quote:
quote:
Euh... dank!!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Absoluut the best so far!!! Hulde
Heee Mokkumquote:Op woensdag 21 september 2005 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh... dank!!![]()
Voor de overige fakers hier, bij vorige versies van BB heb ik onder de username Mokum XXX diverse bijdragen geleverd in dit soort topics. Ik volg BB nu echter helemaal niet meer en heb daardoor geen idee waar ik fake-pics van zou moeten maken. Van mij dus niet al te veel bijdragen, denk ik...
quote:
Hi Dre!!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef misterDre het volgende:
[..]
Heee Mokkum![]()
Zelfs als je het volgt is het best lastig. Het is een behoorlijk homogene groep die langzaam op gang komt. En daarnaast hebben we alle "heilige" huisjes al omgetrapt.![]()
Moet toch wel kunnen onderhand hoop ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef BBscanner het volgende:
Als mensen zich hier aan storen meld het dan in de FB of hier. Dan haal ik hem weg.
Of plak op de mensen die gedwongen zijn tot niet-roken een jodenster..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Moet kunnen. Maak er anders een SS teken van, daar storen minder mensen zich aan....
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef BBscanner het volgende:
Rook Politie![]()
[afbeelding]
Als mensen zich hier aan storen meld het dan in de FB of hier. Dan haal ik hem weg.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef BBscanner het volgende:
Rook Politie![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:04 schreef daphne82 het volgende:
BEETJE JAMMER
Nee, hier je proletendating reclamesite lopen spammen, dat is pas jammerquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef daphne82 het volgende:
Kijk even op **SPAM**
Staan ook leuke plaatjes op!!!
Idd, de hitlerjugend van tegenwoordig is helemaal niks mis meequote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet toch wel kunnen onderhand hoop ik.
ik moet er ook niks van hebben, maar.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef yo het volgende:
Nee, kan veel hebben, maar swastika's is wel erg goedkoop en ja, te kwetsend, sorry
Dat doe ik ook.....tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:24 schreef laffer het volgende:
[..]
ik moet er ook niks van hebben, maar.....
de topictitel luidt; "fakepics"
niks serieus dus![]()
dan moet je die ene foto ook niet serieus nemen, maar zie de lol ervan in.
jullie moeten het wel in de juiste context zien![]()
en toch vind ik, als niet jood, het een beetje jammer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
Ik kan hem, als Jood, hebben in de context van dit topic.
Verder geen ophef over maken.
Leuke plaatjes inderdaad. "Beetje jammer" dat verreweg de meeste fakes uit dit onvolprezen topic gekopieerd zijn. Bronvermelding zou niet misstaan IMHO.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef daphne82 het volgende:
Kijk even op http://www.bb2005.tk/
Staan ook leuke plaatjes op!!!
* zich volledig bij aansluit!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:55 schreef PeterV het volgende:
[..]
Leuke plaatjes inderdaad. "Beetje jammer" dat verreweg de meeste fakes uit dit onvolprezen topic gekopieerd zijn. Bronvermelding zou niet misstaan IMHO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |