Waar zie je dat? Beetje last van fantasietjes?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:58 schreef brummie34 het volgende:
de buik begint te rijen op het dekbed zo te zien
We zijn ook nog amper op éénderde.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:04 schreef Coos het volgende:
Ik zit ook op stream 3 maar het valt wel mee allemaal.
Nog geen Bart en Sabine dingen, maar wie weet later!!
Is prima kom net thuis, als dat de meest boeiende beelden waren ben ik weer helemaal bij! Was Roel nog een beetje relaxed onder zijn nominatie?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ow van een uur gelden ofzo al, sorry
denk dat Dido dan wel gelijk weer een downgevoel heeft.........ach jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:01 schreef Showtime het volgende:
Gezellig als Dido morgenochtend de mannenslaapkamer binnenwandeld.
BOEIUHquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:10 schreef Zapje het volgende:
[..]
denk dat Dido dan wel gelijk weer een downgevoel heeft.........ach ja![]()
Das helemaal niet ergquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:10 schreef Zapje het volgende:
[..]
denk dat Dido dan wel gelijk weer een downgevoel heeft.........ach ja![]()
de enigste single vrouw die nog niet geknuffeld in bed heeft is Chantal.....maarja...wie in het huis valt er op een kraai...........en de rest mag niet/wil niet/durft niet....quote:
ik heb hem er vanavond niet over gehoord, en overdag had ik geen streams.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:09 schreef BBscanner het volgende:
Is prima kom net thuis, als dat de meest boeiende beelden waren ben ik weer helemaal bij! Was Roel nog een beetje relaxed onder zijn nominatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |