Nee klimmen er zo op en zijn zo de security (welke security) voorbijquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
[..]ik was op pad, de stad in.... Ralph City
ik heb dat allemaal gemist dus
en je hoeft mij niet te tillen
ik klauter zelf wel
mijn pikhouweel mee, mijn klauterschoenen en kletterhose aan, proviand voor 3 dagen in de knapzak en ik ben weg
of staat dat huis niet op een berg
Boeiuh, dat gezeik.quote:
Ik heb nog even een puntje tussen de 'O' en de 'P' gezet.quote:
aahh denk al.. d8 dat het aan mij lag..quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:
HALLO TALPA, KAN HET GELUID VAN STREAM 1 EN 2 WAT HARDER.![]()
Dank![]()
Volgens mij moet NL wel van goeie huizen komen om z'n ex te overtreffenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:43 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij als je met Rob uitgaat, hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat er een onacceptabele stilte valt
*stil*quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog even een puntje tussen de 'O' en de 'P' gezet.![]()
Weesp is idd té ergquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:45 schreef BB-King het volgende:
Rob's dochter Michelle heeft een vriendje in Weesp...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
*lurkt*
Ik ben er.... Zit alleen nog ff bij te komen van 'the attack of the killer spiders' van zojuist....quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
Potverdikkie is iedereen nu stiekem gaan slapen, sinds het nieuwe topic deel is aangesneden,
hallo waar zijn alle fokkers ineens gebleven?
Laat de man des huizes ff uitrukken voor die spinquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben er.... Zit alleen nog ff bij te komen van 'the attack of the killer spiders' van zojuist....
Ik moet daar echt eens iets aan gaan doen, zit gewoon nog steeds te shaken...
Nu maar hopen dat de bewoners nog ff wakker blijven en er nog iets interessants gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |