende:
Bij deze nog even voor en achter aanzicht van het afzichtige knotje van Lieske
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet eigenlijk Lieske bedanken voor het poserenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dank je wel!
nou eh, alleen 't paard ontbreekt nog he...
loper e4-f6.... je ziet ze denken... geniale zet Lies!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:33 schreef bemeall het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik dan weer net niet, k was zo aandachtig screenshots aan het maken, dat ik het geluid uit heb staan
Zal ik mijn tietjes laten zien?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Wup het volgende:
[..]
wat heeft ze voor geweldigs gezegd?
iedereen luistert.....
Er is een verschil tussen het zeggen en doen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vraagt aan Menno wat hij met die boekies doet (die playboy blaadjes dus)
Menno: daarom zijn de bedden ook verschoond
Ingrid lacht
Menno: aan die boekjes heb ik niets
Ingrid: naaah!
Menno: ik heb meer aan bewegende beelden
Ingrid: gatver, en dat ligt nou naast me!
Menno: mag ik tegen je aan liggen?
Ingrid: maar handjes thuis
Menno: nah! Ik gedraag me al jaa...weken als een heer. Of vind je dat ik me teveel inhou?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Maurisico het volgende:
jaaaa, weet ik, maar de manierwaarop ze met de boodschappenlijst bezig waren... hoofd gebogen...peinzend ...handen in de nek... doodse stilte...tegenover elkaar...moet ik nou die toren verplaatsen, of toch die loper....of kies ik toch maar pindakaas ipv frambozenjam...
ik heb me vorige week rotgelachen om dat anti-klit gedoe...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:49 schreef Falco het volgende:
Vrijdagmiddagen zijn altijd zo oninteressant vanwege dat gedoe van boodschappen doen...
Vandaag niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:49 schreef Falco het volgende:
Vrijdagmiddagen zijn altijd zo oninteressant vanwege dat gedoe van boodschappen doen...
nee er was echt een urenlange rodedelsessie over het verschil tussen anti-klit en haarspoeling ofzo... van Dido en gevolg.......quote:
maakt niet uit ze verdiend het nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef Maurisico het volgende:
Nou bestellen ze 10 pakken pennywafels ipv chocolade voor Tanja.... dat zal Tannie niet leuk vinden...
Alsof transsexuelen zwanger kunnen rakenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef regenworm het volgende:
Condooms staan nog niet op de lijst.
Dido speelt een spelletje met de heren (roel en joost de rattel)
jeetje daar heb ik zo te horen wel wat aan gemist.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef Wup het volgende:
nee er was echt een urenlange rodedelsessie over het verschil tussen anti-klit en haarspoeling ofzo... van Dido en gevolg.......
Wie is er dan transsexueel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alsof transsexuelen zwanger kunnen raken
Het was een grapje, aangezien er gespeculeerd wordt over wie er transsexueel is.quote:
Heb haar ook niet gezien, zal wel liggen slapen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
jeetje daar heb ik zo te horen wel wat aan gemist.....
zeg ik heb jullie vanmiddag nog niet over Tanja gehoord: is ze weg?? [ / ijdele hoop]
Volgens diverse bronnen zit er een transseksueel in het huis. Sommigen roepen dat dat dus Ingrid is. Ik denk dat er géén transseksueel in het huis zit.quote:
vergeet het shagjes roken niet....quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:01 schreef regenworm het volgende:
Heb haar ook niet gezien, zal wel liggen slapen.
slapen en op de bank hangen dat is het enige wat ze kan.
Tanja zal ook wel slapen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:59 schreef babette21 het volgende:
jeetje daar heb ik zo te horen wel wat aan gemist.....
zeg ik heb jullie vanmiddag nog niet over Tanja gehoord: is ze weg?? [ / ijdele hoop]
Oud nieuws. We waren het er al over eens dat het Joost moet zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens diverse bronnen zit er een transseksueel in het huis. Sommigen roepen dat dat dus Ingrid is. Ik denk dat er géén transseksueel in het huis zit.
hm zou ze daar dan misschien een beetje mee op willen schieten?!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:03 schreef Wup het volgende:
Tanja wordt nog leuk hoor, ze gaat volgens mij nog wel flink ruzie maken....
als ze haar te weinig sigaretten geven ofzo...
hahaha, we zijn te verwend wat dat betreft:)quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:05 schreef babette21 het volgende:
hm zou ze daar dan misschien een beetje mee op willen schieten?!
want zij verstaat de kunst van het chagrijnig zijn niet bepaald.......
krijgen we weer een leuke avondquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:12 schreef Maurisico het volgende:
112 euro voor drank??
Daar kun je wel wat kratjes voor bestellen...
I guess so.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:07 schreef Wup het volgende:
hahaha, we zijn te verwend wat dat betreft:)
Heb ik eerder in het forum iets over gelezen, dan schijnen er allerlei fokkers aangifte te gaan doen geloof ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:18 schreef regenworm het volgende:
Menno wil wel maar mag niet hoe lang zal hij het volhouden.
Niet zo lang we gaan de eerste BB verkrachting meemaken![]()
![]()
![]()
Ingrid is vals loopt menno op te geilen en als paaltje in gaatje wil zegt ze NEE.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heb ik eerder in het forum iets over gelezen, dan schijnen er allerlei fokkers aangifte te gaan doen geloof ik![]()
Ja die bemoeid zicht ECHT overal mee! Dat begint vreselijk irritant te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef Bocaj het volgende:
Die Rob denkt dat hij een gezin moet runnen!
leuk toch, leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ja die bemoeid zicht ECHT overal mee! Dat begint vreselijk irritant te worden.
is er al iemand boos?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:24 schreef regenworm het volgende:
leuk toch, leven in de brouwerij.
ja vorige week ging het steeds fout & Hummie was al vreselijk uit haar humeur vanwege Tanja-ik-wil-naar-huis....quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Moeten ze steeds een bandje inspreken?
dat heet hypercorrectie...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:25 schreef Djoj het volgende:
Lieske:3 keer ZZZZZZZZuiker
ja zo moeilijk is het niet om ze op te naaien......[en heel fok erbij:)]quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:26 schreef schatje het volgende:
Het is wel een beetje saai hoor. Geef ze weer een opdracht waar ze elkaar gek maken met complot theorieën.
Helaas nog niet! Er moet meer tegengesputtert worden!quote:
Leuk toch als iedereen overal meeens is dan wordt het alleen maar saaier.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:29 schreef schatje het volgende:
Rob is een grote stoorzender. Als er wat spannends staat te gebeuren moet hij er zo nodig met z'n neus tussen zitten.
![]()
![]()
![]()
dat gaat heus nog wel een keertje mis... dat moet toch wel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:31 schreef Kokstra het volgende:
Het vervelende is ook dat de bewoners Rob ook juist opzoeken als leider. Ik begrijp niet wat die mensen bezielt.
Je weet maar nooit met deze mensen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:32 schreef Wup het volgende:
[..]
dat gaat heus nog wel een keertje mis... dat moet toch wel?
ow, is ze nu voor Menno gevlucht?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef Maurisico het volgende:
Ingrid bek houwe... jij lag in je nest!
Nog niet kan leuk worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, is ze nu voor Menno gevlucht?
en is Tanja al gesignaleerd?
Ik snap niet dat er nog niemand vreselijk tegen hem is uitgevallen,ik zou gek worden van die ventquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:29 schreef schatje het volgende:
Rob is een grote stoorzender. Als er wat spannends staat te gebeuren moet hij er zo nodig met z'n neus tussen zitten.
![]()
![]()
![]()
Die eer heeft Sjankwal al. Die verstoord iedere nacht weer iets als er misschien iets kan gebeuren door er met haar kikkerbek en GNA GNA GNA GNA tussen te springen. Dat wijf wil echt alles weten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:29 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
![]()
da's volgens mij de verveling.... daar ga je meer van rokenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:38 schreef schatje het volgende:
Je zou zeggen dat dit een goede gelegenheid is om te stoppen met roken. Of proberen te minderen.
Nee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |