ik vind Dido niet zo aardig tegen Menno, niet dat ik het erg vind....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:58 schreef APK het volgende:
Ik verwacht nog wel enige actie van Roel.
Dido is nog steeds met Menno bezig.
Belachelijk inderdaad. Maar wel even een bijpassend fotootje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef Day het volgende:
GVD, probeer ik het gesprek tussen L + T te volgen, gaan beide streams over naar M + D.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
De weekopdracht moet zijn dat de bewoners 4 mensen moeten uitkiezen die op normaal randsoen mogen leven de rest van de week en de rest niet. Bij gelijkheid aan stemmen moet men tussen de 2 of 3 gelijken stemmen.
Ja dat soort dingentjes zijn leuk, wat meer verdeeldheid en niet dit lieve gedoe de hele tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
De weekopdracht moet zijn dat de bewoners 4 mensen moeten uitkiezen die op normaal randsoen mogen leven de rest van de week en de rest niet. Bij gelijkheid aan stemmen moet men tussen de 2 of 3 gelijken stemmen.
Dan krijg je teminste dat beetje gif in huis.
Wordt ik niet blijer van, Scan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Maar wel even een bijpassend fotootje.
[[url=[img]afbeelding[/url]][/img]
Ja Roel die gaat nog wel een keer goed los. Ik heb het idee dat die wel aardig goed ruzie kan makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:58 schreef APK het volgende:
Ik verwacht nog wel enige actie van Roel.
Dido is nog steeds met Menno bezig.
Ze is nog steeds self-obsessed: 'Ben ik een Ijskoninging, of....?'quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind Dido niet zo aardig tegen Menno, niet dat ik het erg vind....
ze doet steeds zo, 'ik kijk recht door je heen ' tegen hem, maar hij speelt het spelletje aardig meequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Ze is nog steeds self-obsessed: 'Ben ik een Ijskoninging, of....?'
Goed gedaan Roel!![]()
Séérieus? (ik had de streams op mute)quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:01 schreef Maerycke het volgende:
Wat een egotrip van Dido!'Geef me complimenten.. ik heb ze zóóóóóóóó nodig!!!' *dramatisch gebaar tegen het voorhoofd*
Dido: 'Maar goed, we gaan even verder met ons vraaggesprek, hè?'quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:02 schreef Day het volgende:
Ik wordt echtvan dit wijf! PLEASE ME, PLEASE ME!
![]()
Het zijn vragen als: "Ben ik lief of ben ik een bitch?'.. 'Ben ik lui of ben ik energiek?' En Menno maar z'n best doen of zo diplomatiek te antwoordenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Séérieus? (ik had de streams op mute)
Het verbaast me ook niets meer trouwens.
Nou, ze is niet onzeker. Ze vindt zichzelf geweldig en wil dit graag bevestigd zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Jezus... ik word nu echt misselijk van Dido.
We hadden er vanavond over dat Ingrid onzeker was... en eerder al dat Lieske onzeker is, maar intussen is dacht ik wel duidelijk wie hier walgelijk onzeker is.
Dat laatste is dus typerend voor iemand die onzeker is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze is niet onzeker. Ze vindt zichzelf geweldig en wil dit graag bevestigd zien.
en Menno lult lekker met dr meequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze is niet onzeker. Ze vindt zichzelf geweldig en wil dit graag bevestigd zien.
Waar blijft mijn sanctie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef Maerycke het volgende:
Nog steeds in een rebelse bui begrijp ik?
Ja pluspuntje helaas.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Wup het volgende:
Tanja is weer leuk vanavond hoor
ze is gewoon met iedereen bezig......
Nee joh het was ordinair vissen met dynamiet:quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Wup het volgende:
ik dacht eigenlijk dat ze hem aan het testen was
om te kijken of hij precies zei wat ze wilde horen
maar ze is al klaar...?
beetje vreemd
99% van de tijd niet, neequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Day het volgende:
Scan, hoor je wat Tanja zei net?
Klinkt dit als iemand die geen interesse heeft in anderen?
Ik stem ook op ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Dido
Sterf, please?
</verkapte doodsverwensing>
Sorry, die O.P. kan mij geen moer schelen, dus wat dat betreft moet je het voor klachten van iemand anders hebben...quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Waar blijft mijn sanctie?
Er gaat toch hopelijk wel een idioot in het FB topic klagen?
Jij hebt tenminste nog paprikachips...quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou ook wel buiten in een warme jacuzzi willen zitten om 2:10 ipv voor een beeldscherm met fok, jus en paprikachips
ik zie Rob ook niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:10 schreef chamo4u het volgende:
en waar is ingrid nu
Heeft ze al een vraag gesteld over Lieske's gevoelens ofzo dan? Of over haar leven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Day het volgende:
Scan, hoor je wat Tanja zei net?
Klinkt dit als iemand die geen interesse heeft in anderen?
Die slaapt al een paar uur.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:10 schreef chamo4u het volgende:
en waar is ingrid nu
En een zak naturel en een zak bolognese....quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog paprikachips...![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En een zak naturel en een zak bolognese....
Is het heel erg als ik de paprikachips nu even opberg en de bolognese openmaak?![]()
Zag hem net. Maar hij zal wel zo'n oninteressant verhaal aan het vertellen zijn dat de regie hem gelijk wegzaptquote:
jawel, tijdens dat contole freak verhaalquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Heeft ze al een vraag gesteld over Lieske's gevoelens ofzo dan? Of over haar leven?
Ik heb het niet gehoord, maar als het zo is... dan is het wonder vandaag dus gebeurd. Ging het over haar leven voor BB of over iets tijdens BB?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:13 schreef Wup het volgende:
[..]
jawel, tijdens dat contole freak verhaal
en later ook over de gevoelens van Nathalie [ Nathalie was er niet bij maar ze is er dus wel mee bezig]
Dus jij denkt ook dat Ingrid een kerel is?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:13 schreef marbe het volgende:
[..]
Zag hem net. Maar hij zal wel zo'n oninteressant verhaal aan het vertellen zijn dat de regie hem gelijk wegzapt
Dus alleen als je het vraagt toon je interesse? Ze ging net toch ook serieus in op Lieske's verhaal (zonder daarbij zo schijnheilig te doen als de rest). En het is toch typisch dat juist ZIJ door had dat Naat het moeilijk had na het etentje met Ralph? Ze ziet het dus in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft ze al een vraag gesteld over Lieske's gevoelens ofzo dan? Of over haar leven?
Nu heb ik écht zin in chips! *zoeken gaat*quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Gratis paprikachips voor Maerycke en de rest van de lurkers in dit topique![]()
Kan beter vragen wie denkt dat niet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dus jij denkt ook dat Ingrid een kerel is?![]()
Laat dat dan ook merken aan Nathalie zou ik zeggen. Maar nee, dat zit er niet in. Terloops er een opmerking over maken is onvermijdelijk. Echt interesse tonen is als ze echt naar Nathalie toestapt en iets over haar gevoelens vraagt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Dus alleen als je het vraagt toon je interesse? Ze ging net toch ook serieus in op Lieske's verhaal (zonder daarbij zo schijnheilig te doen als de rest). En het is toch typisch dat juist ZIJ door had dat Naat het moeilijk had na het etentje met Ralph? Ze ziet het dus in ieder geval wel.
Ik ben op TV!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Gratis paprikachips voor Maerycke en de rest van de lurkers in dit topique![]()
Klopt! Maar ik zou het turven, zei ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat dat dan ook merken aan Nathalie zou ik zeggen. Maar nee, dat zit er niet in. Terloops er een opmerking over maken in onvermijdelijk. Echt interesse tonen is als ze echt naar Nathalie toestapt en iets over haar gevoelens vraagt.
Maar we belanden weer in dezelfde discussie.
Misschien is Dido wel een Poolse hoerquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Dido woonde samen met haar ex bij de ouders van de ex
Hoe Oost-Europeesch
Ook al 30 keer gehoord helaas. Maar Dido blijft het boeiend vinden er over te praten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Dido woonde samen met haar ex bij de ouders van de ex
Hoe Oost-Europeesch
Een omgebouwde! Met Aids!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Misschien is Dido wel een Poolse hoer![]()
Menno heeft dit toch ook allemaal al een keer gehoord?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Ook al 30 keer gehoord helaas. Maar Dido blijft het boeiend vinden er over te praten.
Net als Rob heeft ook Dido een favoriet onderwerp. Het liefste praat ze over dat onderwerp terwijl de anderen druk aan de afwas zijn ofzo.
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:20 schreef Katth het volgende:
Zei Dido nou net: "De vrouw van mijn moeder..." ?
Ja dr moeder is lesbiquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:20 schreef Katth het volgende:
Dat zou het in mijn geval ook zijn als ik het verhaal al bijna letterlijk kon uittikken en nooit een keer een geinteresseerde vraag terug kreeg. Zulke mensen was ik na een dag al helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:19 schreef Day het volgende:
Trouwens, de interesse van Naat naar Tanja toe is ook nihil.
Die stiekem de ex vrouw is van Robquote:
Niet gehoord maar het klopt wel, haar moeder heeft al jaren een vriendinquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:20 schreef Katth het volgende:
En de broer van Ralph!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Die stiekem de ex vrouw is van Rob
Klopt hoor, ik vind Nathalie dus wel iemand die interesse in anderen toont [ howel ze inmiddels wel heel erg naar Dido toetrekt...]quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Dat zou het in mijn geval ook zijn als ik het verhaal al bijna letterlijk kon uittikken en nooit een keer een geinteresseerde vraag terug kreeg. Zulke mensen was ik na een dag al helemaal klaar mee.
Tuurlijk, maar Menno is de linkmiechel van het hele stel. Zoals Roel ook al zei: hij praat nooit over risico onderwerpen en is heel tactisch in hoe hij met anderen omgaat. Hij leek het heel erg goed te kunnen vinden met Lieske, veel stoeien met haar, spelletjes spelen en dansen, maar heeft inmiddels al een keer of 5 gezegd dat hij haar gaat nomineren. Menno is de linkste van het stel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:20 schreef Wup het volgende:
[..]
Menno heeft dit toch ook allemaal al een keer gehoord?
En samen met Joost in de Josti band speelt waar Lieske weer een cheerleader van isquote:
Vind je dat nou echt? Bij de vrouwen heb ik daar eigenlijk nog maar weinig van gemerkt, behalve misschien Linda en Lieske. Bij de mannen zijn dat Roel en Menno.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik vind Nathalie dus wel iemand die interesse in anderen toont [ howel ze inmiddels wel heel erg naar Dido toetrekt...]
Hmquote:Menno is de linkste van het stel.
Oh please, Natte Lie heeft maar 2 bezigheden daar: Ralph zwart maken en Dido naar d'r smoel praten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik vind Nathalie dus wel iemand die interesse in anderen toont [ howel ze inmiddels wel heel erg naar Dido toetrekt...]
mee eens.... sinds dag 1 DE gluiperdquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Menno is de linkste van het stel.
Ben je opzoek naar veren om ergens in te stekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan niet geloven dat Dido even oud is als ik. Op TV lijkt ze stukken ouder dan mezelf qua uiterlijk, en tja qua innerlijk zo'n 10 jaar jonger
Nee, ik masturbeer altijd zonder hulpobjecten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben je opzoek naar veren om ergens in te steken![]()
![]()
nee, is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:24 schreef Day het volgende:
Oh please, Natte Lie heeft maar 2 bezigheden daar: Ralph zwart maken en Dido naar d'r smoel praten.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik masturbeer altijd zonder hulpobjecten.
Zodra ik die hoor moet ik elke keer naar de wcquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bezigheid no. 3: gekke stemmetjes maken![]()
quote:
Truste en tot straksquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga mezelf naar bed brengen. Truste
Nou, Dido mag toch objectief als knap en volwassen uitziend beschouwd worden als ik haar zo op TV zie. Ok, ze heeft niet echt veel vrouwelijke rondingen, maar ik geloof niet dat Nederland haar erg lelijk vind. Ik vind dat ze eruit ziet alsof ze 26-28jaar is, terwijl ze 24 is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar blijft de vraag, zie je er zelf zo goed uit of Dido zo slecht
![]()
![]()
truste...quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga mezelf naar bed brengen. Truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |