Hij praat me dan altijd ff bij over de belevenissen van de ochtend... Hij zet ze dus wel degelijk voor zichzelf aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En heeft hij dan ook al gekeken of zet hij ze speciaal voor jou aan![]()
De live uitzending wil ze wel zien maar ze heeft zoveel bezigheden (en ze werkt ook nog is heel veel) dat ze moet kiezen![]()
Prachtig! Wil je me trouwens even mailen over je andere vraag?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef BBscanner het volgende:
nog een paar!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou wel jammer zijn, vind het altijd wel leuk als dr halverwege een nieuw iemand bij komt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook inderdaad. Weinig kans dat iemand gaat opgeven.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dan toont ze nog enige interesse. Mijn vriend heeft een koptelefoon voor me gekocht, omdat hij, en ik quote nu "dat gezeik niet meer aan kon horen". Hij snapt er totaal niks dat ik dit leuk vind.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Blijkbaar zijn de cameramannen gewoon te zien in de slaapkamer zonder enige moeite? Heeft iemand hier een cap van.. vind dat wel leuk voor op de blog
Ze gaan het later één per week maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze dat doen zitten er aan het eind nog zeker vijf bewoners in het huis.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dan toont ze nog enige interesse. Mijn vriend heeft een koptelefoon voor me gekocht, omdat hij, en ik quote nu "dat gezeik niet meer aan kon horen". Hij snapt er totaal niks dat ik dit leuk vind.
Zie ik mijn vrouw niet zo snel doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij praat me dan altijd ff bij over de belevenissen van de ochtend... Hij zet ze dus wel degelijk voor zichzelf aan.
Wat een rare beredenatie ook van Rob. Net zoals je vaak hoort; trek mooie kleren aan we gaan lekker eten. Daartussen is dus geen verband. Net als de opmerking van unsere Robbie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:32 schreef MissHobje het volgende:
whhaaha die is meesterlijk BBscanner![]()
Leuke opmerking van Tanja : Ik ga toch een partij verliefd worden over 6 weken![]()
Rob: Omdat je geil bent offe ??
Tanja: nee natuurlijk niet, op mijn kindje!
1-0 Tanja![]()
Dan moet ze maar gewoon ff met Roel gaan kroelenquote:
Centjes krijgt ze toch wel, allemaal trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er dit jaar geen opgevers zullen zijn. Dan was er allang iemand gewiebert...
Of het moet Tanja zijn, ná de bevalling als ze haar centjes heeft gekregen van Hummie.
Ik dacht 4500 startgeld en 50 per dagquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:34 schreef mazaru het volgende:
Ze verdienen daar 100 euro per dag, dat is meer dan ik per dag haal![]()
Niet leuk? En bedankt. Heeft me toch even 10 minuten gekostquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan moet ze maar gewoon ff met Roel gaan kroelen![]()
Ja Dido verdent wel een mep. Een corrigerende tik noemen we dat maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Didoos knalt ook zo dwars door het verhaal van Lieske heen. Lieske, knal dat mens er een voor de kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |