Ik heb ergens gelezen 100 euro's per dag.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht 4500 startgeld en 50 per dag
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Ik geef op.. wekker gaat al bijna![]()
have fun met de BB -gangers
![]()
Neu... daarvoor is ie niet leuk genoeg. Was gewoon even een snel geintje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
~
Nice Fake! post je hem ook even in de fakes
Zou dat geen compensatie zijn voor het salaris wat ze mislopen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen 100 euro's per dag.
Eigenlijk vind ik het zowiezo vreemd dat ze daar daggeld voor krijgen.
En dat startgeld vind ik ook typisch.
Als er 4500 euro's betaald moeten worden om mee te mogen doen aan BB, dan zouden er nog steeds heel veel kandidaten zijn.
Ik dacht ook dat dat laatste het geval wasquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen 100 euro's per dag.
Eigenlijk vind ik het zowiezo vreemd dat ze daar daggeld voor krijgen.
En dat startgeld vind ik ook typisch.
Als er 4500 euro's betaald moeten worden om mee te mogen doen aan BB, dan zouden er nog steeds heel veel kandidaten zijn.
Je weet toch dat je dat salaris gaat mislopen, dan houd je daar toch rekening mee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef Day het volgende:
[..]
Zou dat geen compensatie zijn voor het salaris wat ze mislopen?
Slaap lekker...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Ik geef op.. wekker gaat al bijna![]()
have fun met de BB -gangers
![]()
Tanja niet, maar verder vind ik het een redelijke vergoeding voor mensen die 24 uur per dag moeten werken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef Day het volgende:
Zou dat geen compensatie zijn voor het salaris wat ze mislopen?
Het lijken wel ambtenaren....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja niet, maar verder vind ik het een redelijke vergoeding voor mensen die 24 uur per dag moeten werken.
quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:46 schreef Day het volgende:
Ik ben ambtenaar en ik werk keihard voor mijn geld!
Z'n been?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Rob in zijn sas... Ze praten over zijn favoriete onderwerp
Roel is student en muzikant, die zal in het echie ook geen 4500 in drie maanden binnenhalen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja niet, maar verder vind ik het een redelijke vergoeding voor mensen die 24 uur per dag moeten werken.
Dat hij vroeger arm was? Of dattie profvoetballer had kunnen worden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Rob in zijn sas... Ze praten over zijn favoriete onderwerp
Dat hij vroeger arm was? Of dattie profvoetballer had kunnen worden?quote:
Reca of Reka?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |