Ze lijkt zich wel inderdaad heel wat te voelen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Zo kan je het wel samenvatten, ja. En daarbij de toevoeging dat Dido zichzelf zo geweldig vindt dat ze zich niet voor kan stellen dat de vent de zij wil belangstelling kan hebben voor een andere vrouw.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:22 schreef MaJo het volgende:
Damn, Dido gedraagt zich alsof ze al iets heeft met Roel. Beetje triest... Hij kan toch ook niet ruiken dat zij hem leuk vindt?
ja jammer eigenlijk ... weet niet wanneer ie moet stoppenquote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef EmjaY het volgende:
roel is gewoon irritant als ie dronken is. Ik irriteer me mateloos aan dat soort gasten tijdesn het stappen![]()
Thanks!quote:Op zondag 18 september 2005 02:22 schreef HenriOsewoudt het volgende:
speciaal voor Majo nog een keertje :
- er was een feestje met veel drank en muziek
- iedereen was erg uitgelaten en aanhankelijk
- ingrid zoop teveel en lag te kotsen in de slaapkamer
- roel en linda zaten ineens te bekken
- linda uit een soort dronken balorigheid, opgehitst door chantal "je durft het toch niet!"
- roel uit een soort wraak naar dido toe "you had your chance baby", en ook uit geile dronkenschap uiteraard
- linda barst erna in hulen uit, ogenschijnlijk om haar vriendje bart
- roel valt in slaap in tanja's armen
- na het feestje wat napraten in het bubbelbad, menno probeert het ook bij dido
- roel nu weer wakker en ook in het bad, ruziet wat met dido
Nou hij was eerder wel grappigquote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef EmjaY het volgende:
roel is gewoon irritant als ie dronken is. Ik irriteer me mateloos aan dat soort gasten tijdesn het stappen![]()
hoho ... het is niet alsof Roel de hele dag BB zit te streamen ...quote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef milagro het volgende:
[..]jij hebt het wel gevolgd de laatste dagen
nee dus.
Werd verteld dat ie het niet meer moest doen.. want dit KAN een sanctie opleveren voor Roel..quote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks!
En Roel heeft dus een sanctie gekregen van BB? Wat zeiden ze? Kan de streams hier niet volgens maar alleen het commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |