Wat zei ze? Heb het niet meegekregen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:23 schreef Wup het volgende:
ach Linda gooit er ook nog een sneer tegenaan
ja God, ja, ik weet niet, maar ja, gewoon, ik denk, God gewoon nou ja, ik weet niet, maar ik denk, nou ja nee, ik weet zeker dat, echt gewoon nou ja, dat ik weet niet, hoor, maar ja God, nou ja, dat ben ik dus, ja, nou, gewoon zo dus, snap je?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:23 schreef lennardn het volgende:
[..]
Serieus ? Van wie is die avatar dan ?
dat Liesje steeds termen gebruikt die niemand begrijpt omdat ze dat van haar studentenclubje geleerd heeftquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:26 schreef Falco het volgende:
Wat zei ze? Heb het niet meegekregen!
Ho.... da's een goeie van Liesje!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Jij kent mijn vriendinnen niet. Ik zie mijn vriendinnen ook als 15 totaal verschillende personen."
Joost: "Dat zie ik er niet aan af."
Lieske: "Ze zien er als mij uit omdat ze mij wilden imiteren. Die foto is speciaal hiervoor gemaakt! In een discotheek lijken ook heel veel mensen op elkaar, maar dat is puur omdat je ze niet kent!"
Joost zegt wel zoiets wat zooo waar is: dat hij 11 vrienden heeft, die dan ook 11 verschillende personen zijn. Dat van Lieske geloof ik eigenlijk niet. Ergens hebben die corpstrutjes wel één grote gemene deler. Zoals Roel dus grapt: "Ze hebben allemaal een sjaaltje en zonnenbril"quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Jij kent mijn vriendinnen niet. Ik zie mijn vriendinnen ook als 15 totaal verschillende personen."
Lieske: "Ze zien er als mij uit omdat ze mij wilden imiteren. Die foto is speciaal hiervoor gemaakt! In een discotheek lijken ook heel veel mensen op elkaar, maar dat is puur omdat je ze niet kent!"
ze hield zich goed staande in de hele discussie, nu nog leren zinnen formuleren........quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Déjà vu?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Joost zegt wel zoiets wat zooo waar is: dat hij 11 vrienden heeft, die dan ook 11 verschillende personen zijn. Dat van Lieske geloof ik eigenlijk niet. Ergens hebben die corpstrutjes wel één grote gemene deler. Zoals Roel dus grapt: "Ze hebben allemaal een sjaaltje en zonnenbril"
Dat gaat het niet zo goed af als de rest in het huis inderdaad. Hoewel.... Nathalie is misschien wel nog erger.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ze hield zich goed staande in de hele discussie, nu nog leren zinnen formuleren........
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef Wup het volgende:
[..]
dat Liesje steeds termen gebruikt die niemand begrijpt omdat ze dat van haar studentenclubje geleerd heeft
'wij praten hier toch ook niet zoals we thuis praten' zei ze er nog achteraan
Dat ging over een foto die Lieske heeft van haar en die club. En dat was dus expres zo gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Joost zegt wel zoiets wat zooo waar is: dat hij 11 vrienden heeft, die dan ook 11 verschillende personen zijn. Dat van Lieske geloof ik eigenlijk niet. Ergens hebben die corpstrutjes wel één grote gemene deler. Zoals Roel dus grapt: "Ze hebben allemaal een sjaaltje en zonnenbril"
Oke het is ook bij wijze van spreken zeg maar. In mijn idee lijken veel corpstrutjes toch veel op elkaar, net zoals hockeytutjes bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ging over een foto die Lieske heeft van haar en die club. En dat was dus expres zo gedaan.
We zagen alles al. Helaas was ik te laat met cappenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:33 schreef regenworm het volgende:
jezus, wat wordt ik ziek van die regie.
Dreigende bloot camera om hoog en overschakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |