Heb al een paar keer haar blonde haren links van hem boven de deken zien uitsteken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:43 schreef FlowKey het volgende:
[afbeelding]
Het hoofd is van roel ... en die heeft niet zo;n groot lijf ...
Nu bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:44 schreef Showtime het volgende:
[..]
Heb al een paar keer haar blonde haren links van hem boven de deken zien uitsteken.
aan de andere kant ... misschien ligt iedereen wel gewoon te slapen inmiddelsquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:45 schreef brummie34 het volgende:
volgens mij ligt lieske hem gewoon te handkarren
Hij is nog klaar wakkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:45 schreef FlowKey het volgende:
[..]
aan de andere kant ... misschien ligt iedereen wel gewoon te slapen inmiddels
Zie een gapende Linda op 2 welke bedoel je dan!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Hij legt nu zijn arm om Lieske heen. Roel wil wel meer... Lieske niet
de sigaretten waren op en alleen Tanja was bereid ze uit de asbakken te plukken...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:47 schreef BBscanner het volgende:
Net uit de kroeg! nog iets gemist? Ziet er nou niet echt boeiend uit op de streams! Vrijdagavond en alles ligt weer te slapen!![]()
Gezellige bewoners daar bij BB
![]()
Ik dacht even dat het andersom wasquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Hij legt nu zijn arm om Lieske heen. Roel wil wel meer... Lieske niet
Ik ook trustenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:51 schreef FlowKey het volgende:
Weinig actie meer ... ik ga even iets belangrijks doen ... paperclips tellen ofzo ... laters mensen![]()
Mijn gok was eerder dat Dido en Roel het koppel waren maar mischien is dit gewoon ff een scharrel van Roel en doet iet het morgen weer met Dido.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:49 schreef Showtime het volgende:
Kunnen we hieruit concluderen dat Roel en Lieske nu officieel een stelletje zijn. Of is lepeltje lepeltje slapen ook slechts vriendschap?
Roel en Lieske liggen samen in bed. Menno en Ingrid ook. Van sex is nog geen sprake.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:54 schreef Day het volgende:
Krijg nou wat! Liggen ze allemaal al te slapen?
Nog iets spannends gebeurd vandaag?
Btw, hallo allemaal
Roel weet wel hoe het spelletje gespeeld moet worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Roel weet dat er mensen de streams volgen en beweegt de dekens met opzet een beetje
Lieske is makkelijk maar Dido is interessanter! Hard to get!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel vindt Lieske gewoon veel leuker, maar hij heeft het idee dat ze te jong voor hem is. (denk ik)
Met Lieske kon hij niet praten, want die had het alleen over het studentenleven zei hij gisteren nog.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Roel kan met Lieske ook gewoon zichzelf zijn. Met Dido moet hij ook constant op zijn hoede zijn en een soort van spel spelen.
Lieske was ieder geval zijn eerste keus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel vindt Lieske gewoon veel leuker, maar hij heeft het idee dat ze te jong voor hem is. (denk ik)
Dat is het verschil in leeftijd inderdaad. Op die leeftijd kan dat een groot probleem zijn denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met Lieske kon hij niet praten, want die had het alleen over het studentenleven zei hij gisteren nog.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lieske is makkelijk maar Dido is interessanter! Hard to get!![]()
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het verschil in leeftijd inderdaad. Op die leeftijd kan dat een groot probleem zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |