O nee het is nattelie, ik dacht lieske.quote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
De mensen die gisteren het eerst sliepen en het minste zooi schopten, die zijn nu aan het opruimen...
Waar is rob?
Ik zeg stoffer en blikquote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar ligt glas.... Nathalie moet dat opruimen. Vanochtend ging joost er al in staan...
Vast veel minder toen had nog bijna niemand breedband, de meesten moesten inbellen.quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef teamlead het volgende:
Hoeveel topics zijn er bij de voorgaande edities volgeluld?
lolquote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Nostalgist het volgende:
Linda tegen Lieske : "Ben je nog tanden aan het poetsen ? "
![]()
![]()
Eén zwaluw maakt nog geen zomer he..... eerst maar eens kijken hoelang ze dit volhoudt voor je roept dat je gelijk gekregen hebtquote:Op zondag 18 september 2005 16:32 schreef Anitra het volgende:
Ja Tanja is los!!!
Ik heb gelijk gekregen en ben nog steeds Tanja fan
Heerlijk zo als ze bezig is nu!
Dat wás het alweer.quote:Op zondag 18 september 2005 16:29 schreef CobusNet het volgende:
16:30 Lieske gaat d't tanden poetsen![]()
beyum dusquote:Op zondag 18 september 2005 16:35 schreef teamlead het volgende:
tanja: "ik woon een beetje in een crimi-wijk"joh?
Klopt, toen kreeg Fok! ook vaak codes voor toegang om te verdelen onder de streamers.quote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Darklight het volgende:
breedband bestaat al een tijd hoor
vorige keren was het niet gratis volgens mij
lopen jouw streams voorquote:Op zondag 18 september 2005 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wás het alweer.
Was slechts even een tussendoor-beurt dus.
ze is nog steeds bezig hoor, tis nu 1636 uur.quote:Op zondag 18 september 2005 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wás het alweer.
Was slechts even een tussendoor-beurt dus.
Heb al vaker gekijk gehad deze week dus mijn week is al goedquote:Op zondag 18 september 2005 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eén zwaluw maakt nog geen zomer he..... eerst maar eens kijken hoelang ze dit volhoudt voor je roept dat je gelijk gekregen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |