Tanja is een 100% narcist. Zodra ze echt 1 (!!!!!!!!!) geinteresseerde vraag stelt aan een van de bewoners over zijn/haar leven, kunnen we spreken van een wonder. Dat gaat echt niet meer gebeuren, dus om Tanja 'cool' te noemen...quote:
Ze is de laatste dagen happy, omdat ze aandacht krijgt (zoals van Roel en Ralph) kado's van BB krijgt en er genoeg eten is.quote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja is een 100% narcist. Zodra ze echt 1 (!!!!!!!!!) geinteresseerde vraag stelt aan een van de bewoners over zijn/haar leven, kunnen we spreken van een wonder. Dat gaat echt niet meer gebeuren, dus om Tanja 'cool' te noemen...Nee.
ze kregen toch na een paar dagen die blauwe zakken met kleding enzoquote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die ene koffer dat kan nooit, dat bedacht ik me vorige week al. Als je al ziet dat sommigen vier paar schoenen hebben, dat alleen al is zowat koffervullend.
Dat vroeg ik me ook al af ja, vind het raar, maar goed, misschien vind ze ze niet leuk.quote:Op maandag 19 september 2005 23:10 schreef elskreeft het volgende:
en waarom draagt ze de leuke buikbanden niet die ze met haar quiz heeft gewonnen?
wil ze ze bewaren voor NA de zwangerschap soms?
Ze had er net 1 om. (voordat ze zich omkleedde)quote:Op maandag 19 september 2005 23:10 schreef elskreeft het volgende:
en waarom draagt ze de leuke buikbanden niet die ze met haar quiz heeft gewonnen?
wil ze ze bewaren voor NA de zwangerschap soms?
quote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Joost en Menno: KAPPEN NOU!!!!!!!
En zo lopen er nog wel een stuk of 6 mensen rond. Die nog wel erger zijn ook nog.quote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze is de laatste dagen happy, omdat ze aandacht krijgt (zoals van Roel en Ralph) kado's van BB krijgt en er genoeg eten is.
Zodat dat weg is, begint het gemekker weer.![]()
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Maar goed, dat zien we later wel.quote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja is een 100% narcist. Zodra ze echt 1 (!!!!!!!!!) geinteresseerde vraag stelt aan een van de bewoners over zijn/haar leven, kunnen we spreken van een wonder. Dat gaat echt niet meer gebeuren, dus om Tanja 'cool' te noemen...Nee.
SCHIET!quote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Joost en Menno: KAPPEN NOU!!!!!!!
quote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat vond ik dus wel ff netjs van Tanja in de slaapkamer... "Thanks BB ...." zei ze![]()
Die praten dan nog geinteresseerd met anderen, dat scheelt.quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zo lopen er nog wel een stuk of 6 mensen rond. Die nog wel erger zijn ook nog.
quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
De meiden denken dat ze straks slaafjes van de mannen moeten spelen.
Zou wel leuk zijn op zich.
"Allemaal in stringetjes", zegt iemand.
Tanja: "En ik in zo'n tent"
quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Maar goed, dat zien we later wel.
Als je dat egotrippen van Dildo en Natte Lie geïnteresseerd noemt....quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die praten dan nog geinteresseerd met anderen, dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |