Was dat altijd al zo? Ik meen me te herinneren dat bij BB1 elke week iemand er uit ging, toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woensdag nomineren, donderdag bekendmaking en volgende week donderdag een exit (verwacht ik)
Dan red je het toch niet tot het einde van het jaar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woensdag nomineren, donderdag bekendmaking en volgende week donderdag een exit (verwacht ik)
Mijn vrouw wil alleen elke avond de fakepics zien en vraagt voor de rest wat er die dag is gebeurdquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kijkt gewoon met me mee en vindt haar net zo leuk. Perfecte match dus
Hoe willen ze t dan gaan doen? 2 per keer het huis uitgooien?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze dat doen zitten er aan het eind nog zeker vijf bewoners in het huis.
Mn vriend vond BB eerst leuk, gaf me de/een streamsite en nu ben ik zo enthousiast en verslaafd, dat hij t niet meer leuk vindquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil alleen elke avond de fakepics zien en vraagt voor de rest wat er die dag is gebeurdHet kan haar niet echt boeien
![]()
Mijn man sleurde me in het begin haast achter de computer uit, vond het allemaal grote onzin... Maar de afgelopen dagen als ik 's ochtends in de huiskamer kwam stonden de streams al netjes aan...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil alleen elke avond de fakepics zien en vraagt voor de rest wat er die dag is gebeurdHet kan haar niet echt boeien
![]()
Dan toont ze nog enige interesse. Mijn vriend heeft een koptelefoon voor me gekocht, omdat hij, en ik quote nu "dat gezeik niet meer aan kon horen". Hij snapt er totaal niks dat ik dit leuk vind.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ook dat dat wel slim is, wat heb je aan een huis met nog maar een paar bewoners de laatste weken, dan kijkt er toch geen hond meer. Ze laten er nu juist zo lang mogelijk zoveel mogelijk mensen in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dan toont ze nog enige interesse. Mijn vriend heeft een koptelefoon voor me gekocht, omdat hij, en ik quote nu "dat gezeik niet meer aan kon horen". Hij snapt er totaal niks dat ik dit leuk vind.
hahaha zo kan het ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Mn vriend vond BB eerst leuk, gaf me de streamsite en nu ben ik zo enthousiast en verslaafd, dat hij t niet meer leuk vind![]()
![]()
zullen der vast ook wel een keer 2 tegelijk uitgaan en ik verwacht dat tanja na de bevalling ook snel gaatquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dan red je het toch niet tot het einde van het jaar?
Deze bedoel jequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Blijkbaar zijn de cameramannen gewoon te zien in de slaapkamer zonder enige moeite? Heeft iemand hier een cap van.. vind dat wel leuk voor op de blog
Dat ziet er wel vaag uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:26 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Deze bedoel je
[afbeelding]
BTW zie nooit die foto's in het blog gebruik firefox 1.0.6 en een adblocker ligt het daaraan?
Ik heb het gevoel dat er dit jaar geen opgevers zullen zijn. Dan was er allang iemand gewiebert...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:27 schreef BlaBlub het volgende:
Ben trouwens benieuwd wie als eerste vrijwillig gaat opgeven dit jaar
Het lijkt wel The ringquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:25 schreef MissHobje het volgende:
Als je goed kijkt zie je wel reflectie van de lamp waar Tanja het net over had
Ja, die!!! Thanksquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:26 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Deze bedoel je
[afbeelding]
BTW zie nooit die foto's in het blog gebruik firefox 1.0.6 en een adblocker ligt het daaraan?
Dat denk ik dus ook inderdaad. Weinig kans dat iemand gaat opgeven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er dit jaar geen opgevers zullen zijn. Dan was er allang iemand gewiebert...
Of het moet Tanja zijn, ná de bevalling als ze haar centjes heeft gekregen van Hummie.
En heeft hij dan ook al gekeken of zet hij ze speciaal voor jou aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn man sleurde me in het begin haast achter de computer uit, vond het allemaal grote onzin... Maar de afgelopen dagen als ik 's ochtends in de huiskamer kwam stonden de streams al netjes aan...![]()
Hij praat me dan altijd ff bij over de belevenissen van de ochtend... Hij zet ze dus wel degelijk voor zichzelf aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En heeft hij dan ook al gekeken of zet hij ze speciaal voor jou aan![]()
De live uitzending wil ze wel zien maar ze heeft zoveel bezigheden (en ze werkt ook nog is heel veel) dat ze moet kiezen![]()
Prachtig! Wil je me trouwens even mailen over je andere vraag?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef BBscanner het volgende:
nog een paar!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou wel jammer zijn, vind het altijd wel leuk als dr halverwege een nieuw iemand bij komt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook inderdaad. Weinig kans dat iemand gaat opgeven.
[..]
Dan toont ze nog enige interesse. Mijn vriend heeft een koptelefoon voor me gekocht, omdat hij, en ik quote nu "dat gezeik niet meer aan kon horen". Hij snapt er totaal niks dat ik dit leuk vind.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Blijkbaar zijn de cameramannen gewoon te zien in de slaapkamer zonder enige moeite? Heeft iemand hier een cap van.. vind dat wel leuk voor op de blog
Ze gaan het later één per week maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Zie ik mijn vrouw niet zo snel doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij praat me dan altijd ff bij over de belevenissen van de ochtend... Hij zet ze dus wel degelijk voor zichzelf aan.
Wat een rare beredenatie ook van Rob. Net zoals je vaak hoort; trek mooie kleren aan we gaan lekker eten. Daartussen is dus geen verband. Net als de opmerking van unsere Robbie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:32 schreef MissHobje het volgende:
whhaaha die is meesterlijk BBscanner![]()
Leuke opmerking van Tanja : Ik ga toch een partij verliefd worden over 6 weken![]()
Rob: Omdat je geil bent offe ??
Tanja: nee natuurlijk niet, op mijn kindje!
1-0 Tanja![]()
Dan moet ze maar gewoon ff met Roel gaan kroelenquote:
Centjes krijgt ze toch wel, allemaal trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er dit jaar geen opgevers zullen zijn. Dan was er allang iemand gewiebert...
Of het moet Tanja zijn, ná de bevalling als ze haar centjes heeft gekregen van Hummie.
Ik dacht 4500 startgeld en 50 per dagquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:34 schreef mazaru het volgende:
Ze verdienen daar 100 euro per dag, dat is meer dan ik per dag haal![]()
Niet leuk? En bedankt. Heeft me toch even 10 minuten gekostquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan moet ze maar gewoon ff met Roel gaan kroelen![]()
Ja Dido verdent wel een mep. Een corrigerende tik noemen we dat maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Didoos knalt ook zo dwars door het verhaal van Lieske heen. Lieske, knal dat mens er een voor de kop
Ik heb ergens gelezen 100 euro's per dag.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht 4500 startgeld en 50 per dag
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Ik geef op.. wekker gaat al bijna![]()
have fun met de BB -gangers
![]()
Neu... daarvoor is ie niet leuk genoeg. Was gewoon even een snel geintje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
~
Nice Fake! post je hem ook even in de fakes
Zou dat geen compensatie zijn voor het salaris wat ze mislopen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen 100 euro's per dag.
Eigenlijk vind ik het zowiezo vreemd dat ze daar daggeld voor krijgen.
En dat startgeld vind ik ook typisch.
Als er 4500 euro's betaald moeten worden om mee te mogen doen aan BB, dan zouden er nog steeds heel veel kandidaten zijn.
Ik dacht ook dat dat laatste het geval wasquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen 100 euro's per dag.
Eigenlijk vind ik het zowiezo vreemd dat ze daar daggeld voor krijgen.
En dat startgeld vind ik ook typisch.
Als er 4500 euro's betaald moeten worden om mee te mogen doen aan BB, dan zouden er nog steeds heel veel kandidaten zijn.
Je weet toch dat je dat salaris gaat mislopen, dan houd je daar toch rekening mee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef Day het volgende:
[..]
Zou dat geen compensatie zijn voor het salaris wat ze mislopen?
Slaap lekker...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Ik geef op.. wekker gaat al bijna![]()
have fun met de BB -gangers
![]()
Tanja niet, maar verder vind ik het een redelijke vergoeding voor mensen die 24 uur per dag moeten werken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef Day het volgende:
Zou dat geen compensatie zijn voor het salaris wat ze mislopen?
Het lijken wel ambtenaren....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja niet, maar verder vind ik het een redelijke vergoeding voor mensen die 24 uur per dag moeten werken.
quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:46 schreef Day het volgende:
Ik ben ambtenaar en ik werk keihard voor mijn geld!
Z'n been?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Rob in zijn sas... Ze praten over zijn favoriete onderwerp
Roel is student en muzikant, die zal in het echie ook geen 4500 in drie maanden binnenhalen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja niet, maar verder vind ik het een redelijke vergoeding voor mensen die 24 uur per dag moeten werken.
Dat hij vroeger arm was? Of dattie profvoetballer had kunnen worden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Rob in zijn sas... Ze praten over zijn favoriete onderwerp
Dat hij vroeger arm was? Of dattie profvoetballer had kunnen worden?quote:
Reca of Reka?quote:
Nee, maar ik vind het ook weer niet zo raar dat ze geld krijgen, ze geven wel heel wat op om mee te doen en JdM verdient genoeg aan ze. En die 50 (of 100) euro per dag, vind ik ook niet zo'n raar bedrag, hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Roel is student en muzikant, die zal in het echie ook geen 4500 in drie maanden binnenhalen.
hahaquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:49 schreef Dynabite het volgende:
gvd..ruzie willen we in dat huis!!!!!!!! geen groepliefde!!
Geduldig wachten, t komt vanzelf welquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:49 schreef Dynabite het volgende:
gvd..ruzie willen we in dat huis!!!!!!!! geen groepliefde!!
Pillehbekquote:
Ik vind het in ieder geval niet zakelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook weer niet zo raar dat ze geld krijgen, ze geven wel heel wat op om mee te doen en JdM verdient genoeg aan ze. En die 50 (of 100) euro per dag, vind ik ook niet zo'n raar bedrag, hoor.
Nee, het antwoord was: ROBquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat hij vroeger arm was? Of dattie profvoetballer had kunnen worden?
Rob wil waarschijnlijk zn hand op Didoos kont leggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Rob en Dido samen. Wat wil een mens nog meer?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha. Dan hadden we t dus in principe allemaal goedquote:
ja Rob & Dido het hardst.......quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:52 schreef Day het volgende:
Wat een leugenaars !!! (reacties op Lieske's verhaal)
Heb ik even gemist. Wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:52 schreef Day het volgende:
Wat een leugenaars !!! (reacties op Lieske's verhaal)
Liesje vertelde dat ze graag alles zelf in de hand heeft....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik even gemist. Wat gebeurde er?
Lieske vertelde dat ze het wel leuk vond in het huis, maar dat ze wel gek/zenuwachtig werd van het gespeculeer in het huis. Ze heeft graag alles onder controle en wil daarom, het liefst, alles weten. Ze wordt ook zenuwachtig van het nomineren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik even gemist. Wat gebeurde er?
Zoals Roel zijn lul?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:54 schreef Wup het volgende:
[..]
Liesje vertelde dat ze graag alles zelf in de hand heeft....
Zou wel leuk zijn als BB dit proces tot een goed ruzie iets versnelde door een 'achterbakse geheime opdracht' (het liefst voor Rob; scheld iedere bewoner 3x uit zonder dat andere bewoners het zien! ) of een zware week opdracht die de groep verdeelt!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Geduldig wachten, t komt vanzelf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |