Nee klimmen er zo op en zijn zo de security (welke security) voorbijquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
[..]ik was op pad, de stad in.... Ralph City
ik heb dat allemaal gemist dus
en je hoeft mij niet te tillen
ik klauter zelf wel
mijn pikhouweel mee, mijn klauterschoenen en kletterhose aan, proviand voor 3 dagen in de knapzak en ik ben weg
of staat dat huis niet op een berg
Boeiuh, dat gezeik.quote:
Ik heb nog even een puntje tussen de 'O' en de 'P' gezet.quote:
aahh denk al.. d8 dat het aan mij lag..quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:
HALLO TALPA, KAN HET GELUID VAN STREAM 1 EN 2 WAT HARDER.![]()
Dank![]()
Volgens mij moet NL wel van goeie huizen komen om z'n ex te overtreffenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:43 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij als je met Rob uitgaat, hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat er een onacceptabele stilte valt
*stil*quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog even een puntje tussen de 'O' en de 'P' gezet.![]()
Weesp is idd té ergquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:45 schreef BB-King het volgende:
Rob's dochter Michelle heeft een vriendje in Weesp...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
*lurkt*
Ik ben er.... Zit alleen nog ff bij te komen van 'the attack of the killer spiders' van zojuist....quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
Potverdikkie is iedereen nu stiekem gaan slapen, sinds het nieuwe topic deel is aangesneden,
hallo waar zijn alle fokkers ineens gebleven?
Laat de man des huizes ff uitrukken voor die spinquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben er.... Zit alleen nog ff bij te komen van 'the attack of the killer spiders' van zojuist....
Ik moet daar echt eens iets aan gaan doen, zit gewoon nog steeds te shaken...
Nu maar hopen dat de bewoners nog ff wakker blijven en er nog iets interessants gebeurt.
Ja, ik dacht laat ik die Yvonne even wat werk uit handen nemen.quote:
Effe off topic: vind de tekst in je onderschrift heel erg mooi. Waar komt het vandaan?quote:
Mein Kampf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Effe off topic: vind de tekst in je onderschrift heel erg mooi. Waar komt het vandaan?
The eaglesquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Effe off topic: vind de tekst in je onderschrift heel erg mooi. Waar komt het vandaan?
Ik luister naar Robquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
Potverdikkie is iedereen nu stiekem gaan slapen, sinds het nieuwe topic deel is aangesneden,
* bemeall meld zich stiekem even snel weerquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
Dat, mijn lieve Day, is nu "ouwe lullen muziek "quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn held heeft ze allebei (VIJF cm grootquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Laat de man des huizes ff uitrukken voor die spin![]()
![]()
Ik vind hem zo lief hoe hij altijd (quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik luister naar Rob![]()
Hij doet me nu heel erg denken aan mijn ex, zoals hij over z'n kids praat.
Denk je dat je alles gehad hebt deze avondquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:51 schreef Rica het volgende:
Ik ben er eindelijk achter aan wie Lieske me doet denken.
[afbeelding]
Klaar
Goh... opvallend dat mensen een zelfde persoon zo verschillend kunnen zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:51 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]
Klaar
Dan ben ik ook een 'ouwe lul', want ik vind de Eagles ook goed. Luisteren ga ik zeker doen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat, mijn lieve Day, is nu "ouwe lullen muziek "
The Eagles- Wasted Time
Ga maar snel luisteren, want het is een prachtig nummer
Jij bent met afstand de meest infantiele hersenloze nikszeggende user die Fok heeft. En dan reken ik BHFH mee.quote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:51 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]
Klaar
Je bent toch een lullettequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef Day het volgende:
(ben denk ik een 'ouwere lul' dan je denkt)
Ja joehoe .. nog steeds hierquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
Dat is Klaar uit expiditie Robinson...quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
Doet me niet bepaald aan Lieske denken hoor!!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Jij bent met afstand de meest infantiele hersenloze nikszeggende user die Fok heeft. En dan reken ik BHFH mee.
Dat gebeurd over het algemeen met moordenaars dus hiermee ben ik t wel met Roel eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef Sealord het volgende:
Roel '' ... en ze moeten Jomanda in de gavengenis gooien''
Eng is ze iigquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is Klaar uit expiditie Robinson...
Ik denk al, wie is het, kom ik nou weer onder een steen vandaan soms...quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is Klaar uit expiditie Robinson...
Oeps, daar gaat mijn geheim!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je bent toch een lullette![]()
Weer een omgebouwde![]()
Je bent jezelf vergeten!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Jij bent met afstand de meest infantiele hersenloze nikszeggende user die Fok heeft. En dan reken ik BHFH mee.
Het was nog zoeken naar een foto. Ze is bijna overal weer verwijderd. Heel vreemd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Denk je dat je alles gehad hebt deze avond
da's dan wel weer waarquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
Klaar klinkt net zo boerig qua naam als Lieske
Ik vond Klaar wel cool eigenlijk, was een échte survivor...quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
En je wilde zeker wel naar die BB meet komen, nou bedankt hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Oeps, daar gaat mijn geheim!![]()
Daar hadden jullie pas in december achter moeten komen!![]()
Noui ja, een moordenaar zou ik haar niet willen noemen, ik ga meer voor oplichtsterquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:55 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat gebeurd over het algemeen met moordenaars dus hiermee ben ik t wel met Roel eens.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Het was nog zoeken naar een foto. Ze is bijna overal weer verwijderd. Heel vreemd.
Ik moest het even kwijt. Zal er niet weer over beginnen. Klaar.
Jawel hoor. De mond en de wangen dan. Heeft Lieske ook een beetje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
Doet me niet bepaald aan Lieske denken hoor!!
Klaar is dan toch net iets ergerquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
een Klaar of Nolleke in BB is fulltime vermaakquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond Klaar wel cool eigenlijk, was een échte survivor...
Overigens had Klaar wel lekker op d'r plekkie gezeten in het huis. Was er vast al flink ruzie geweest.
Volgens Chantal is ze zeikerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vond Klaar wel cool eigenlijk, was een échte survivor...
Ik ken Klaar niet, maar de foto lijkt best wel jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Jawel hoor. De mond en de wangen dan. Heeft Lieske ook een beetje.
Persoontje. Ik ga met jou geen discussie aan. Je zal me meeslepen naar jouw niveau wat beneden elk peil is, en me dan verslaan op ervaring.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Dan ben ik ook een 'ouwe lul', want ik vind de Eagles ook goed. Luisteren ga ik zeker doen!
(ben denk ik een 'ouwere lul' dan je denkt)
Dat was dat mijn grote ver-assingquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je wilde zeker wel naar die BB meet komen, nou bedankt hoor![]()
![]()
En precies dáárom zou ze in BB voor flink wat spektakel kunnen zorgen...quote:
The Last Resort is mijn favorietquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef milagro het volgende:ja, ik krijg zo vaak te horen dat het ouwe lullen muziek is... vandaar
Maar als je muziek van de Eagles kent, ken je dit nummer ook, kan je lekker bij janken als je relatie net over is
aan wie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Ralph bekent nu dat hij niet naief is.
Ik vond haar erg mooi, alleen een beetje narrig, nukkig, chago overkomen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef milagro het volgende:
De ex van Rob is een hele mooie vrouw
Rekha heet ze, dus ze moet wel Hindoestaanse zijn dan
Bij mij schieten echt spontaan de veters uit m'n schoenen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
Ik luister naar stream 1 en zie onder stream 3: Joost z'n kop en moet nu alweer lachen![]()
![]()
![]()
God wat jámmer dat ik dat niet heb.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
Ik luister naar stream 1 en zie onder stream 3: Joost z'n kop en moet nu alweer lachen![]()
![]()
![]()
Roos in mn schaamhaar idd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij schieten echt spontaan de veters uit m'n schoenen.
Ach ja.. ze vertelt zelf ook niet al te lekker verhalen, maar die van Rob zijn wel héél ergquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:00 schreef Day het volgende:
Is Lieske nou gewoon in slaap gevallen tijdens Rob's verhaal?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Roos in mn schaamhaar idd.
Die heeft de hele tijd wel geluisterd dacht ik, maar keek iets minder geinteresseerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:00 schreef Day het volgende:
Is Lieske nou gewoon in slaap gevallen tijdens Rob's verhaal?![]()
Ja, en daarom lijkt ze niet op Lieske.quote:
Oh,hij doet me meer aan Adolf Hitler denken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
Rob is wel een leuke vader volgens mij.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Roos in mn schaamhaar idd.
Ik heb hier een dvd van een liveshow van ze liggen, maar luister altijd alleen naar de voor mij bekende nummers. Staat ie erop? Ga ik morgen even luisteren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef milagro het volgende:
[..]ja, ik krijg zo vaak te horen dat het ouwe lullen muziek is... vandaar
Maar als je muziek van de Eagles kent, ken je dit nummer ook, kan je lekker bij janken als je relatie net over is
Oke en hoe oud is die Klaar, dan kan ik bepalen of ze lelijk is of niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, en daarom lijkt ze niet op Lieske.
Lieske is suf, maar niet lelijk, Klaar wel , wie dat ook moge wezen
Fok is meer dan 1 topicreeks hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Persoontje. Ik ga met jou geen discussie aan. Je zal me meeslepen naar jouw niveau wat beneden elk peil is, en me dan verslaan op ervaring.
Bij jou d'r ook al uit? Hier ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
Bij mij willen de streams helemaal niet meer
Die van mij zijn ook overleden. (gebruik je die met die vier schermpjes?)quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
Dat ligt het toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
Vertelde Rob nou net dat ie in Nigtevecht woonde onder Weesp?
[afbeelding]
Beetje wel ja, maar ze is ook héél lief volgens mij. En een lekkere meid natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef milagro het volgende:
Lieske is suf,
Geluid van stream 1 en 2 is kei brak.. maar lopen op zich wel lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
Het een sluit het ander niet uit. Als die snol van een Eva Braun op tijd geworpen had, was Adolf misschien óók wel een hele leuke vader geworden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef klootje het volgende:
[..]
Oh,hij doet me meer aan Adolf Hitler denken.
Delta, dat maakt echt niet uit. Of ze nou 5 of 50 is, ze is gewoon lelijk! En dat is Lieske zeker niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke en hoe oud is die Klaar, dan kan ik bepalen of ze lelijk is of niet.
Ze zat er voor hun dochterquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vond haar erg mooi, alleen een beetje narrig, nukkig, chago overkomen.
Maar misschien wilt ze wel helemaal niet op tv, dus kan het me wel voorstellen, dat je niet met een grote grijns ff je verhaaltje doet, en ondanks dat ze een goeie relatie hebben, is Rob d'r ex natuurlijk.
Kribbet waar was je verstopt jongenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
BBstreams2005 allemaal dood opeens????????????
Als ik zou moeten gokken, denk ik iets van 40 ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke en hoe oud is die Klaar, dan kan ik bepalen of ze lelijk is of niet.
BBstream2005? Helemaal niets meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook overleden. (gebruik je die met die vier schermpjes?)
Die foto lijkt ook niet goed. Als je haar gezien hebt weet je wel wat ik bedoel. Lieske heeft ook een beetje van die konijnentandjes en hangwangen. Lang niet zo erg als Klaar, maar ik moest er aan denken en ik kon er niet opkomen. Zo. Klaar nu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, en daarom lijkt ze niet op Lieske.
Lieske is suf, maar niet lelijk, Klaar wel , wie dat ook moge wezen
Hier gaat alles nog perfect. Niet dat er iets boeiends gebeurt, maar ze doen het wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook overleden. (gebruik je die met die vier schermpjes?)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:01 schreef Gert het volgende:
't Streamende leven zou er er een stuk plezanter door worden.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
BBstream2005? Helemaal niets meer![]()
Ga je je toch afvragen wat er nu aan de hand is
![]()
Kom er net 1 minuut geleden achter dat de andere Joost er was![]()
Oh ik vind haar niet lelijk, MAAR ik ken alleen deze foto he, geen normale beeldenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Delta, dat maakt echt niet uit. Of ze nou 5 of 50 is, ze is gewoon lelijk! En dat is Lieske zeker niet.
Same here, alleen nog steeds slecht geluid op 1 en 2. Alleen zijn ze nu wel beter te verstaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier gaat alles nog perfect. Niet dat er iets boeiends gebeurt, maar ze doen het wel.
Ze is zeker wel lief, maar toch vooral sufquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje wel ja, maar ze is ook héél lief volgens mij. En een lekkere meid natuurlijk
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:06 schreef Maerycke het volgende:
Milagro: Welke streampagina gebruikte jij ook alweer?
Op "normale" beelden is ze NOG lelijkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ik vind haar niet lelijk, MAAR ik ken alleen deze foto he, geen normale beelden![]()
Sorryquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kribbet waar was je verstopt jongen![]()
![]()
Hier alleen stream 4 dood, rest doet het![]()
Oke dan geloof ik julliequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Op "normale" beelden is ze NOG lelijker
Hij is mooi van lelijkheid. Alleen die groene shirt erop kan echt niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
WTF Lieske heeft d'r vage broek weer aangetrokken
uuhh ja, wat is je punt BBscanner?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
Vertelde Rob nou net dat ie in Nigtevecht woonde onder Weesp?
[afbeelding]
Kerst staat bijna voor de deur hequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is mooi van lelijkheid. Alleen die groene shirt erop kan echt niet.
Aan haar gezicht te zien is het niet haar lolbroekquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Da's onze nieuwe bewoner: Brom Vliegquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
ik nog steeds allemaal knetters door het geluid op stream 1 & 2?
Die werken niet bij mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Nee das idd geen gezichtquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Die gaat hopelijk weer rare dingen doen de komende uren.quote:
Ze werkten bij mij ook niet, maar mijn originele streams lijken weer gefixed...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die werken niet bij mij![]()
Als ik switch van streams naar het forum en weer terug, staat de tekst in de streams![]()
![]()
Ik heb de pest aan groen, maar bij Lieske staat het ook nog vind ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Die rode capribroek eergister, nee sorry, dat is ook niet mijn definitie van goed kleden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee das idd geen gezicht
Is ook voor het eerst dat ik Lieske in lelijke kleren zie, over het algemeen vind ik dat ze zich erg leuk kan aankleden![]()
Ik krijg zo langzaamaan t idee dat je Lieske leuk vindquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan groen, maar bij Lieske staat het ook nog vind ik
Die bikini van vanmiddag was wel beter natuurlijk
ff computer opnieuw opstarten, dat wil nog wel eens helpen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik switch van streams naar het forum en weer terug, staat de tekst in de streams![]()
![]()
Ik heb gelukkig net een dutje gedaan dus kan er weer even tegenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
Shit over 5 uur gaat m'n wekker, ik MOET naar bed en eigenlijk is er niks boeiends op de streams om te blijven, maar ja ik zit zo lekker he![]()
Die heb ik dan denk gemistquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die rode capribroek eergister, nee sorry, dat is ook niet mijn definitie van goed kleden.
Maar normaal kleed ze zich leuk, goed verzorgd ook altijd![]()
Mennoquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
wie zit daar dan nog meer de hele tijd te zwijgen naast Dido?
Al loopt ze in een stro-zak dan nog zegt Scan "normaal vind ik het niks, maar Lieske kan het hebben".quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik krijg zo langzaamaan t idee dat je Lieske leuk vind
BBstream met xs4all streams doet het ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Bij mij ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze werkten bij mij ook niet, maar mijn originele streams lijken weer gefixed...
Die broek is kei leuk juistquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Hij ziet haar meer dan zijn eigen vrouw zowat zo onderhandquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij ziet haar meer dan zijn eigen vrouw zowat zo onderhand
Ja, Liesje kan bij Scan absoluut geen kwaad doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Zal morgen is gaan zoeken maar ben bang dat mijn lappetopje het niet aankanquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
BBstream met xs4all streams doet het ook![]()
Ja man daar zit ik op te wachtenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Wat zou het trouwens een stunt zijn als donderdag een aantal mensen genomineerd staan die niemand in de groep verwacht. Dan breekt echt de pleuris uit volgens mij.
Bridget: "De genomineerden zijn Rob, Chantal en Dido" (en Roel dus)
En dan zou ik het gezicht van Dido willen zien als ze wegmoet. Dat lijkt me geweldig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Wat zou het trouwens een stunt zijn als donderdag een aantal mensen genomineerd staan die niemand in de groep verwacht. Dan breekt echt de pleuris uit volgens mij.
En dan chantal exit of Didoquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Als dat zou kunnen! Dat zou de boel een stuk levendiger makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
O laat het asjeblieft Rob zijn, asjeblieftquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren? Of gaat er niemand uit a.s. donderdag?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
AA Robjequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef ExCibular het volgende:
Alcohol is de onzerkheid van Rob! Krijg je toch het gevoel dat hij het gevoel heeft er niet helemaal bij te horen.
Ik word wel lanzaam maar zeker gek van die Lieske. Ik weet alleen niet of het gebrek aan intiligentie of onzerkerheid, die vreemde opmerkingen van haar tussendoor!
Ja kom nou, dat is wel een heel makkelijk antwoordt... Ze zijn allemaal 19 geweest en weten ook hoe het toen was....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vraagt wat de anderen in het huis gedaan zouden hebben als ze nog 19 waren. Er komt geen antwoord. Ze vinden het niet te vergelijken.
niet overdrijven nu ineens, hè.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Liesje kan bij Scan absoluut geen kwaad doen
Ach, ze valt ook eigenlijk best mee.
Lieske is zelfs hartstikke leukquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Liesje kan bij Scan absoluut geen kwaad doen
Ach, ze valt ook eigenlijk best mee.
En Leroy erbij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Leuke, lieve, spontane meid inderdaad. Alleen jammer van dat "Zalm" verhaal.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
Als Rob op de bank komt, die gaat dan een gezicht trekken van "WTF ík?![]()
ik?
"
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Was een te moeilijk vraag, het is voor al die andere al zoooooo lang geleden dat ze 19 waren, dus daar kunnen ze zich never nooit bedenkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vraagt wat de anderen in het huis gedaan zouden hebben als ze nog 19 waren. Er komt geen antwoord. Ze vinden het niet te vergelijken.
Ik zeg ook: best mee!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
niet overdrijven nu ineens, hè.![]()
het blijft afzien, hoor![]()
Die kijkt gewoon met me mee en vindt haar net zo leuk. Perfecte match dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga helaas maar eens m'n bed opzoeken.
Kijkze nog iedereen
Truste en tot morgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Dat operde ik vanmiddag ook al inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
Overigens denk ik dat ze in het huis reddeloos verloren zijn zonder deze kok en huisman...
's Nachts toen ze aant lopen waren had ze t zelf ook over dat Zalm verhaal, dat dat echt nergens op sloegquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke, lieve, spontane meid inderdaad. Alleen jammer van dat "Zalm" verhaal.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Of zoals hij zelf al eens zei (ging toen niet over nomineren) :"dan staat er wel iemand anders op".quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
Overigens denk ik dat ze in het huis reddeloos verloren zijn zonder deze kok en huisman...
Ik was net te laatquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Blijkbaar zijn de cameramannen gewoon te zien in de slaapkamer zonder enige moeite? Heeft iemand hier een cap van.. vind dat wel leuk voor op de blog
Hij zei afgelopen week toch dat hij er niet uitgaat, dat wist hij zeker enz. enz.?????quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
Als Rob op de bank komt, die gaat dan een gezicht trekken van "WTF ík?![]()
ik?
"
![]()
Ik denk dat t feest juist dan pas kan beginnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
ik ga ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Volgens mij kunnen de camera's dat dan net weer niet zien, ivm weerkaatsing van het licht. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Blijkbaar zijn de cameramannen gewoon te zien in de slaapkamer zonder enige moeite? Heeft iemand hier een cap van.. vind dat wel leuk voor op de blog
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga ook
slaap lekker voor straks allemaal
Jij ook truste en niet teveel over Ralph dromen hè...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga ook
slaap lekker voor straks allemaal
Woensdag nomineren, donderdag bekendmaking en volgende week donderdag een exit (verwacht ik)quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren? Of gaat er niemand uit a.s. donderdag?
Als ze dat doen zitten er aan het eind nog zeker vijf bewoners in het huis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woensdag nomineren, donderdag bekendmaking en volgende week donderdag een exit (verwacht ik)
Was dat altijd al zo? Ik meen me te herinneren dat bij BB1 elke week iemand er uit ging, toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woensdag nomineren, donderdag bekendmaking en volgende week donderdag een exit (verwacht ik)
Dan red je het toch niet tot het einde van het jaar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil alleen elke avond de fakepics zien en vraagt voor de rest wat er die dag is gebeurdquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kijkt gewoon met me mee en vindt haar net zo leuk. Perfecte match dus
Hoe willen ze t dan gaan doen? 2 per keer het huis uitgooien?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze dat doen zitten er aan het eind nog zeker vijf bewoners in het huis.
Mn vriend vond BB eerst leuk, gaf me de/een streamsite en nu ben ik zo enthousiast en verslaafd, dat hij t niet meer leuk vindquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil alleen elke avond de fakepics zien en vraagt voor de rest wat er die dag is gebeurdHet kan haar niet echt boeien
![]()
Mijn man sleurde me in het begin haast achter de computer uit, vond het allemaal grote onzin... Maar de afgelopen dagen als ik 's ochtends in de huiskamer kwam stonden de streams al netjes aan...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil alleen elke avond de fakepics zien en vraagt voor de rest wat er die dag is gebeurdHet kan haar niet echt boeien
![]()
Dan toont ze nog enige interesse. Mijn vriend heeft een koptelefoon voor me gekocht, omdat hij, en ik quote nu "dat gezeik niet meer aan kon horen". Hij snapt er totaal niks dat ik dit leuk vind.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ook dat dat wel slim is, wat heb je aan een huis met nog maar een paar bewoners de laatste weken, dan kijkt er toch geen hond meer. Ze laten er nu juist zo lang mogelijk zoveel mogelijk mensen in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dan toont ze nog enige interesse. Mijn vriend heeft een koptelefoon voor me gekocht, omdat hij, en ik quote nu "dat gezeik niet meer aan kon horen". Hij snapt er totaal niks dat ik dit leuk vind.
hahaha zo kan het ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Mn vriend vond BB eerst leuk, gaf me de streamsite en nu ben ik zo enthousiast en verslaafd, dat hij t niet meer leuk vind![]()
![]()
zullen der vast ook wel een keer 2 tegelijk uitgaan en ik verwacht dat tanja na de bevalling ook snel gaatquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dan red je het toch niet tot het einde van het jaar?
Deze bedoel jequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Dat ziet er wel vaag uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:26 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Deze bedoel je
[afbeelding]
BTW zie nooit die foto's in het blog gebruik firefox 1.0.6 en een adblocker ligt het daaraan?
Ik heb het gevoel dat er dit jaar geen opgevers zullen zijn. Dan was er allang iemand gewiebert...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:27 schreef BlaBlub het volgende:
Ben trouwens benieuwd wie als eerste vrijwillig gaat opgeven dit jaar
Het lijkt wel The ringquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:25 schreef MissHobje het volgende:
Als je goed kijkt zie je wel reflectie van de lamp waar Tanja het net over had
Ja, die!!! Thanksquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:26 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Deze bedoel je
[afbeelding]
BTW zie nooit die foto's in het blog gebruik firefox 1.0.6 en een adblocker ligt het daaraan?
Dat denk ik dus ook inderdaad. Weinig kans dat iemand gaat opgeven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er dit jaar geen opgevers zullen zijn. Dan was er allang iemand gewiebert...
Of het moet Tanja zijn, ná de bevalling als ze haar centjes heeft gekregen van Hummie.
En heeft hij dan ook al gekeken of zet hij ze speciaal voor jou aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn man sleurde me in het begin haast achter de computer uit, vond het allemaal grote onzin... Maar de afgelopen dagen als ik 's ochtends in de huiskamer kwam stonden de streams al netjes aan...![]()
Hij praat me dan altijd ff bij over de belevenissen van de ochtend... Hij zet ze dus wel degelijk voor zichzelf aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En heeft hij dan ook al gekeken of zet hij ze speciaal voor jou aan![]()
De live uitzending wil ze wel zien maar ze heeft zoveel bezigheden (en ze werkt ook nog is heel veel) dat ze moet kiezen![]()
Prachtig! Wil je me trouwens even mailen over je andere vraag?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef BBscanner het volgende:
nog een paar!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou wel jammer zijn, vind het altijd wel leuk als dr halverwege een nieuw iemand bij komt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook inderdaad. Weinig kans dat iemand gaat opgeven.
[..]
Dan toont ze nog enige interesse. Mijn vriend heeft een koptelefoon voor me gekocht, omdat hij, en ik quote nu "dat gezeik niet meer aan kon horen". Hij snapt er totaal niks dat ik dit leuk vind.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Ze gaan het later één per week maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Zie ik mijn vrouw niet zo snel doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij praat me dan altijd ff bij over de belevenissen van de ochtend... Hij zet ze dus wel degelijk voor zichzelf aan.
Wat een rare beredenatie ook van Rob. Net zoals je vaak hoort; trek mooie kleren aan we gaan lekker eten. Daartussen is dus geen verband. Net als de opmerking van unsere Robbie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:32 schreef MissHobje het volgende:
whhaaha die is meesterlijk BBscanner![]()
Leuke opmerking van Tanja : Ik ga toch een partij verliefd worden over 6 weken![]()
Rob: Omdat je geil bent offe ??
Tanja: nee natuurlijk niet, op mijn kindje!
1-0 Tanja![]()
Dan moet ze maar gewoon ff met Roel gaan kroelenquote:
Centjes krijgt ze toch wel, allemaal trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er dit jaar geen opgevers zullen zijn. Dan was er allang iemand gewiebert...
Of het moet Tanja zijn, ná de bevalling als ze haar centjes heeft gekregen van Hummie.
Ik dacht 4500 startgeld en 50 per dagquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:34 schreef mazaru het volgende:
Ze verdienen daar 100 euro per dag, dat is meer dan ik per dag haal![]()
Niet leuk? En bedankt. Heeft me toch even 10 minuten gekostquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan moet ze maar gewoon ff met Roel gaan kroelen![]()
Ja Dido verdent wel een mep. Een corrigerende tik noemen we dat maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Didoos knalt ook zo dwars door het verhaal van Lieske heen. Lieske, knal dat mens er een voor de kop
Ik heb ergens gelezen 100 euro's per dag.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht 4500 startgeld en 50 per dag
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Ik geef op.. wekker gaat al bijna![]()
have fun met de BB -gangers
![]()
Neu... daarvoor is ie niet leuk genoeg. Was gewoon even een snel geintje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
~
Nice Fake! post je hem ook even in de fakes
Zou dat geen compensatie zijn voor het salaris wat ze mislopen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen 100 euro's per dag.
Eigenlijk vind ik het zowiezo vreemd dat ze daar daggeld voor krijgen.
En dat startgeld vind ik ook typisch.
Als er 4500 euro's betaald moeten worden om mee te mogen doen aan BB, dan zouden er nog steeds heel veel kandidaten zijn.
Ik dacht ook dat dat laatste het geval wasquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen 100 euro's per dag.
Eigenlijk vind ik het zowiezo vreemd dat ze daar daggeld voor krijgen.
En dat startgeld vind ik ook typisch.
Als er 4500 euro's betaald moeten worden om mee te mogen doen aan BB, dan zouden er nog steeds heel veel kandidaten zijn.
Je weet toch dat je dat salaris gaat mislopen, dan houd je daar toch rekening mee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef Day het volgende:
[..]
Zou dat geen compensatie zijn voor het salaris wat ze mislopen?
Slaap lekker...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Ik geef op.. wekker gaat al bijna![]()
have fun met de BB -gangers
![]()
Tanja niet, maar verder vind ik het een redelijke vergoeding voor mensen die 24 uur per dag moeten werken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef Day het volgende:
Zou dat geen compensatie zijn voor het salaris wat ze mislopen?
Het lijken wel ambtenaren....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja niet, maar verder vind ik het een redelijke vergoeding voor mensen die 24 uur per dag moeten werken.
quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:46 schreef Day het volgende:
Ik ben ambtenaar en ik werk keihard voor mijn geld!
Z'n been?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Rob in zijn sas... Ze praten over zijn favoriete onderwerp
Roel is student en muzikant, die zal in het echie ook geen 4500 in drie maanden binnenhalen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja niet, maar verder vind ik het een redelijke vergoeding voor mensen die 24 uur per dag moeten werken.
Dat hij vroeger arm was? Of dattie profvoetballer had kunnen worden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Rob in zijn sas... Ze praten over zijn favoriete onderwerp
Dat hij vroeger arm was? Of dattie profvoetballer had kunnen worden?quote:
Reca of Reka?quote:
Nee, maar ik vind het ook weer niet zo raar dat ze geld krijgen, ze geven wel heel wat op om mee te doen en JdM verdient genoeg aan ze. En die 50 (of 100) euro per dag, vind ik ook niet zo'n raar bedrag, hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Roel is student en muzikant, die zal in het echie ook geen 4500 in drie maanden binnenhalen.
hahaquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:49 schreef Dynabite het volgende:
gvd..ruzie willen we in dat huis!!!!!!!! geen groepliefde!!
Geduldig wachten, t komt vanzelf welquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:49 schreef Dynabite het volgende:
gvd..ruzie willen we in dat huis!!!!!!!! geen groepliefde!!
Pillehbekquote:
Ik vind het in ieder geval niet zakelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook weer niet zo raar dat ze geld krijgen, ze geven wel heel wat op om mee te doen en JdM verdient genoeg aan ze. En die 50 (of 100) euro per dag, vind ik ook niet zo'n raar bedrag, hoor.
Nee, het antwoord was: ROBquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat hij vroeger arm was? Of dattie profvoetballer had kunnen worden?
Rob wil waarschijnlijk zn hand op Didoos kont leggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Rob en Dido samen. Wat wil een mens nog meer?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha. Dan hadden we t dus in principe allemaal goedquote:
ja Rob & Dido het hardst.......quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:52 schreef Day het volgende:
Wat een leugenaars !!! (reacties op Lieske's verhaal)
Heb ik even gemist. Wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:52 schreef Day het volgende:
Wat een leugenaars !!! (reacties op Lieske's verhaal)
Liesje vertelde dat ze graag alles zelf in de hand heeft....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik even gemist. Wat gebeurde er?
Lieske vertelde dat ze het wel leuk vond in het huis, maar dat ze wel gek/zenuwachtig werd van het gespeculeer in het huis. Ze heeft graag alles onder controle en wil daarom, het liefst, alles weten. Ze wordt ook zenuwachtig van het nomineren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik even gemist. Wat gebeurde er?
Zoals Roel zijn lul?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:54 schreef Wup het volgende:
[..]
Liesje vertelde dat ze graag alles zelf in de hand heeft....
Zou wel leuk zijn als BB dit proces tot een goed ruzie iets versnelde door een 'achterbakse geheime opdracht' (het liefst voor Rob; scheld iedere bewoner 3x uit zonder dat andere bewoners het zien! ) of een zware week opdracht die de groep verdeelt!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Geduldig wachten, t komt vanzelf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |