Ik denk al, wie is het, kom ik nou weer onder een steen vandaan soms...quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is Klaar uit expiditie Robinson...
Oeps, daar gaat mijn geheim!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je bent toch een lullette![]()
Weer een omgebouwde![]()
Je bent jezelf vergeten!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Jij bent met afstand de meest infantiele hersenloze nikszeggende user die Fok heeft. En dan reken ik BHFH mee.
Het was nog zoeken naar een foto. Ze is bijna overal weer verwijderd. Heel vreemd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Denk je dat je alles gehad hebt deze avond
da's dan wel weer waarquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
Klaar klinkt net zo boerig qua naam als Lieske
Ik vond Klaar wel cool eigenlijk, was een échte survivor...quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
En je wilde zeker wel naar die BB meet komen, nou bedankt hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Oeps, daar gaat mijn geheim!![]()
Daar hadden jullie pas in december achter moeten komen!![]()
Noui ja, een moordenaar zou ik haar niet willen noemen, ik ga meer voor oplichtsterquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:55 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat gebeurd over het algemeen met moordenaars dus hiermee ben ik t wel met Roel eens.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Het was nog zoeken naar een foto. Ze is bijna overal weer verwijderd. Heel vreemd.
Ik moest het even kwijt. Zal er niet weer over beginnen. Klaar.
Jawel hoor. De mond en de wangen dan. Heeft Lieske ook een beetje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
Doet me niet bepaald aan Lieske denken hoor!!
Klaar is dan toch net iets ergerquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
een Klaar of Nolleke in BB is fulltime vermaakquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond Klaar wel cool eigenlijk, was een échte survivor...
Overigens had Klaar wel lekker op d'r plekkie gezeten in het huis. Was er vast al flink ruzie geweest.
Volgens Chantal is ze zeikerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vond Klaar wel cool eigenlijk, was een échte survivor...
Ik ken Klaar niet, maar de foto lijkt best wel jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Jawel hoor. De mond en de wangen dan. Heeft Lieske ook een beetje.
Persoontje. Ik ga met jou geen discussie aan. Je zal me meeslepen naar jouw niveau wat beneden elk peil is, en me dan verslaan op ervaring.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Dan ben ik ook een 'ouwe lul', want ik vind de Eagles ook goed. Luisteren ga ik zeker doen!
(ben denk ik een 'ouwere lul' dan je denkt)
Dat was dat mijn grote ver-assingquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je wilde zeker wel naar die BB meet komen, nou bedankt hoor![]()
![]()
En precies dáárom zou ze in BB voor flink wat spektakel kunnen zorgen...quote:
The Last Resort is mijn favorietquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef milagro het volgende:ja, ik krijg zo vaak te horen dat het ouwe lullen muziek is... vandaar
Maar als je muziek van de Eagles kent, ken je dit nummer ook, kan je lekker bij janken als je relatie net over is
aan wie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Ralph bekent nu dat hij niet naief is.
Ik vond haar erg mooi, alleen een beetje narrig, nukkig, chago overkomen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef milagro het volgende:
De ex van Rob is een hele mooie vrouw
Rekha heet ze, dus ze moet wel Hindoestaanse zijn dan
Bij mij schieten echt spontaan de veters uit m'n schoenen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
Ik luister naar stream 1 en zie onder stream 3: Joost z'n kop en moet nu alweer lachen![]()
![]()
![]()
God wat jámmer dat ik dat niet heb.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
Ik luister naar stream 1 en zie onder stream 3: Joost z'n kop en moet nu alweer lachen![]()
![]()
![]()
Roos in mn schaamhaar idd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij schieten echt spontaan de veters uit m'n schoenen.
Ach ja.. ze vertelt zelf ook niet al te lekker verhalen, maar die van Rob zijn wel héél ergquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:00 schreef Day het volgende:
Is Lieske nou gewoon in slaap gevallen tijdens Rob's verhaal?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Roos in mn schaamhaar idd.
Die heeft de hele tijd wel geluisterd dacht ik, maar keek iets minder geinteresseerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:00 schreef Day het volgende:
Is Lieske nou gewoon in slaap gevallen tijdens Rob's verhaal?![]()
Ja, en daarom lijkt ze niet op Lieske.quote:
Oh,hij doet me meer aan Adolf Hitler denken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
Rob is wel een leuke vader volgens mij.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Roos in mn schaamhaar idd.
Ik heb hier een dvd van een liveshow van ze liggen, maar luister altijd alleen naar de voor mij bekende nummers. Staat ie erop? Ga ik morgen even luisteren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef milagro het volgende:
[..]ja, ik krijg zo vaak te horen dat het ouwe lullen muziek is... vandaar
Maar als je muziek van de Eagles kent, ken je dit nummer ook, kan je lekker bij janken als je relatie net over is
Oke en hoe oud is die Klaar, dan kan ik bepalen of ze lelijk is of niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, en daarom lijkt ze niet op Lieske.
Lieske is suf, maar niet lelijk, Klaar wel , wie dat ook moge wezen
Fok is meer dan 1 topicreeks hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Persoontje. Ik ga met jou geen discussie aan. Je zal me meeslepen naar jouw niveau wat beneden elk peil is, en me dan verslaan op ervaring.
Bij jou d'r ook al uit? Hier ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
Bij mij willen de streams helemaal niet meer
Die van mij zijn ook overleden. (gebruik je die met die vier schermpjes?)quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
Dat ligt het toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
Vertelde Rob nou net dat ie in Nigtevecht woonde onder Weesp?
[afbeelding]
Beetje wel ja, maar ze is ook héél lief volgens mij. En een lekkere meid natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef milagro het volgende:
Lieske is suf,
Geluid van stream 1 en 2 is kei brak.. maar lopen op zich wel lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |