Hahaquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij ziet haar meer dan zijn eigen vrouw zowat zo onderhand
Ja, Liesje kan bij Scan absoluut geen kwaad doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Zal morgen is gaan zoeken maar ben bang dat mijn lappetopje het niet aankanquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
BBstream met xs4all streams doet het ook![]()
Ja man daar zit ik op te wachtenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Wat zou het trouwens een stunt zijn als donderdag een aantal mensen genomineerd staan die niemand in de groep verwacht. Dan breekt echt de pleuris uit volgens mij.
Bridget: "De genomineerden zijn Rob, Chantal en Dido" (en Roel dus)
En dan zou ik het gezicht van Dido willen zien als ze wegmoet. Dat lijkt me geweldig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Wat zou het trouwens een stunt zijn als donderdag een aantal mensen genomineerd staan die niemand in de groep verwacht. Dan breekt echt de pleuris uit volgens mij.
En dan chantal exit of Didoquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Als dat zou kunnen! Dat zou de boel een stuk levendiger makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
O laat het asjeblieft Rob zijn, asjeblieftquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren? Of gaat er niemand uit a.s. donderdag?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
AA Robjequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef ExCibular het volgende:
Alcohol is de onzerkheid van Rob! Krijg je toch het gevoel dat hij het gevoel heeft er niet helemaal bij te horen.
Ik word wel lanzaam maar zeker gek van die Lieske. Ik weet alleen niet of het gebrek aan intiligentie of onzerkerheid, die vreemde opmerkingen van haar tussendoor!
Ja kom nou, dat is wel een heel makkelijk antwoordt... Ze zijn allemaal 19 geweest en weten ook hoe het toen was....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vraagt wat de anderen in het huis gedaan zouden hebben als ze nog 19 waren. Er komt geen antwoord. Ze vinden het niet te vergelijken.
niet overdrijven nu ineens, hè.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Liesje kan bij Scan absoluut geen kwaad doen
Ach, ze valt ook eigenlijk best mee.
Lieske is zelfs hartstikke leukquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Liesje kan bij Scan absoluut geen kwaad doen
Ach, ze valt ook eigenlijk best mee.
En Leroy erbij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Leuke, lieve, spontane meid inderdaad. Alleen jammer van dat "Zalm" verhaal.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik krijg zo langzaamaan t idee dat je Lieske leuk vind
Ik denk en hoop het wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
Als Rob op de bank komt, die gaat dan een gezicht trekken van "WTF ík?![]()
ik?
"
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Was een te moeilijk vraag, het is voor al die andere al zoooooo lang geleden dat ze 19 waren, dus daar kunnen ze zich never nooit bedenkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vraagt wat de anderen in het huis gedaan zouden hebben als ze nog 19 waren. Er komt geen antwoord. Ze vinden het niet te vergelijken.
Ik zeg ook: best mee!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
niet overdrijven nu ineens, hè.![]()
het blijft afzien, hoor![]()
Die kijkt gewoon met me mee en vindt haar net zo leuk. Perfecte match dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga helaas maar eens m'n bed opzoeken.
Kijkze nog iedereen
Truste en tot morgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Dat operde ik vanmiddag ook al inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
Overigens denk ik dat ze in het huis reddeloos verloren zijn zonder deze kok en huisman...
's Nachts toen ze aant lopen waren had ze t zelf ook over dat Zalm verhaal, dat dat echt nergens op sloegquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke, lieve, spontane meid inderdaad. Alleen jammer van dat "Zalm" verhaal.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Of zoals hij zelf al eens zei (ging toen niet over nomineren) :"dan staat er wel iemand anders op".quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
Overigens denk ik dat ze in het huis reddeloos verloren zijn zonder deze kok en huisman...
Ik was net te laatquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Blijkbaar zijn de cameramannen gewoon te zien in de slaapkamer zonder enige moeite? Heeft iemand hier een cap van.. vind dat wel leuk voor op de blog
Hij zei afgelopen week toch dat hij er niet uitgaat, dat wist hij zeker enz. enz.?????quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
Als Rob op de bank komt, die gaat dan een gezicht trekken van "WTF ík?![]()
ik?
"
![]()
Ik denk dat t feest juist dan pas kan beginnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
ik ga ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Volgens mij kunnen de camera's dat dan net weer niet zien, ivm weerkaatsing van het licht. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Blijkbaar zijn de cameramannen gewoon te zien in de slaapkamer zonder enige moeite? Heeft iemand hier een cap van.. vind dat wel leuk voor op de blog
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga ook
slaap lekker voor straks allemaal
Jij ook truste en niet teveel over Ralph dromen hè...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga ook
slaap lekker voor straks allemaal
Woensdag nomineren, donderdag bekendmaking en volgende week donderdag een exit (verwacht ik)quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren? Of gaat er niemand uit a.s. donderdag?
Als ze dat doen zitten er aan het eind nog zeker vijf bewoners in het huis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woensdag nomineren, donderdag bekendmaking en volgende week donderdag een exit (verwacht ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |