Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.quote:Op zondag 18 september 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Nou overdrijf je toch écht hoor... Linda is helemaal niet dik.
Zoals je het opschreef leek het meer uitlokking dan vermoeden.quote:Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Gert het volgende:
Nee hoor, ik vermoed dat echt.
Een eer trouwens, dat je me zo in de gaten houdt en posts van dagen geleden weer tevooeschijn weet te toveren.![]()
Valt echt wel mee, heel veel vrouwen hebben zo'n buik.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 18 september 2005 16:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, klopt...
Viel me alleen heel erg op dat het dit keer wel de BB van de vrijwel perfecte mode-poppetjes is.
Ik denk dat Chantal de grootste maat heeft, hooguit 40 of 42 en aangezien dat tegenwoordig de gemiddelde vrouwenmaat is zitten er imho dus géén stevige/dikke vrouwen in BB momenteel.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.
U vraagt wij draaienquote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef MaJo het volgende:
Als je de OP aanpast kunnen we hier wel verder toch?
Pfff.. ik ben gewoon de leukste.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
En niet meteen naast je schoenen gaan lopen, ik heb gewoon soms een goed geheugen en had toevallig net daaronder zelf gereageerd op dezelfde post als jij.
Nathalie, om het glas op te ruimen...quote:
ik schat chantal toch echt op maatje 44 hoor...quote:Op zondag 18 september 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat Chantal de grootste maat heeft, hooguit 40 of 42 en aangezien dat tegenwoordig de gemiddelde vrouwenmaat is zitten er imho dus géén stevige/dikke vrouwen in BB momenteel.
tv maakt dikker he, ik denk echt niet dat Chantal 44 heeftquote:Op zondag 18 september 2005 16:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik schat chantal toch echt op maatje 44 hoor...
de rest is idd behoorlijk mager
nou....lekker....quote:Op zondag 18 september 2005 16:20 schreef teun911 het volgende:
Lieske laat haar exceem zien.
Het zou me niet verbazen als dat vanavond of hooguit morgenmiddag gaat gebeuren.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef -Delta- het volgende:
Is er al door iemand genomineerd vandaag?
doodzone, aangezien hij keigeil isquote:Op zondag 18 september 2005 16:22 schreef MissX het volgende:
Roel mag niet met Lieske en Linda mee in bad
Hoeveel topics zijn er bij de voorgaande edities volgeluld?quote:Op zondag 18 september 2005 16:22 schreef BBscanner het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
250 topics Commentaren op de Levende Stromen!
![]()
En we zitten dus pas in september... Ben benieuwd hoeveel topics we aan het einde hebben... (ligt er natuurlijk ook aan hoeveel 'feestjes' BB nog gaat geven)quote:Op zondag 18 september 2005 16:22 schreef BBscanner het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
250 topics Commentaren op de Levende Stromen!
![]()
Maar niet zo leuk als Didoquote:
Daar zijn al berekeningen over gamaakt 'ergens rond topic 100' had iemand het over ruim 1000!quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En we zitten dus pas in september... Ben benieuwd hoeveel topics we aan het einde hebben... (ligt er natuurlijk ook aan hoeveel 'feestjes' BB nog gaat geven)
Yep, sinds het feestje gisteravond hebben we een herboren Tanja..quote:Op zondag 18 september 2005 16:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
WTF!? Is dat TANJA die basketbalt met Joost?!?!
Ja precies, en nog fanatiek ook...quote:Op zondag 18 september 2005 16:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
WTF!? Is dat TANJA die basketbalt met Joost?!?!
Hebben ze dan nog slechts een krat en een fles voor de rest van de week?quote:Op zondag 18 september 2005 16:16 schreef MissX het volgende:
Er zijn 15 flessen weg op en 1 krat bier![]()
Nee nog 6 flessen wijn en 1 krat bierquote:Op zondag 18 september 2005 16:26 schreef svann het volgende:
[..]
Hebben ze dan nog slechts een krat en een fles voor de rest van de week?
Daar ligt glas.... Nathalie moet dat opruimen. Vanochtend ging joost er al in staan...quote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef CobusNet het volgende:
Wie gaat in godsnaam nou de tuin lopen stofzuigen?
[afbeelding]
Roel mag wel wat vaker met haar kroelen dan, deze Tanja is way leuker!quote:Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef teun911 het volgende:
[..]
Yep, sinds het feestje gisteravond hebben we een herboren Tanja..![]()
Ze valt af en toe nog heel even terug, maar het is een wereld van verschil.
Er lag allemaal glas, dus is dat wel zo verstandig.quote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef CobusNet het volgende:
Wie gaat in godsnaam nou de tuin lopen stofzuigen?
[afbeelding]
Inderdaad ja...quote:Op zondag 18 september 2005 16:26 schreef schatje het volgende:
Die kotslucht zal er nog wel hangen. Je kunt niet even het raam open zetten.
voor zover ik deskundig ben (2e x zwanger) heb ik nog nooit vangehoord dat je niet mag rekkenquote:Op zondag 18 september 2005 16:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies, en nog fanatiek ook...
Ff een vraagje voor de 'deskundigen' onder ons... Ik dacht altijd dat je jezelf niet meer mocht strekken tegen het einde van de zwangerschap. Dit omdat dan de navelstreng van het kindje om het nekje kan gaan zitten... Klopt dit, en zo ja hoe verstandig is het dan om jezelf met kracht uit te strekken om een basket te scoren?
O nee het is nattelie, ik dacht lieske.quote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
De mensen die gisteren het eerst sliepen en het minste zooi schopten, die zijn nu aan het opruimen...
Waar is rob?
Ik zeg stoffer en blikquote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar ligt glas.... Nathalie moet dat opruimen. Vanochtend ging joost er al in staan...
Vast veel minder toen had nog bijna niemand breedband, de meesten moesten inbellen.quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef teamlead het volgende:
Hoeveel topics zijn er bij de voorgaande edities volgeluld?
lolquote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Nostalgist het volgende:
Linda tegen Lieske : "Ben je nog tanden aan het poetsen ? "
![]()
![]()
Eén zwaluw maakt nog geen zomer he..... eerst maar eens kijken hoelang ze dit volhoudt voor je roept dat je gelijk gekregen hebtquote:Op zondag 18 september 2005 16:32 schreef Anitra het volgende:
Ja Tanja is los!!!
Ik heb gelijk gekregen en ben nog steeds Tanja fan
Heerlijk zo als ze bezig is nu!
Dat wás het alweer.quote:Op zondag 18 september 2005 16:29 schreef CobusNet het volgende:
16:30 Lieske gaat d't tanden poetsen![]()
beyum dusquote:Op zondag 18 september 2005 16:35 schreef teamlead het volgende:
tanja: "ik woon een beetje in een crimi-wijk"joh?
Klopt, toen kreeg Fok! ook vaak codes voor toegang om te verdelen onder de streamers.quote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Darklight het volgende:
breedband bestaat al een tijd hoor
vorige keren was het niet gratis volgens mij
lopen jouw streams voorquote:Op zondag 18 september 2005 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wás het alweer.
Was slechts even een tussendoor-beurt dus.
ze is nog steeds bezig hoor, tis nu 1636 uur.quote:Op zondag 18 september 2005 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wás het alweer.
Was slechts even een tussendoor-beurt dus.
Heb al vaker gekijk gehad deze week dus mijn week is al goedquote:Op zondag 18 september 2005 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eén zwaluw maakt nog geen zomer he..... eerst maar eens kijken hoelang ze dit volhoudt voor je roept dat je gelijk gekregen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |