Trailer trash is nu wel erg toepasselijk. Helemaal door dat peukies zoeken er nog bij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:29 schreef Showtime het volgende:
Het lijken wel eenden, de een (Tanja) heeft een stuk brood bemachtigd en eet het afgezonderd gulzig op.
Nee, ze is er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:36 schreef Showtime het volgende:
Dido vrolijkt op doordat ze haar ei ff kwijt kan bij Chantal en Linda. Zal niet lang meer duren of ze is weer voldoende aangesterkt om weer voor Roel's charmes open te staan.
and so on and on and on and on ...
Danser was ze geloof ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef Wup het volgende:
wat doet Ingrid nou voor de kost
nu vertelt ze dat ze voor de HP schreef?
ja, Joost begon erover, en nu probeert Liesje het te verdedigen tegenover 3 tegenstanders....quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:44 schreef Kokstra het volgende:
Lieske nou weer over ontgroening? Zucht.
En staat dat geluid nou zo zacht of ligt dat aan mij...
het zaad is zo hard naar binnen gespoten dat het naar haar kop is gestegenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:50 schreef Wup het volgende:
Liesje staat nu wel enorm dom te kletsen hoor
ze is gewoon zichzelf dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:50 schreef Wup het volgende:
Liesje staat nu wel enorm dom te kletsen hoor
Joost begon erover. Lieske heeft zich er lang afzijdig over gehouden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:44 schreef Kokstra het volgende:
Lieske nou weer over ontgroening? Zucht.
En staat dat geluid nou zo zacht of ligt dat aan mij...
hoezo gezeik? waarom moet je zoiets blind verdedigen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:53 schreef kwakveense het volgende:
tsja, je kunt wel zeiken over ontgroeningen, maar als je ervoor kiets omn lid te worden dan weet je toch wat er gata gebeuren?
echt gezeik die hele discussie...als je t niks vind moet je gewoon geen lid worden, maar ook niet zeiken tegen mensen die wél lid zijn....
ik vond het ook leukquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:54 schreef Lienekien het volgende:
't Was wel interessant hoor, wat Joost te vertellen had over zijn kortstondige verenigingservaring.
als je er zelf wel voor staat, dan snap ik wel dat je het wilt verdedigen. het voelt toch een beetje als een persoonlijke aanval...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:54 schreef Wup het volgende:
[..]
hoezo gezeik? waarom moet je zoiets blind verdedigen?
Nou weer niet gaan overdrijven, zo'n uithoek van Nederland is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:54 schreef kwakveense het volgende:
ach, als ik in een uitheok als groningen zou studeren zou ik misshcien ook wel aansluting zoeken bij een grote vereniging, ipv bij een kleine vereniging als waar ik nu zit...
Het komt door de 1e avond.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:53 schreef Showtime het volgende:
Ik snap niet wat de hele discussie is tegen studenten ontrgroeningen, als je er niks van wilt weten doe je er toch niet aan mee klaar.
Ach, dat valt wel mee. Maar het hangt ervan af wat je gewend bent natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:59 schreef kwakveense het volgende:
nope...geen geluidsprobleem
ik bedoel overigens dat groningen (zelf een leuke stad overigens) wel het enieg is dat je hebt in de omgeving daar...terwijl ind e randstad er veel meer te beleven is búiten de ene stad waar je woont...
D'r is in de stad zelf genoeg te doen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:59 schreef kwakveense het volgende:
nope...geen geluidsprobleem
ik bedoel overigens dat groningen (zelf een leuke stad overigens) wel het enieg is dat je hebt in de omgeving daar...terwijl ind e randstad er veel meer te beleven is búiten de ene stad waar je woont...
Joost niet alleen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:01 schreef lennardn het volgende:
Joost zeikt de studenten vereniging afzeiken....Lieske zit erbij
het probleem is, dat iedereen nu met Joost meelult.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap Joost op zich wel, maar het is natuurlijk niet overal zo erg als in die vereniging van hem... Ikzelf heb er nooit ingezeten, maar er zijn zat studentenverenigingen waar het er er stuk relaxter aan toegaat....
Hij heeft wel gelijk, maar hij moet niet generaliseren natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef Wup het volgende:
[..]
het probleem is, dat iedereen nu met Joost meelult.....
de discussie buiten was veel beter, dit is galspuwenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft wel gelijk, maar hij moet niet generaliseren natuurlijk.
Je hebt er idd gradaties in... Maar wat Joost vertelt is ook weer geen grote onzin.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap Joost op zich wel, maar het is natuurlijk niet overal zo erg als in die vereniging van hem... Ikzelf heb er nooit ingezeten, maar er zijn zat studentenverenigingen waar het er er stuk relaxter aan toegaat.... (weet ik uit de omgang met veel studenten uit mijn stamkroeg)
Op zich niks mis meequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:04 schreef pinkplatinum het volgende:
Het begint wel op een lieske-aanval te lijken..
Ja precies.... Hij vergeet de nuance aan te brengen dat het bij ZIJN vereniging zo was. Ik denk dat hij bij een andere vereniging wellicht meer op z'n plek was geweest....quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, maar hij moet niet generaliseren natuurlijk.
LIeske duidelijk totaal niet. Ze zegt ook netjes dat die wereld waar Joost in verkeerde heel anders is dan de wereld waar Lieske in verkeert.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:07 schreef kwakveense het volgende:
vindicat is toch een van de wat prominentere corpora...
ik ken genoeg aardige minervanen en genoeg nare ballen in leiden...ik vind dat ze zo ongenuanceerd negatief doen tegen leiske, ik zou me ook in een hoek gedrukt voelen...
spin mag Tanja wel even gezelschap gaan houdenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:11 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Die spin op de cam in de badkamer!
* Wup zoekt Ingrid.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:15 schreef pinkplatinum het volgende:
waarom doet ingrid zo moeilijk
Ze is nog 'dronken' van wat er vannacht gebeurdequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:14 schreef Wup het volgende:
waarom kost het Liesje zoveel moeite om een verhaal te vertellen....
nou, ja, gewoon, echt zoals, nou ja, ik weet niet, gewoon, tja, jeetje, ik weet niet, gewoon, nou ja hoe noem je dat, geen zo van dat ik nou ja dat en zo .... snap je?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:14 schreef Wup het volgende:
waarom kost het Liesje zoveel moeite om een verhaal te vertellen....
haha, ja dat dus, ik raak altijd halverwege de weg kwijt...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:16 schreef milagro het volgende:
nou, ja, gewoon, echt zoals, nou ja, ik weet niet, gewoon, tja, jeetje, ik weet niet, gewoon, nou ja hoe noem je dat, geen zo van dat ik nou ja dat en zo .... snap je?
Ingrid weigerde te douchen terwijl menno in de badkamer stond.. ze gooide hem er echt uit..quote:
Daar heeft hij het volgens mij te moeilijk voor gehad.. Ik begrijp het best van hemquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:17 schreef kwakveense het volgende:
joost is wel militant tegen zeg, bah irritantn ventje...hij ziet eht echt alleen maar vanuit zijn eigen ervaring...weinig relativeringsvermogfen...
Inderdaad. Omdat zijn ervaring slecht is, zijn alle studentenverenigingen slecht. Het is bijna een obsessie voor hem volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:17 schreef kwakveense het volgende:
joost is wel militant tegen zeg, bah irritantn ventje...hij ziet eht echt alleen maar vanuit zijn eigen ervaring...weinig relativeringsvermogfen...
uit mijn tijd ? Hoe oud ben jij dan ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
Die vereniging van Joost klinkt net zo als Minerva in 'mijn tijd', waar je je al gruwelijk kon ergeren op de open avond van die corpsballenzooi daar.
43quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:22 schreef lennardn het volgende:
[..]
uit mijn tijd ? Hoe oud ben jij dan ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |