ik vind Dido niet zo aardig tegen Menno, niet dat ik het erg vind....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:58 schreef APK het volgende:
Ik verwacht nog wel enige actie van Roel.
Dido is nog steeds met Menno bezig.
Belachelijk inderdaad. Maar wel even een bijpassend fotootje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef Day het volgende:
GVD, probeer ik het gesprek tussen L + T te volgen, gaan beide streams over naar M + D.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
De weekopdracht moet zijn dat de bewoners 4 mensen moeten uitkiezen die op normaal randsoen mogen leven de rest van de week en de rest niet. Bij gelijkheid aan stemmen moet men tussen de 2 of 3 gelijken stemmen.
Ja dat soort dingentjes zijn leuk, wat meer verdeeldheid en niet dit lieve gedoe de hele tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
De weekopdracht moet zijn dat de bewoners 4 mensen moeten uitkiezen die op normaal randsoen mogen leven de rest van de week en de rest niet. Bij gelijkheid aan stemmen moet men tussen de 2 of 3 gelijken stemmen.
Dan krijg je teminste dat beetje gif in huis.
Wordt ik niet blijer van, Scan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Maar wel even een bijpassend fotootje.
[[url=[img]afbeelding[/url]][/img]
Ja Roel die gaat nog wel een keer goed los. Ik heb het idee dat die wel aardig goed ruzie kan makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:58 schreef APK het volgende:
Ik verwacht nog wel enige actie van Roel.
Dido is nog steeds met Menno bezig.
Ze is nog steeds self-obsessed: 'Ben ik een Ijskoninging, of....?'quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind Dido niet zo aardig tegen Menno, niet dat ik het erg vind....
ze doet steeds zo, 'ik kijk recht door je heen ' tegen hem, maar hij speelt het spelletje aardig meequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Ze is nog steeds self-obsessed: 'Ben ik een Ijskoninging, of....?'
Goed gedaan Roel!![]()
Séérieus? (ik had de streams op mute)quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:01 schreef Maerycke het volgende:
Wat een egotrip van Dido!'Geef me complimenten.. ik heb ze zóóóóóóóó nodig!!!' *dramatisch gebaar tegen het voorhoofd*
Dido: 'Maar goed, we gaan even verder met ons vraaggesprek, hè?'quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:02 schreef Day het volgende:
Ik wordt echtvan dit wijf! PLEASE ME, PLEASE ME!
![]()
Het zijn vragen als: "Ben ik lief of ben ik een bitch?'.. 'Ben ik lui of ben ik energiek?' En Menno maar z'n best doen of zo diplomatiek te antwoordenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Séérieus? (ik had de streams op mute)
Het verbaast me ook niets meer trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |