ik kan me heel goed voorstellen dat ze geen zin hebben in dat gezeurquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:08 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
niemand DURFT zich ermee te bemoeien.
ze zijn bang voor Rob.
anders kan ik het niet verklaren.
Geen idee, maar ik krijg nu associaties met een keukenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid's borsten zijn 2 jaar geleden "geplaatst". (hoe noem je dat in hemelsnaam?)
nou nou heeft hij even guts....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:06 schreef Wup het volgende:
Joost heeft Rikkert gevraagd of hij zijn ouders wilde bellen
Joost schijnt het niet zo goed met zijn ouders te kunnen vinden, hij heeft het er gisternacht uitgebreid over gehad....
hij wilde bewijzen dat hij alles zelf kan en is sinds hij op zich zelf is gaan wonen [ op zijn 18e] niet meer zo close met zijn ouders. Dat wil hij graag herstellen.
Boobjobquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid's borsten zijn 2 jaar geleden "geplaatst". (hoe noem je dat in hemelsnaam?)
cap?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, wat ziet Lieske er streng uit met dat haar zoZe zou wel eens een borstlift kunnen overwegen, maar zou geen borstvergroting willen doen
dat zijn toch ook de eerste levensbehoeften.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:13 schreef Wup het volgende:
als er maar bier, wijn & sigaretten zijn, de rest is bijzaak...
Je hebt zeker net een nieuwe keukenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:15 schreef Jojogirl het volgende:
Geen idee, maar ik krijg nu associaties met een keuken
LOL heb je ook nog een voor- en achteraanzicht?!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:19 schreef bemeall het volgende:
Bij deze voor de geinterreseerden, Lieskes knotje
[afbeelding]
dank voor screenshot ......ik stem ook tegenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:19 schreef bemeall het volgende:
Bij deze voor de geinterreseerden, Lieskes knotje
[afbeelding]
die meid verdient een slaapverbod.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Menno en Ingrid gaan samen in bed liggen om een siësta te houden...
We gaan kijken of ze zo wil gaan staanquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL heb je ook nog een voor- en achteraanzicht?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |