Het een sluit het ander niet uit. Als die snol van een Eva Braun op tijd geworpen had, was Adolf misschien óók wel een hele leuke vader geworden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef klootje het volgende:
[..]
Oh,hij doet me meer aan Adolf Hitler denken.
Delta, dat maakt echt niet uit. Of ze nou 5 of 50 is, ze is gewoon lelijk! En dat is Lieske zeker niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke en hoe oud is die Klaar, dan kan ik bepalen of ze lelijk is of niet.
Ze zat er voor hun dochterquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vond haar erg mooi, alleen een beetje narrig, nukkig, chago overkomen.
Maar misschien wilt ze wel helemaal niet op tv, dus kan het me wel voorstellen, dat je niet met een grote grijns ff je verhaaltje doet, en ondanks dat ze een goeie relatie hebben, is Rob d'r ex natuurlijk.
Kribbet waar was je verstopt jongenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
BBstreams2005 allemaal dood opeens????????????
Als ik zou moeten gokken, denk ik iets van 40 ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke en hoe oud is die Klaar, dan kan ik bepalen of ze lelijk is of niet.
BBstream2005? Helemaal niets meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook overleden. (gebruik je die met die vier schermpjes?)
Die foto lijkt ook niet goed. Als je haar gezien hebt weet je wel wat ik bedoel. Lieske heeft ook een beetje van die konijnentandjes en hangwangen. Lang niet zo erg als Klaar, maar ik moest er aan denken en ik kon er niet opkomen. Zo. Klaar nu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, en daarom lijkt ze niet op Lieske.
Lieske is suf, maar niet lelijk, Klaar wel , wie dat ook moge wezen
Hier gaat alles nog perfect. Niet dat er iets boeiends gebeurt, maar ze doen het wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook overleden. (gebruik je die met die vier schermpjes?)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:01 schreef Gert het volgende:
't Streamende leven zou er er een stuk plezanter door worden.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
BBstream2005? Helemaal niets meer![]()
Ga je je toch afvragen wat er nu aan de hand is
![]()
Kom er net 1 minuut geleden achter dat de andere Joost er was![]()
Oh ik vind haar niet lelijk, MAAR ik ken alleen deze foto he, geen normale beeldenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Delta, dat maakt echt niet uit. Of ze nou 5 of 50 is, ze is gewoon lelijk! En dat is Lieske zeker niet.
Same here, alleen nog steeds slecht geluid op 1 en 2. Alleen zijn ze nu wel beter te verstaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier gaat alles nog perfect. Niet dat er iets boeiends gebeurt, maar ze doen het wel.
Ze is zeker wel lief, maar toch vooral sufquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje wel ja, maar ze is ook héél lief volgens mij. En een lekkere meid natuurlijk
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:06 schreef Maerycke het volgende:
Milagro: Welke streampagina gebruikte jij ook alweer?
Op "normale" beelden is ze NOG lelijkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ik vind haar niet lelijk, MAAR ik ken alleen deze foto he, geen normale beelden![]()
Sorryquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kribbet waar was je verstopt jongen![]()
![]()
Hier alleen stream 4 dood, rest doet het![]()
Oke dan geloof ik julliequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Op "normale" beelden is ze NOG lelijker
Hij is mooi van lelijkheid. Alleen die groene shirt erop kan echt niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
WTF Lieske heeft d'r vage broek weer aangetrokken
uuhh ja, wat is je punt BBscanner?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
Vertelde Rob nou net dat ie in Nigtevecht woonde onder Weesp?
[afbeelding]
Kerst staat bijna voor de deur hequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is mooi van lelijkheid. Alleen die groene shirt erop kan echt niet.
Aan haar gezicht te zien is het niet haar lolbroekquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Da's onze nieuwe bewoner: Brom Vliegquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
ik nog steeds allemaal knetters door het geluid op stream 1 & 2?
Die werken niet bij mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Nee das idd geen gezichtquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Die gaat hopelijk weer rare dingen doen de komende uren.quote:
Ze werkten bij mij ook niet, maar mijn originele streams lijken weer gefixed...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die werken niet bij mij![]()
Als ik switch van streams naar het forum en weer terug, staat de tekst in de streams![]()
![]()
Ik heb de pest aan groen, maar bij Lieske staat het ook nog vind ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Die rode capribroek eergister, nee sorry, dat is ook niet mijn definitie van goed kleden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee das idd geen gezicht
Is ook voor het eerst dat ik Lieske in lelijke kleren zie, over het algemeen vind ik dat ze zich erg leuk kan aankleden![]()
Ik krijg zo langzaamaan t idee dat je Lieske leuk vindquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan groen, maar bij Lieske staat het ook nog vind ik
Die bikini van vanmiddag was wel beter natuurlijk
ff computer opnieuw opstarten, dat wil nog wel eens helpen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik switch van streams naar het forum en weer terug, staat de tekst in de streams![]()
![]()
Ik heb gelukkig net een dutje gedaan dus kan er weer even tegenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
Shit over 5 uur gaat m'n wekker, ik MOET naar bed en eigenlijk is er niks boeiends op de streams om te blijven, maar ja ik zit zo lekker he![]()
Die heb ik dan denk gemistquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die rode capribroek eergister, nee sorry, dat is ook niet mijn definitie van goed kleden.
Maar normaal kleed ze zich leuk, goed verzorgd ook altijd![]()
Mennoquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
wie zit daar dan nog meer de hele tijd te zwijgen naast Dido?
Al loopt ze in een stro-zak dan nog zegt Scan "normaal vind ik het niks, maar Lieske kan het hebben".quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik krijg zo langzaamaan t idee dat je Lieske leuk vind
BBstream met xs4all streams doet het ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Bij mij ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze werkten bij mij ook niet, maar mijn originele streams lijken weer gefixed...
Die broek is kei leuk juistquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Hij ziet haar meer dan zijn eigen vrouw zowat zo onderhandquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij ziet haar meer dan zijn eigen vrouw zowat zo onderhand
Ja, Liesje kan bij Scan absoluut geen kwaad doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Zal morgen is gaan zoeken maar ben bang dat mijn lappetopje het niet aankanquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
BBstream met xs4all streams doet het ook![]()
Ja man daar zit ik op te wachtenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Wat zou het trouwens een stunt zijn als donderdag een aantal mensen genomineerd staan die niemand in de groep verwacht. Dan breekt echt de pleuris uit volgens mij.
Bridget: "De genomineerden zijn Rob, Chantal en Dido" (en Roel dus)
En dan zou ik het gezicht van Dido willen zien als ze wegmoet. Dat lijkt me geweldig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Wat zou het trouwens een stunt zijn als donderdag een aantal mensen genomineerd staan die niemand in de groep verwacht. Dan breekt echt de pleuris uit volgens mij.
En dan chantal exit of Didoquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Als dat zou kunnen! Dat zou de boel een stuk levendiger makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
O laat het asjeblieft Rob zijn, asjeblieftquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren? Of gaat er niemand uit a.s. donderdag?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
AA Robjequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef ExCibular het volgende:
Alcohol is de onzerkheid van Rob! Krijg je toch het gevoel dat hij het gevoel heeft er niet helemaal bij te horen.
Ik word wel lanzaam maar zeker gek van die Lieske. Ik weet alleen niet of het gebrek aan intiligentie of onzerkerheid, die vreemde opmerkingen van haar tussendoor!
Ja kom nou, dat is wel een heel makkelijk antwoordt... Ze zijn allemaal 19 geweest en weten ook hoe het toen was....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vraagt wat de anderen in het huis gedaan zouden hebben als ze nog 19 waren. Er komt geen antwoord. Ze vinden het niet te vergelijken.
niet overdrijven nu ineens, hè.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Liesje kan bij Scan absoluut geen kwaad doen
Ach, ze valt ook eigenlijk best mee.
Lieske is zelfs hartstikke leukquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Liesje kan bij Scan absoluut geen kwaad doen
Ach, ze valt ook eigenlijk best mee.
En Leroy erbij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Leuke, lieve, spontane meid inderdaad. Alleen jammer van dat "Zalm" verhaal.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
Als Rob op de bank komt, die gaat dan een gezicht trekken van "WTF ík?![]()
ik?
"
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Was een te moeilijk vraag, het is voor al die andere al zoooooo lang geleden dat ze 19 waren, dus daar kunnen ze zich never nooit bedenkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vraagt wat de anderen in het huis gedaan zouden hebben als ze nog 19 waren. Er komt geen antwoord. Ze vinden het niet te vergelijken.
Ik zeg ook: best mee!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
niet overdrijven nu ineens, hè.![]()
het blijft afzien, hoor![]()
Die kijkt gewoon met me mee en vindt haar net zo leuk. Perfecte match dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga helaas maar eens m'n bed opzoeken.
Kijkze nog iedereen
Truste en tot morgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Dat operde ik vanmiddag ook al inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
Overigens denk ik dat ze in het huis reddeloos verloren zijn zonder deze kok en huisman...
's Nachts toen ze aant lopen waren had ze t zelf ook over dat Zalm verhaal, dat dat echt nergens op sloegquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke, lieve, spontane meid inderdaad. Alleen jammer van dat "Zalm" verhaal.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Of zoals hij zelf al eens zei (ging toen niet over nomineren) :"dan staat er wel iemand anders op".quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
Overigens denk ik dat ze in het huis reddeloos verloren zijn zonder deze kok en huisman...
Ik was net te laatquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Blijkbaar zijn de cameramannen gewoon te zien in de slaapkamer zonder enige moeite? Heeft iemand hier een cap van.. vind dat wel leuk voor op de blog
Hij zei afgelopen week toch dat hij er niet uitgaat, dat wist hij zeker enz. enz.?????quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
Als Rob op de bank komt, die gaat dan een gezicht trekken van "WTF ík?![]()
ik?
"
![]()
Ik denk dat t feest juist dan pas kan beginnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
ik ga ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Volgens mij kunnen de camera's dat dan net weer niet zien, ivm weerkaatsing van het licht. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Blijkbaar zijn de cameramannen gewoon te zien in de slaapkamer zonder enige moeite? Heeft iemand hier een cap van.. vind dat wel leuk voor op de blog
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga ook
slaap lekker voor straks allemaal
Jij ook truste en niet teveel over Ralph dromen hè...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga ook
slaap lekker voor straks allemaal
Woensdag nomineren, donderdag bekendmaking en volgende week donderdag een exit (verwacht ik)quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren? Of gaat er niemand uit a.s. donderdag?
Als ze dat doen zitten er aan het eind nog zeker vijf bewoners in het huis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woensdag nomineren, donderdag bekendmaking en volgende week donderdag een exit (verwacht ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |