Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.quote:Op zondag 18 september 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Nou overdrijf je toch écht hoor... Linda is helemaal niet dik.
Zoals je het opschreef leek het meer uitlokking dan vermoeden.quote:Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Gert het volgende:
Nee hoor, ik vermoed dat echt.
Een eer trouwens, dat je me zo in de gaten houdt en posts van dagen geleden weer tevooeschijn weet te toveren.![]()
Valt echt wel mee, heel veel vrouwen hebben zo'n buik.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 18 september 2005 16:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, klopt...
Viel me alleen heel erg op dat het dit keer wel de BB van de vrijwel perfecte mode-poppetjes is.
Ik denk dat Chantal de grootste maat heeft, hooguit 40 of 42 en aangezien dat tegenwoordig de gemiddelde vrouwenmaat is zitten er imho dus géén stevige/dikke vrouwen in BB momenteel.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.
U vraagt wij draaienquote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef MaJo het volgende:
Als je de OP aanpast kunnen we hier wel verder toch?
Pfff.. ik ben gewoon de leukste.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
En niet meteen naast je schoenen gaan lopen, ik heb gewoon soms een goed geheugen en had toevallig net daaronder zelf gereageerd op dezelfde post als jij.
Nathalie, om het glas op te ruimen...quote:
ik schat chantal toch echt op maatje 44 hoor...quote:Op zondag 18 september 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat Chantal de grootste maat heeft, hooguit 40 of 42 en aangezien dat tegenwoordig de gemiddelde vrouwenmaat is zitten er imho dus géén stevige/dikke vrouwen in BB momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |