Waar zie je dat? Beetje last van fantasietjes?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:58 schreef brummie34 het volgende:
de buik begint te rijen op het dekbed zo te zien
We zijn ook nog amper op éénderde.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:04 schreef Coos het volgende:
Ik zit ook op stream 3 maar het valt wel mee allemaal.
Nog geen Bart en Sabine dingen, maar wie weet later!!
Is prima kom net thuis, als dat de meest boeiende beelden waren ben ik weer helemaal bij! Was Roel nog een beetje relaxed onder zijn nominatie?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ow van een uur gelden ofzo al, sorry
denk dat Dido dan wel gelijk weer een downgevoel heeft.........ach jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:01 schreef Showtime het volgende:
Gezellig als Dido morgenochtend de mannenslaapkamer binnenwandeld.
BOEIUHquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:10 schreef Zapje het volgende:
[..]
denk dat Dido dan wel gelijk weer een downgevoel heeft.........ach ja![]()
Das helemaal niet ergquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:10 schreef Zapje het volgende:
[..]
de enigste single vrouw die nog niet geknuffeld in bed heeft is Chantal.....maarja...wie in het huis valt er op een kraai...........en de rest mag niet/wil niet/durft niet....quote:
ik heb hem er vanavond niet over gehoord, en overdag had ik geen streams.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:09 schreef BBscanner het volgende:
Is prima kom net thuis, als dat de meest boeiende beelden waren ben ik weer helemaal bij! Was Roel nog een beetje relaxed onder zijn nominatie?
Dido speelt met gevoelens............maarja...wie niet trouwens in dat huisquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Das helemaal niet ergMoet ze maar niet zo vaag doen over dr gevoelens
niet zo leuk want dat gaat ze weer op Liesje afreageren; en Roel lacht zich natuurlijk rotquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:10 schreef Zapje het volgende:
Sigaret roken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:15 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
ooow ik zie beweging, Tanja naar de wc daarna gaat ze vast naar de koelkast
Mooi morgen weer genotsmiddelen! dus Lol!, Verwacht niet meer zo veel van die Buik en dat geschuiflel van Roel en Lieske!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:14 schreef Wup het volgende:
[..]
, sigaretten waren op dus iedereen ging vroeg slapen
asbak plunderen dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:17 schreef BB-King het volgende:
Sigaret roken?
Dido mag wel bij mijn uithuilenquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
niet zo leuk want dat gaat ze weer op Liesje afreageren; en Roel lacht zich natuurlijk rot
ik zag Roel voor het knuffelen slapen gaan nog een sigaret uit de asbak in z'n pakje doen....quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:14 schreef Wup het volgende:
[..]
sigaretten waren op dus iedereen ging vroeg slapen
Zeker de zender van Roel die zit er niet goed inquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef BBscanner het volgende:
Hoop gekraak op de streams???? Zender onder de dekens?
truste..ik ga ook....eens naar m'n eigen dekbed kijken...quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
Tanja BOEIUH!!!Truste Streamers!
Tot morgen!
![]()
Alles goed! Leuk dat je er weer bent! Weet niks van een apart kastje! Ze had wel een apart huisje ff maar het blijft een apart wijf die Tanja!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
Ben even weggeweest maar had begrepen dat Tanja een eigen kastje had met eten??
Is het dat kastje of pakt ze eten van de andere bewoners![]()
er was allemaal ruzie van Tanja over de boodschappenquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
Ben even weggeweest maar had begrepen dat Tanja een eigen kastje had met eten??
Is het dat kastje of pakt ze eten van de andere bewoners![]()
Heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn zussen deden niet anders. En dan niet braaf yoghurt, maar vette hap, zoals bami, macaroni e.d. Ik ben menigmaal midden in de nacht voor mijn zussen naar de afhaal geweest om bami te halen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb er geullig geen verstand van maar is het normaal dat als je zwanger bent, midden in de nacht gaat eten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |