Linda laat zich wel overhalen door Menno om alsnog op Liesje te stemmen,quote:Op maandag 19 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Linda zei eerder vanavond dat ze waarschijnlijk niet meer op dezelfde gaat stemmen (Lieske) maar dat ze eigenlijk iemand anders wil kiezen. Ze twijfels echter, omdat ze weet dat die persoon er nooit uitgaat (Tanja). Wat mij betreft kiest ze voor de tweede
Ik hoop het van harte. Ik weet namelijk zeker dat als Chantal op de bank komt, zij er uit ligt.quote:Op maandag 19 september 2005 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb maar chello easy van ¤ 19, 28 p/maand
Ik doe nooit rare dingen op internet, behalve nu dus het BB gebeuren.
Ik hoop dat Tanja Sjankwal doorziet en haar stemt, want die greppelhoer heeft totaal geen respect voor Tanja. Ik zou die kachelpijp wel eens willen zien als ze ooit nog zwanger kan worden.
Er zijn in feite al een paar stemafspraken gemaakt, dus hopelijk grijpt BB weer in.quote:Op maandag 19 september 2005 02:36 schreef Wup het volgende:
[..]
Linda laat zich wel overhalen door Menno om alsnog op Liesje te stemmen,
hij is als de dood om weer met 1 of 2 stemmen op de bank terecht te komen
Gelukkig!! Anders moeten we toch iets anders hebben, dit wil ik nog wel tot december blijven volgenquote:Op maandag 19 september 2005 02:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is classic. Heb nog nooit iets gemerkt van limieten.
Je vervalt in herhalingen, dat stond ook al in het vorige topic. Of voel je je nu heel stoer en ben je bang dat niemand dat heeft gelezen.quote:Op maandag 19 september 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Scanman!!!! Tietuh!!!!!! deel 2
Samen met deel 1 meer dan 100.000 views.![]()
Dikke vinger!![]()
Die lamp doet me aan een tepel denken.quote:Op maandag 19 september 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Strategische blote schouder nog steeds in tact.... Dido vertelt weer een (sterk) verhaal
[afbeelding]
offtopic@lekkersimmpelquote:Op maandag 19 september 2005 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb maar chello easy van ¤ 19, 28 p/maand
Ik doe nooit rare dingen op internet, behalve nu dus het BB gebeuren.
ik ben benieuwd....quote:Op maandag 19 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn in feite al een paar stemafspraken gemaakt, dus hopelijk grijpt BB weer in.
Meer aan een hele borst... Het paarse/rose is de tepelquote:Op maandag 19 september 2005 02:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die lamp doet me aan een tepel denken.
Ik zal morgen is vragen aan mijn vrouw hoeveel wij mogen voor die 50 euro en op hoeveel we nu al zittenquote:Op maandag 19 september 2005 02:40 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ik heb xs4all 8Mbit binnenkort 12Mbitmaar is wel 79,95 maar ik doe wel rare dingen 40GB in de maand download
![]()
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 19 september 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meer aan een hele borst... Het paarse/rose is de tepel
Herhaling is belangrijk, om het er in te stampen.quote:Op maandag 19 september 2005 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je vervalt in herhalingen, dat stond ook al in het vorige topic. Of voel je je nu heel stoer en ben je bang dat niemand dat heeft gelezen.
Ik had mijn tekst al aangepast ik downlaod 40GB per dagquote:Op maandag 19 september 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal morgen is vragen aan mijn vrouw hoeveel wij mogen voor die 50 euro en op hoeveel we nu al zitten![]()
Dit is ongeveer het enige wat ik download, eigenlijk nooit muziek of films dus het zal wel meevallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |