ik vind Dido niet zo aardig tegen Menno, niet dat ik het erg vind....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:58 schreef APK het volgende:
Ik verwacht nog wel enige actie van Roel.
Dido is nog steeds met Menno bezig.
Belachelijk inderdaad. Maar wel even een bijpassend fotootje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef Day het volgende:
GVD, probeer ik het gesprek tussen L + T te volgen, gaan beide streams over naar M + D.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
De weekopdracht moet zijn dat de bewoners 4 mensen moeten uitkiezen die op normaal randsoen mogen leven de rest van de week en de rest niet. Bij gelijkheid aan stemmen moet men tussen de 2 of 3 gelijken stemmen.
Ja dat soort dingentjes zijn leuk, wat meer verdeeldheid en niet dit lieve gedoe de hele tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
De weekopdracht moet zijn dat de bewoners 4 mensen moeten uitkiezen die op normaal randsoen mogen leven de rest van de week en de rest niet. Bij gelijkheid aan stemmen moet men tussen de 2 of 3 gelijken stemmen.
Dan krijg je teminste dat beetje gif in huis.
Wordt ik niet blijer van, Scan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Maar wel even een bijpassend fotootje.
[[url=[img]afbeelding[/url]][/img]
Ja Roel die gaat nog wel een keer goed los. Ik heb het idee dat die wel aardig goed ruzie kan makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:58 schreef APK het volgende:
Ik verwacht nog wel enige actie van Roel.
Dido is nog steeds met Menno bezig.
Ze is nog steeds self-obsessed: 'Ben ik een Ijskoninging, of....?'quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind Dido niet zo aardig tegen Menno, niet dat ik het erg vind....
ze doet steeds zo, 'ik kijk recht door je heen ' tegen hem, maar hij speelt het spelletje aardig meequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Ze is nog steeds self-obsessed: 'Ben ik een Ijskoninging, of....?'
Goed gedaan Roel!![]()
Séérieus? (ik had de streams op mute)quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:01 schreef Maerycke het volgende:
Wat een egotrip van Dido!'Geef me complimenten.. ik heb ze zóóóóóóóó nodig!!!' *dramatisch gebaar tegen het voorhoofd*
Dido: 'Maar goed, we gaan even verder met ons vraaggesprek, hè?'quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:02 schreef Day het volgende:
Ik wordt echtvan dit wijf! PLEASE ME, PLEASE ME!
![]()
Het zijn vragen als: "Ben ik lief of ben ik een bitch?'.. 'Ben ik lui of ben ik energiek?' En Menno maar z'n best doen of zo diplomatiek te antwoordenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Séérieus? (ik had de streams op mute)
Het verbaast me ook niets meer trouwens.
Nou, ze is niet onzeker. Ze vindt zichzelf geweldig en wil dit graag bevestigd zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Jezus... ik word nu echt misselijk van Dido.
We hadden er vanavond over dat Ingrid onzeker was... en eerder al dat Lieske onzeker is, maar intussen is dacht ik wel duidelijk wie hier walgelijk onzeker is.
Dat laatste is dus typerend voor iemand die onzeker is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze is niet onzeker. Ze vindt zichzelf geweldig en wil dit graag bevestigd zien.
en Menno lult lekker met dr meequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze is niet onzeker. Ze vindt zichzelf geweldig en wil dit graag bevestigd zien.
Waar blijft mijn sanctie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef Maerycke het volgende:
Nog steeds in een rebelse bui begrijp ik?
Ja pluspuntje helaas.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Wup het volgende:
Tanja is weer leuk vanavond hoor
ze is gewoon met iedereen bezig......
Nee joh het was ordinair vissen met dynamiet:quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Wup het volgende:
ik dacht eigenlijk dat ze hem aan het testen was
om te kijken of hij precies zei wat ze wilde horen
maar ze is al klaar...?
beetje vreemd
99% van de tijd niet, neequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Day het volgende:
Scan, hoor je wat Tanja zei net?
Klinkt dit als iemand die geen interesse heeft in anderen?
Ik stem ook op ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Dido
Sterf, please?
</verkapte doodsverwensing>
Sorry, die O.P. kan mij geen moer schelen, dus wat dat betreft moet je het voor klachten van iemand anders hebben...quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Waar blijft mijn sanctie?
Er gaat toch hopelijk wel een idioot in het FB topic klagen?
Jij hebt tenminste nog paprikachips...quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou ook wel buiten in een warme jacuzzi willen zitten om 2:10 ipv voor een beeldscherm met fok, jus en paprikachips
ik zie Rob ook niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:10 schreef chamo4u het volgende:
en waar is ingrid nu
Heeft ze al een vraag gesteld over Lieske's gevoelens ofzo dan? Of over haar leven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Day het volgende:
Scan, hoor je wat Tanja zei net?
Klinkt dit als iemand die geen interesse heeft in anderen?
Die slaapt al een paar uur.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:10 schreef chamo4u het volgende:
en waar is ingrid nu
En een zak naturel en een zak bolognese....quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog paprikachips...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |