Tja, in een groepje klept de een nou eenmaal meer dan de ander.quote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ze zegt ook heel vaak: ik ben mezelf en je neemt me maar zoals ik ben, blabla.
Dat is dus flink tegenstrijdig.
Even tussendoor: ik heb geen hekel aan Chantal (wel aan d'r lach) en ze heeft ook heel vaak gelijk met dingen die ze zegt, maar ik heb wel vaak dat ik denk, mens hou nou een keer je mond, bemoei je niet overal mee!
Jawel, volgens mij kreeg hij een gestreepte trui, toch? Waar iedereen zo hard om moest lachen?quote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik zag net bij de close up idd ook clipjes..
Wel raar trouwens dat BB dit voor haar aanschaft
Joost kreeg ook geen nieuwe shirts toch??
Ze kan moeilijk van tevoren weten op welke BH-maat ze eindigt. Er zit wel zowat 2 maanden tussen haar bevalling en haar entree in het huis.quote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik zag net bij de close up idd ook clipjes..
Wel raar trouwens dat BB dit voor haar aanschaft
Joost kreeg ook geen nieuwe shirts toch??
Ah dat vond ik zo lullig toen...quote:Op maandag 19 september 2005 22:57 schreef Day het volgende:
Jawel, volgens mij kreeg hij een gestreepte trui, toch? Waar iedereen zo hard om moest lachen?
Heeft ie die gekregen? Dat verklaart een hoop...quote:Op maandag 19 september 2005 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij kreeg hij een gestreepte trui, toch? Waar iedereen zo hard om moest lachen?
En Roel kreeg zijn tondeuse, zodat hij z'n haar kon doen.
Ja, ik zat net al te kijken! Wanneer heeft ze dat gekregen?quote:Op maandag 19 september 2005 22:57 schreef Inca het volgende:
leuk tanja krijgt nieuwe kleding
Ja mooie trui, alleen jammer van de strepen zei Roel toenquote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ah dat vond ik zo lullig toen...![]()
ja net ze stond het net te passenquote:Op maandag 19 september 2005 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik zat net al te kijken! Wanneer heeft ze dat gekregen?
Zou het echt zo zijn dat ze alleen die ene koffer mee mochten nemen? Als ik bvb. naar de kleren van Nathalie en Ralph kijk. Dat pastte toch nooit in die ene koffer? En ze moesten ook 2 gaderobes meenemen, zomer- en winterkleding.quote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze kan moeilijk van tevoren weten op welke BH-maat ze eindigt. Er zit wel zowat 2 maanden tussen haar bevalling en haar entree in het huis.
En dat geldt ook voor de rest van d'r kleding, wat een maand geleden nog paste kan nu wel te klein zijn en wat ze mee mochten nemen was beperkt.
Roel z'n eerste reactie: Ben benieuwd wanneer IK iets nieuws krijgquote:Op maandag 19 september 2005 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Straks maar eens opletten hoe jaloers Sjankwal reageert. Heeft ze weer lekker iets te roddelen.
Die beha's zijn daar op gemaakt.. en elke zwangere weet. neem je voedingsbeha een maat of twee groter. dan past ie altijd...quote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze kan moeilijk van tevoren weten op welke BH-maat ze eindigt. Er zit wel zowat 2 maanden tussen haar bevalling en haar entree in het huis.
En dat geldt ook voor de rest van d'r kleding, wat een maand geleden nog paste kan nu wel te klein zijn en wat ze mee mochten nemen was beperkt.
Ik denk ook dat Tanja zelf misschien weinig heeft meegenomen, koffer niet bomvol gepropt...quote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat ze alleen die ene koffer mee mochten nemen? Als ik bvb. naar de kleren van Nathalie en Ralph kijk. Dat pastte toch nooit in die ene koffer? En ze moesten ook 2 gaderobes meenemen, zomer- en winterkleding.
Die ene koffer dat kan nooit, dat bedacht ik me vorige week al. Als je al ziet dat sommigen vier paar schoenen hebben, dat alleen al is zowat koffervullend.quote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat ze alleen die ene koffer mee mochten nemen? Als ik bvb. naar de kleren van Nathalie en Ralph kijk. Dat pastte toch nooit in die ene koffer? En ze moesten ook 2 gaderobes meenemen, zomer- en winterkleding.
ja duhhh daar zat ook baby kleding inquote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Tanja zelf misschien weinig heeft meegenomen, koffer niet bomvol gepropt...
Misschien heeft ze niet zoveel kleding thuis.
Ze mochten die koffer met hun foto dr op meenemen en volgens mij nog een (grote sport-)tas. Dat dacht ik te zien toen Rob er de 2e dag uitmoest, toen Joost zn spullen in de DKB kwam brengenquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Maar BH's die ongeveer goed zitten zijn echt irritant. En die zwangerschaps onderbroeken daar wil ze nog steeds niet aan geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Die beha's zijn daar op gemaakt.. en elke zwangere weet. neem je voedingsbeha een maat of twee groter. dan past ie altijd...
Maar goed.. geeft verder ook niet... Maar ze had van te voren wel wat zwangerschaps-onderbroeken mee kunnen nemen. Ze had zelf ook kunnen bedenken dat je met zo'n buik echt niet meet lekker in je string loopt..
(met 4 a 5 maanden merk je dat al )
hahah ja ik zei het toch, krijgen we toch nopg een leuke avond als d'r wat alohol ingaatquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Deur washok moet dicht, dus toch de kratten bier
Idd, erg lief.quote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef Jojogirl het volgende:
Joost is wel een lieverd dat ie zo aardig reageert op Tanja d'r nieuwe kleding terwijl ie zelf echt te weinig heeft.
Ik mag 'r absoluut niet en vind het uberdom dat ze nog steeds rookt, maar ze kan het wel gebruiken.quote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef Inca het volgende:
lekker toch als BB alles voor je betaald
Hummie is toch lieve BB-Moeder voor Tanjaquote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef Inca het volgende:
TANJA IS COOLquote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik mag 'r absoluut niet en vind het uberdom dat ze nog steeds rookt, maar ze kan het wel gebruiken.
ZIJN DE HORMONENquote:Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef -Delta- het volgende:
Neeeeeeeeeeeee he Tanja, niet wéér dat gezeik dat je geen zin had en je kut voelde.
![]()
IIg niets dat nu nog past.quote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Tanja zelf misschien weinig heeft meegenomen, koffer niet bomvol gepropt...
Misschien heeft ze niet zoveel kleding thuis.
Slaap lekker!quote:Op maandag 19 september 2005 23:07 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft wel weer genoeg gezien.![]()
![]()
Wekker gaat om 6 uur
ik vind het ook wel slim dat ze al die spullen die je toch maar tijdelijk nodig hebt, lekker door BB laat aanschaffen......quote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef Inca het volgende:
Ergens gun ik het haar niet, maar omdat ze zwanger is, net als die bh's, tja lullig als ze niet goed ondergoed heeft, dat vind ik dan wel dat het goed verzorgd moet zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef BubbleBabe het volgende:
Oke ik zeik wel omdat ik het niet helemaal eerlijk vind..
Maar lief is het wel.
Tanja is een 100% narcist. Zodra ze echt 1 (!!!!!!!!!) geinteresseerde vraag stelt aan een van de bewoners over zijn/haar leven, kunnen we spreken van een wonder. Dat gaat echt niet meer gebeuren, dus om Tanja 'cool' te noemen...quote:
Ze is de laatste dagen happy, omdat ze aandacht krijgt (zoals van Roel en Ralph) kado's van BB krijgt en er genoeg eten is.quote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja is een 100% narcist. Zodra ze echt 1 (!!!!!!!!!) geinteresseerde vraag stelt aan een van de bewoners over zijn/haar leven, kunnen we spreken van een wonder. Dat gaat echt niet meer gebeuren, dus om Tanja 'cool' te noemen...Nee.
ze kregen toch na een paar dagen die blauwe zakken met kleding enzoquote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die ene koffer dat kan nooit, dat bedacht ik me vorige week al. Als je al ziet dat sommigen vier paar schoenen hebben, dat alleen al is zowat koffervullend.
Dat vroeg ik me ook al af ja, vind het raar, maar goed, misschien vind ze ze niet leuk.quote:Op maandag 19 september 2005 23:10 schreef elskreeft het volgende:
en waarom draagt ze de leuke buikbanden niet die ze met haar quiz heeft gewonnen?
wil ze ze bewaren voor NA de zwangerschap soms?
Ze had er net 1 om. (voordat ze zich omkleedde)quote:Op maandag 19 september 2005 23:10 schreef elskreeft het volgende:
en waarom draagt ze de leuke buikbanden niet die ze met haar quiz heeft gewonnen?
wil ze ze bewaren voor NA de zwangerschap soms?
quote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Joost en Menno: KAPPEN NOU!!!!!!!
En zo lopen er nog wel een stuk of 6 mensen rond. Die nog wel erger zijn ook nog.quote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze is de laatste dagen happy, omdat ze aandacht krijgt (zoals van Roel en Ralph) kado's van BB krijgt en er genoeg eten is.
Zodat dat weg is, begint het gemekker weer.![]()
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Maar goed, dat zien we later wel.quote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja is een 100% narcist. Zodra ze echt 1 (!!!!!!!!!) geinteresseerde vraag stelt aan een van de bewoners over zijn/haar leven, kunnen we spreken van een wonder. Dat gaat echt niet meer gebeuren, dus om Tanja 'cool' te noemen...Nee.
SCHIET!quote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Joost en Menno: KAPPEN NOU!!!!!!!
quote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat vond ik dus wel ff netjs van Tanja in de slaapkamer... "Thanks BB ...." zei ze![]()
Die praten dan nog geinteresseerd met anderen, dat scheelt.quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zo lopen er nog wel een stuk of 6 mensen rond. Die nog wel erger zijn ook nog.
quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
De meiden denken dat ze straks slaafjes van de mannen moeten spelen.
Zou wel leuk zijn op zich.
"Allemaal in stringetjes", zegt iemand.
Tanja: "En ik in zo'n tent"
quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Maar goed, dat zien we later wel.
Als je dat egotrippen van Dildo en Natte Lie geïnteresseerd noemt....quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die praten dan nog geinteresseerd met anderen, dat scheelt.
dat lijkt me niet meer dan normaal, een bedankje geven, niets prijzenswaardigs, hoorquote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat vond ik dus wel ff netjs van Tanja in de slaapkamer... "Thanks BB ...." zei ze![]()
En dan nog voornamelijk over zichzelf.quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die praten dan nog geinteresseerd met anderen, dat scheelt.
Ze mag dan de jongens ook wel bedanken, ondanks dat het 'plicht' was.quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
dat lijkt me niet meer dan normaal, een bedankje geven, niets prijzenswaardigs, hoor
Idd, vind ik ook normaal, sterker nog idioot als ze dat niet zou doen.quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
dat lijkt me niet meer dan normaal, een bedankje geven, niets prijzenswaardigs, hoor
hoe bedoel je, ik heb niet gekeken vanavondquote:Op maandag 19 september 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze mag dan de jongens ook wel bedanken, ondanks dat het 'plicht' was.
Dat is nou net het probleem. Tanja praat héél erg graag over haar eigen leven. Daar kan ze uren over praten. Zodra dan een van de andere bewoners het onderwerp wordt, valt ze meteen stil en loopt zelfs meestal weg.quote:Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef Day het volgende:
Als ik Tanja was, had ik ze ook niks te vertellen.
Ik denk nu dat ik iets niet goed heb begrepen, Het ging zeker over de bh's en tenten. Ik dacht even dat ze BB bedankte omdat het nu zo netjes is in huisquote:Op maandag 19 september 2005 23:19 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe bedoel je, ik heb niet gekeken vanavond
En waarin verschilt ze daarin in bvb. Dido (over het heel graag vertellen over haar eigen leven)?quote:Op maandag 19 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem. Tanja praat héél erg graag over haar eigen leven. Daar kan ze uren over praten. Zodra dan een van de andere bewoners het onderwerp wordt, valt ze meteen stil en loopt zelfs meestal weg.
Ja, raar is dat he? Als iedereen je dan met de rug aankijkt...quote:Op maandag 19 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem. Tanja praat héél erg graag over haar eigen leven. Daar kan ze uren over praten. Zodra dan een van de andere bewoners het onderwerp wordt, valt ze meteen stil en loopt zelfs meestal weg.
Ik vond die tweede keer van Chantal meer een "niff niff niff"quote:Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: weet je wie ik bedoel
Tan: wie daar net stond en en
Chan: GNA GNA GNA
Tan: of is het al weer iemand anders
Tan: de L bedoel je, dat het nu helemaal weer over is
Chan: GNA GNA GNA
etc etc etc![]()
Maar Lieske vraagt wel dingen aan anderen en ondanks dat ik haar 3x niks vind, stelt ze zich altijd sociaal op, soms stiller dan de rest, maar gewoon sociaal en vriendelijk.quote:Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef Day het volgende:
[..]
En waarin verschilt ze daarin in bvb. Dido (over het heel graag vertellen over haar eigen leven)?
Ze is gewoon minder een groepsmens dat de rest. Lieske valt ook stil in de groep en komt ook pas los in een klein gezelschap.
Is niet waar. Lieske vraagt heel veel over dingen die gebeurd zijn in het leven van de anderen. Dat geldt ook, hoewel in mindere mate, voor Dido. Eigenlijk voor iedereen wel, behalve Tanja dus.quote:Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef Day het volgende:
En waarin verschilt ze daarin in bvb. Dido (over het heel graag vertellen over haar eigen leven)?
Ze is gewoon minder een groepsmens dat de rest. Lieske valt ook stil in de groep en komt ook pas los in een klein gezelschap.
Jahoor, dat gedrag is na (hoeveel dagen is BB nu exact aan de gang?) een paar weken zo geworden.quote:Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, raar is dat he? Als iedereen je dan met de rug aankijkt...
Sjankwal net ook: "Als je mij niets verteld, dan vertl ik jou lekker ook niets...." Dat is pas volwassen
Roddelen, roddelen, praten over anderen is niet altijd roddelen, zeg, dan kun je nooit meer wat zeggen wat betrekking heeft op een ander.quote:Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
En dan nog voornamelijk over zichzelf.
Kom op mensen, effe eerlijk.
Nathalie en Dido praten elkaar de hele dag naar elkaars mond en anders roddelen ze over de rest
Chantal praat de hele dag over zichzelf, over wat 'men thuis denkt' en anders roddelt over de rest en loopt ze te stoken.
Ingrid bemoeit zich voornamelijk met zichzelf of met Menno
Linda lult met alle winden mee.
Als ik Tanja was, had ik ze ook niks te vertellen.
Meen je dat serieus, ga je met geen enkele vrouw om?quote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef Day het volgende:
Wat daarnet gebeurde was nl weer een herinnering voor mij waarom ik niet met vrouwen omga. Leuk doen in je gezicht, en over je lullen zodra je je omdraait.
het wordt te lang om naar voren te dragenquote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Is het iemand anders ook opgevallen dat Ralph zijn haar nu consequent anders zit?
Mannen met een ponyquote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef milagro het volgende:
[..]
het wordt te lang om naar voren te dragen
krijg je met lang haar hequote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Is het iemand anders ook opgevallen dat Ralph zijn haar nu consequent anders zit?
quote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef milagro het volgende:
IEDEREEN roddelt in dat huis, is een heel normaal proces als je 24/7 op elkaars lip zit.
Dat de een het meer doet dan de ander, okay.
En soms is het idd ook kwaadspreken over, maar het is echt niet zo dat die dames konstant aan het roddelen zijn.
mwoah, sommige mannen staat het wel, hoor, als het maar in lagen geknipt is en warrig zitquote:
En ik de hele dag denken, zie ik spokenquote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef k_i_m het volgende:
he ze wil ook nikes kopen voor der kindje hequote:Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Het is ook een spel he.
Liever soms gemeend geinteresseerd en soms een beetje roddelen (wat overigens toch iedereen doet, zeker in een spel om zo'n smak geld), dan helemaal nooit geinteresseerd zijn en je altijd bokkig opstellen.
Mensen weten heus wel, dat Tanja misschien niet altijd happy is a. door haar zwangerschap en hormonen en b. dat ze het moeilijk heeft en krijgt, als alleenstaande moeder.
Maar wekenlang zo met jezelf bezig zijn slaat werkelijk alles.
En ze riep eergister nog "ik zit hier niet in voor het geld"
Vertel me dan eens Tanja, waarom doe je met BB mee, bekendheid?
Als je nou voor het geld meedeed had ik het begrepen, aangezien ze straks een kleintje krijgt.
Maar dat is dus niet zo, al betwijfel ik het.
In dit geval leek het net alsof hij een haarstuk hadquote:Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, sommige mannen staat het wel, hoor, als het maar in lagen geknipt is en warrig zit
Geheime weekopdracht.quote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Dan kijk jij echt naar een andere bb dan ik blijkbaar.quote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef milagro het volgende:
Degene die dat het minst doet is Lieske.
Lieske doet dat volgens mij niet echt uit desinteresse, meer onhandigheid op de een of andere manier.
Ja maar dat is ook zijn tweelingsbroerquote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Vind het echt grappig hoe selectief jullie luisteren. Ze heeft tijdens dat gesprek met Ralph niet gezegd dat ze het kind niet wil, ze heeft gezegd dat ze de manier WAAROP het gebeurd is niet wilde. Ze had, net als alle vrouwen, ook de vrouwen hier op FOK, een droombeeld van hoe ze moeder zou worden; met een leuke vent en ze wilde graag haar kindje, net zoals alle ouders, het beste van het beste geven. Dat is niet gelukt en dat is hetgeen waar Tanja van baalt en waar ze zich zorgen over maakt. En dat kan ik gewoon heel goed begrijpen.quote:Op maandag 19 september 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar Lieske vraagt wel dingen aan anderen en ondanks dat ik haar 3x niks vind, stelt ze zich altijd sociaal op, soms stiller dan de rest, maar gewoon sociaal en vriendelijk.
En Lieske kan over elke bewoner wel iets vertellen.
Tanja kan dat niet, ja nu wel, omdat ze verhalen hoort en zo details van iedereen te weten komt.
Maar zoiets simpels als "En heb jij broers/zussen Roel" kan er nog niet vanaf.
Om nog maar te zwijgen dat ze eergister weer in 1,5 uur moest melden, dat ze dit kind niet gewild had, en deze situatie nog niet wilt, maar toch geen abortus wilde en nooit de pil wilt slikken.
Leuk voor dat meisje, dat je zo uitgekotst wordt door je moeder, over een paar jaar kan ze alles op video terugkijken, wat heel Nederland destijds gehoord heeft, wekenlang![]()
Waarom zegt ze dan niet gewoon dat ze meedoet voor het geld.quote:Op maandag 19 september 2005 23:34 schreef Inca het volgende:
[..]
he ze wil ook nikes kopen voor der kindje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |