Tja, in een groepje klept de een nou eenmaal meer dan de ander.quote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ze zegt ook heel vaak: ik ben mezelf en je neemt me maar zoals ik ben, blabla.
Dat is dus flink tegenstrijdig.
Even tussendoor: ik heb geen hekel aan Chantal (wel aan d'r lach) en ze heeft ook heel vaak gelijk met dingen die ze zegt, maar ik heb wel vaak dat ik denk, mens hou nou een keer je mond, bemoei je niet overal mee!
Jawel, volgens mij kreeg hij een gestreepte trui, toch? Waar iedereen zo hard om moest lachen?quote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik zag net bij de close up idd ook clipjes..
Wel raar trouwens dat BB dit voor haar aanschaft
Joost kreeg ook geen nieuwe shirts toch??
Ze kan moeilijk van tevoren weten op welke BH-maat ze eindigt. Er zit wel zowat 2 maanden tussen haar bevalling en haar entree in het huis.quote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik zag net bij de close up idd ook clipjes..
Wel raar trouwens dat BB dit voor haar aanschaft
Joost kreeg ook geen nieuwe shirts toch??
Ah dat vond ik zo lullig toen...quote:Op maandag 19 september 2005 22:57 schreef Day het volgende:
Jawel, volgens mij kreeg hij een gestreepte trui, toch? Waar iedereen zo hard om moest lachen?
Heeft ie die gekregen? Dat verklaart een hoop...quote:Op maandag 19 september 2005 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij kreeg hij een gestreepte trui, toch? Waar iedereen zo hard om moest lachen?
En Roel kreeg zijn tondeuse, zodat hij z'n haar kon doen.
Ja, ik zat net al te kijken! Wanneer heeft ze dat gekregen?quote:Op maandag 19 september 2005 22:57 schreef Inca het volgende:
leuk tanja krijgt nieuwe kleding
Ja mooie trui, alleen jammer van de strepen zei Roel toenquote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ah dat vond ik zo lullig toen...![]()
ja net ze stond het net te passenquote:Op maandag 19 september 2005 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik zat net al te kijken! Wanneer heeft ze dat gekregen?
Zou het echt zo zijn dat ze alleen die ene koffer mee mochten nemen? Als ik bvb. naar de kleren van Nathalie en Ralph kijk. Dat pastte toch nooit in die ene koffer? En ze moesten ook 2 gaderobes meenemen, zomer- en winterkleding.quote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze kan moeilijk van tevoren weten op welke BH-maat ze eindigt. Er zit wel zowat 2 maanden tussen haar bevalling en haar entree in het huis.
En dat geldt ook voor de rest van d'r kleding, wat een maand geleden nog paste kan nu wel te klein zijn en wat ze mee mochten nemen was beperkt.
Roel z'n eerste reactie: Ben benieuwd wanneer IK iets nieuws krijgquote:Op maandag 19 september 2005 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Straks maar eens opletten hoe jaloers Sjankwal reageert. Heeft ze weer lekker iets te roddelen.
Die beha's zijn daar op gemaakt.. en elke zwangere weet. neem je voedingsbeha een maat of twee groter. dan past ie altijd...quote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze kan moeilijk van tevoren weten op welke BH-maat ze eindigt. Er zit wel zowat 2 maanden tussen haar bevalling en haar entree in het huis.
En dat geldt ook voor de rest van d'r kleding, wat een maand geleden nog paste kan nu wel te klein zijn en wat ze mee mochten nemen was beperkt.
Ik denk ook dat Tanja zelf misschien weinig heeft meegenomen, koffer niet bomvol gepropt...quote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat ze alleen die ene koffer mee mochten nemen? Als ik bvb. naar de kleren van Nathalie en Ralph kijk. Dat pastte toch nooit in die ene koffer? En ze moesten ook 2 gaderobes meenemen, zomer- en winterkleding.
Die ene koffer dat kan nooit, dat bedacht ik me vorige week al. Als je al ziet dat sommigen vier paar schoenen hebben, dat alleen al is zowat koffervullend.quote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat ze alleen die ene koffer mee mochten nemen? Als ik bvb. naar de kleren van Nathalie en Ralph kijk. Dat pastte toch nooit in die ene koffer? En ze moesten ook 2 gaderobes meenemen, zomer- en winterkleding.
ja duhhh daar zat ook baby kleding inquote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Tanja zelf misschien weinig heeft meegenomen, koffer niet bomvol gepropt...
Misschien heeft ze niet zoveel kleding thuis.
Ze mochten die koffer met hun foto dr op meenemen en volgens mij nog een (grote sport-)tas. Dat dacht ik te zien toen Rob er de 2e dag uitmoest, toen Joost zn spullen in de DKB kwam brengenquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Maar BH's die ongeveer goed zitten zijn echt irritant. En die zwangerschaps onderbroeken daar wil ze nog steeds niet aan geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Die beha's zijn daar op gemaakt.. en elke zwangere weet. neem je voedingsbeha een maat of twee groter. dan past ie altijd...
Maar goed.. geeft verder ook niet... Maar ze had van te voren wel wat zwangerschaps-onderbroeken mee kunnen nemen. Ze had zelf ook kunnen bedenken dat je met zo'n buik echt niet meet lekker in je string loopt..
(met 4 a 5 maanden merk je dat al )
hahah ja ik zei het toch, krijgen we toch nopg een leuke avond als d'r wat alohol ingaatquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Deur washok moet dicht, dus toch de kratten bier
Idd, erg lief.quote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef Jojogirl het volgende:
Joost is wel een lieverd dat ie zo aardig reageert op Tanja d'r nieuwe kleding terwijl ie zelf echt te weinig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |