Nee klimmen er zo op en zijn zo de security (welke security) voorbijquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
[..]ik was op pad, de stad in.... Ralph City
ik heb dat allemaal gemist dus
en je hoeft mij niet te tillen
ik klauter zelf wel
mijn pikhouweel mee, mijn klauterschoenen en kletterhose aan, proviand voor 3 dagen in de knapzak en ik ben weg
of staat dat huis niet op een berg
Boeiuh, dat gezeik.quote:
Ik heb nog even een puntje tussen de 'O' en de 'P' gezet.quote:
aahh denk al.. d8 dat het aan mij lag..quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:
HALLO TALPA, KAN HET GELUID VAN STREAM 1 EN 2 WAT HARDER.![]()
Dank![]()
Volgens mij moet NL wel van goeie huizen komen om z'n ex te overtreffenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:43 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij als je met Rob uitgaat, hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat er een onacceptabele stilte valt
*stil*quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog even een puntje tussen de 'O' en de 'P' gezet.![]()
Weesp is idd té ergquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:45 schreef BB-King het volgende:
Rob's dochter Michelle heeft een vriendje in Weesp...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
*lurkt*
Ik ben er.... Zit alleen nog ff bij te komen van 'the attack of the killer spiders' van zojuist....quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
Potverdikkie is iedereen nu stiekem gaan slapen, sinds het nieuwe topic deel is aangesneden,
hallo waar zijn alle fokkers ineens gebleven?
Laat de man des huizes ff uitrukken voor die spinquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben er.... Zit alleen nog ff bij te komen van 'the attack of the killer spiders' van zojuist....
Ik moet daar echt eens iets aan gaan doen, zit gewoon nog steeds te shaken...
Nu maar hopen dat de bewoners nog ff wakker blijven en er nog iets interessants gebeurt.
Ja, ik dacht laat ik die Yvonne even wat werk uit handen nemen.quote:
Effe off topic: vind de tekst in je onderschrift heel erg mooi. Waar komt het vandaan?quote:
Mein Kampf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Effe off topic: vind de tekst in je onderschrift heel erg mooi. Waar komt het vandaan?
The eaglesquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Effe off topic: vind de tekst in je onderschrift heel erg mooi. Waar komt het vandaan?
Ik luister naar Robquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
Potverdikkie is iedereen nu stiekem gaan slapen, sinds het nieuwe topic deel is aangesneden,
* bemeall meld zich stiekem even snel weerquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
Dat, mijn lieve Day, is nu "ouwe lullen muziek "quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn held heeft ze allebei (VIJF cm grootquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Laat de man des huizes ff uitrukken voor die spin![]()
![]()
Ik vind hem zo lief hoe hij altijd (quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik luister naar Rob![]()
Hij doet me nu heel erg denken aan mijn ex, zoals hij over z'n kids praat.
Denk je dat je alles gehad hebt deze avondquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:51 schreef Rica het volgende:
Ik ben er eindelijk achter aan wie Lieske me doet denken.
[afbeelding]
Klaar
Goh... opvallend dat mensen een zelfde persoon zo verschillend kunnen zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:51 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]
Klaar
Dan ben ik ook een 'ouwe lul', want ik vind de Eagles ook goed. Luisteren ga ik zeker doen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat, mijn lieve Day, is nu "ouwe lullen muziek "
The Eagles- Wasted Time
Ga maar snel luisteren, want het is een prachtig nummer
Jij bent met afstand de meest infantiele hersenloze nikszeggende user die Fok heeft. En dan reken ik BHFH mee.quote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:51 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]
Klaar
Je bent toch een lullettequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef Day het volgende:
(ben denk ik een 'ouwere lul' dan je denkt)
Ja joehoe .. nog steeds hierquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
Dat is Klaar uit expiditie Robinson...quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
Doet me niet bepaald aan Lieske denken hoor!!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Jij bent met afstand de meest infantiele hersenloze nikszeggende user die Fok heeft. En dan reken ik BHFH mee.
Dat gebeurd over het algemeen met moordenaars dus hiermee ben ik t wel met Roel eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef Sealord het volgende:
Roel '' ... en ze moeten Jomanda in de gavengenis gooien''
Eng is ze iigquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is Klaar uit expiditie Robinson...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |