Heb ik eerder in het forum iets over gelezen, dan schijnen er allerlei fokkers aangifte te gaan doen geloof ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:18 schreef regenworm het volgende:
Menno wil wel maar mag niet hoe lang zal hij het volhouden.
Niet zo lang we gaan de eerste BB verkrachting meemaken![]()
![]()
![]()
Ingrid is vals loopt menno op te geilen en als paaltje in gaatje wil zegt ze NEE.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heb ik eerder in het forum iets over gelezen, dan schijnen er allerlei fokkers aangifte te gaan doen geloof ik![]()
Ja die bemoeid zicht ECHT overal mee! Dat begint vreselijk irritant te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef Bocaj het volgende:
Die Rob denkt dat hij een gezin moet runnen!
leuk toch, leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ja die bemoeid zicht ECHT overal mee! Dat begint vreselijk irritant te worden.
is er al iemand boos?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:24 schreef regenworm het volgende:
leuk toch, leven in de brouwerij.
ja vorige week ging het steeds fout & Hummie was al vreselijk uit haar humeur vanwege Tanja-ik-wil-naar-huis....quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Moeten ze steeds een bandje inspreken?
dat heet hypercorrectie...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:25 schreef Djoj het volgende:
Lieske:3 keer ZZZZZZZZuiker
ja zo moeilijk is het niet om ze op te naaien......[en heel fok erbij:)]quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:26 schreef schatje het volgende:
Het is wel een beetje saai hoor. Geef ze weer een opdracht waar ze elkaar gek maken met complot theorieën.
Helaas nog niet! Er moet meer tegengesputtert worden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |