quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Taurus het volgende:[..]
Ik vind dat iedereen wel erg hard doet over 't feit dat ze zwanger is en dat dat NIKS mag uitmaken.. Ik ken wel meer zwangere vrouwen die 't er af en toe even moeilijk mee hebben hoor.. Goed, je hoeft je niet van alles af te stoten, maar ik geloof best dat 't enige invloed op haar heeft.
Want ze kan dus best ook gezellig zijn, maar het is nogal ff wat hoor, zwanger zijn terwijl je dat eigenlijk niet zo geplanned had en dan nu ook nog in 't big brother huis..
"had ze dat niet moeten doen" nee duh, maar das beetje te laat nu he> evenals 't zwanger zijn.
ik ben zelf nu ook zwanger en ik doe ook alles nog zelf
dit is mijn 2e zwangerschap bij mn eerste heb ik tot 4 weken voor de bevalling fulltime gewerkt zoals zo veel vrouwen
dat zij het moeilijk heeft kan iedereen zien alleen de slachtofferrol aannemen doet ze zelf
en haar een uitzonderings postitie geven doet ze ook zelf (met wat hulp van BB)
weet niet of je het gesprek van de week tussen Tanja en Ralph gezien hebt van de week toen deed ze er alles aan om het negatief te laten zijn terwijl hij er alles aan heeft gedaan haar de dingen positief te laten zien maar ze wilde het zelf niet horen helaas